Cool! Lijkt me een hele mooie!quote:
En ook een hele zware met flinke hoogteverschillen. Maar je loopt bijna letterlijk van rechts naar links in Zuid-Limburg langs allerlei boeiende plaatsen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Cool! Lijkt me een hele mooie!
Lauwerkrans? Ik ga nog eens nadenkenquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En ook een hele zware met flinke hoogteverschillen. Maar je loopt bijna letterlijk van rechts naar links in Zuid-Limburg langs allerlei boeiende plaatsen.
De goodies zijn ook leuk. Een exclusief runningshirt (niet te koop). medaille, elke 2,5km een verzorgingspost en een lauwerkrans(Romeins thema)
| 1 2 | [b]17 januari [url=http://capelsedijkloop.nl]Capelse Dijkloop[/url][/b] [*]Corniel - 12 km |
Deze post zie ik nu pas, het antwoord is: ja (anders zou ik het idd niet doenquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:13 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Kan je douchen op je werk dan? Kan mij voorstellen dat je collega's er anders minder blij mee zijn.
Dat maar is ook relatief, blijf het veel geld vinden...quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:24 schreef SEMTEX het volgende:
Dat kan, het aantal deelnemers is nog minder dan 500, want je betaalt op dit moment nog maar 65,-
Zodra je een beetje goede verzorging onderweg heb, een shirtje en medaille inbegrepen dan gaat de prijs al gauw omhoog.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat maar is ook relatief, blijf het veel geld vinden...
Oh nee, ken mezelf. Ben veel te bang om uit te glijden en dan ben ik daar alleen maar mee bezig ipv lekker lopenquote:
ik dacht jij om het voetballen gingquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Engeland
Wat is het hier toch mooi, met al die groene open heuvellandschappen.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat maar is ook relatief, blijf het veel geld vinden...
volgens mij tegenwoordig een gangbare prijs voor een marathonquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zodra je een beetje goede verzorging onderweg heb, een shirtje en medaille inbegrepen dan gaat de prijs al gauw omhoog.
Klopt wel. Rotterdam was maar ietsje goedkoper, maar hier heb je meer verzorging onderweg (vraag is natuurlijk of dat nodig is, maar toch). Kustmarathon was dan weer maar 40 euro. En daar had je ook gewoon elke 5km verzorging.quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[..]
volgens mij tegenwoordig een gangbare prijs voor een marathon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |