SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen!
[ Bericht 99% gewijzigd door hugecooll op 26-12-2014 09:48:47 ]Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
Kan je dan ook helemaal nietsquote:Op vrijdag 26 december 2014 07:52 schreef eend112 het volgende:
Ja hij doet het niet kan een modje dit fixen
Ja fix je site ofzo op telefoon pakt die de OP nietquote:
i can't do this but i can fuck ur bitchquote:
Wat wil je met mijn hond?quote:Op vrijdag 26 december 2014 09:47 schreef eend112 het volgende:
[..]
i can't do this but i can fuck ur bitch
thug life dit datquote:Op vrijdag 26 december 2014 09:47 schreef eend112 het volgende:
[..]
i can't do this but i can fuck ur bitch
quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:53 schreef -supergirl- het volgende:
In die tussenstandshizzle staat super-girl............
Kerst, gezellig met vriendenquote:
Zekers. Moet jij nog lego spelen met kinderen vandaag?quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zekers. Moet jij nog lego spelen met kinderen vandaag?
OKEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Hihaho.quote:
Was het zo erg?quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:25 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Peuter kopen?
Redelijke staat
Geen garantie
Da's ook wel weer liefquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:31 schreef Slaap_Zak het volgende:
wehehehe nee hij is best schattig hoor, alleen met dit soort dagen is ie helemaal hyperdepieper
Ja, godzijdank is hij midden in de zomer jarig dus voorlopig rustquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:34 schreef Willoow het volgende:
[..]
Da's ook wel weer liefScheelt dat het maar een paar dagen per jaar zijn.
Haha, dat hoop jijquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:35 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja, godzijdank is hij midden in de zomer jarig dus voorlopig rust
kop opquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik moet zo opstaan maar ik heb het nu alweer gehad
Zo weer verband omwisselen en de boel eronder bloedenquote:
Wat zegt de HA?quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zo weer verband omwisselen en de boel eronder bloedentoch knap als ze de boel dicht gaan hechten en je vervolgens nog erger bloedt dan voor de operatie
Ik dacht dat we vrienden warenquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je bent een fokker. Die hebben geen vrienden. Post ongeldig verklaard.
Ik ben dinsdag ook al weer naar t ziekenhuis geweest maar het zou na een dag of 2 minder worden. Niet dus. Ik word er een beeeeeeetje moe van na dik 3 jaar.quote:
Slechte grap 2/10quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:53 schreef Slaap_Zak het volgende:
Oh wacht, ik verwar je met super-girl
'quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben dinsdag ook al weer naar t ziekenhuis geweest maar het zou na een dag of 2 minder worden. Niet dus. Ik word er een beeeeeeetje moe van na dik 3 jaar.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jammer dit.. Sneu. Triest. Zielig
Supergirl is zo makkelijk dat kan niet fout gaan.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:09 schreef Slaap_Zak het volgende:
Hoink weer aan de hosselik hou van rampenverhalen
Ik faalde net voor de 934e keerquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Supergirl is zo makkelijk dat kan niet fout gaan.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je dickpics stuurt moet je wel eerst je verzameling piemelbrie oogsten.
Ik zou eerst in CUL een kaasliefhebster zoek voor je het weer probeert.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:15 schreef Slaap_Zak het volgende:
na de 4e keer "ik zie hem echt niet" heb ik het maar opgegeven
wehehehehequote:Op vrijdag 26 december 2014 12:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou eerst in CUL een kaasliefhebster zoek voor je het weer probeert.
Da's waar. Bedoelde natuurlijk met mijn denkbeeldige vrienden.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je bent een fokker. Die hebben geen vrienden. Post ongeldig verklaard.
Lekker kletsen over de rijpingsperiode en of je wel of geen stremsel gebruikt.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:17 schreef Slaap_Zak het volgende:
wehehehehe
"pssssst schatje, hou je van kaas?"
"ehm ja, hoezo?"
---> "*piemolpic*"
"aaarrgh"
100% scorekans
En bijpassende wijnquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lekker kletsen over de rijpingsperiode en of je wel of geen stremsel gebruikt.
Klessebessen over het geur en smaakpalet.
ik ga eindelijk scorenquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:36 schreef hoink581 het volgende:
En als eerste date cadeau je lul in folie verpakken op een houten plankje.
"Ambachtelijk kaasplankje."
Ga ik zo ook maar weer doen... de leefquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu maar de vliegtuigsimulatorspel van Toot even spelen
Goedemiddag beste KLB'ers trouwens, eerste kerstdag is ook weer voorbij gelukkigStraks nog lekker eten dan kunnen we gewoon weer terug naar dagelijkse sleur
quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
KLB / de anna inzichts app
Goedemiddag beste KLB'ers trouwens, eerste kerstdag is ook weer voorbij gelukkigStraks nog lekker eten dan kunnen we gewoon weer terug naar dagelijkse sleur
Het lagt bij mij soms, soms kan ik sturen soms niet en krijg geen duidelijke pad naar andere vliegveldquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ga ik zo ook maar weer doen... de leef
Kan je zelf instellen, druk onderaan op 'nav' dan krijg je een google map. Kan je zelf path instellen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het lagt bij mij soms, soms kan ik sturen soms niet en krijg geen duidelijke pad naar andere vliegveld
welk vliegveld sta je? kom ik ook ffquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het lagt bij mij soms, soms kan ik sturen soms niet en krijg geen duidelijke pad naar andere vliegveld
Ja ik zet in Fly By, maar dan gebeurt er niet zo gek veel?quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan je zelf instellen, druk onderaan op 'nav' dan krijg je een google map. Kan je zelf path instellen.
Nee, da's niet zo veel soepsquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja ik zet in Fly By, maar dan gebeurt er niet zo gek veel?
quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe stel ik dan een path in, stel ik ben nu op Amsterdam Schiphol, en dan?
Het is gelukt denk ik, heb een rood bolletje bij een vliegveld in Engeland, en ik vertrek vanaf Amsterdam Schipholquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
klik op een paars bolletje, dan komt er info in beeld, klik je op 'take off from here'
create flight path gebruik je om een path in te stellen.
Precies. Ik sta ook op Schiphol. Even kijken of ik je zie op de map.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is gelukt denk ik, heb een rood bolletje bij een vliegveld in Engeland, en ik vertrek vanaf Amsterdam SchipholZuidwestelijkste baan
Deze is echt leukquote:
Fotorealistisch hequote:Op vrijdag 26 december 2014 13:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Deze is echt leukHoe weet je dat ik er zo uitzie?
Ja, best wel.quote:
Sprekend indd...quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Deze is echt leukHoe weet je dat ik er zo uitzie?
Ja, die lag op bedquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sprekend indd...
Mist alleen nog een persoon naast je
Ik vlieg naar uh.. Coltishall Airfield... Duurt wel lang ja.. Kan dat niet sneller?quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vlieg je nu dan? Ik ga vanaf AMS naar LHR (heathrow) vliegen. 50 min of zo
Pls.. Heb het daar maar niet over.. Wat een afgang was datquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zit achter de pc hoor
We hadden het vannacht nog over je kelder
nogal ja.. zomaar gaan slapen, geen welterusten niksquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:08 schreef Willoow het volgende:
[..]
Pls.. Heb het daar maar niet over.. Wat een afgang was dat
quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:08 schreef Willoow het volgende:
[..]
Pls.. Heb het daar maar niet over.. Wat een afgang was dat
Dat was echt ergquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nogal ja.. zomaar gaan slapen, geen welterusten niks
Kewlquote:
Oh die gebruik ik nooit. Ik laat hem gewoon steady vliegen. Maar ik moet nog steeds opstijgenquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Autopilot maar ingesteld, even wachten...
Bij mij gaat ie dan toch ietsjes naar beneden of nog hoger..quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh die gebruik ik nooit. Ik laat hem gewoon steady vliegen. Maar ik moet nog steeds opstijgen... doe ik straks ooit wel.
Tja.. kijk in m'n topic zou ik zeggenquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bij mij gaat ie dan toch ietsjes naar beneden of nog hoger..Je reizigers zullen blij zijn met je
Heb het al gezien, komt wel goed toot... Misschien hoort het wel zo, bloeden is in feite niet erg dat betekent dat het leeft/herstelt. Al zou het wel steeds minder moeten zijnquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tja.. kijk in m'n topic zou ik zeggen![]()
ben een beetje down
Ik denk niet dat je dat van net hebt gezien dan? Er is gewoon een groot gat ingevallenquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb het al gezien, komt wel goed toot... Misschien hoort het wel zo, bloeden is in feite niet erg dat betekent dat het leeft/herstelt. Al zou het wel steeds minder moeten zijn
Heb de foto gezien met bloed eropquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat van net hebt gezien dan? Er is gewoon een groot gat ingevallen
Jij werkte ook niet mee.. Daarom was je vastgebonden. En zit je nu nog steeds vast omdat ik ging slapenquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, ga het goed maken dan.
En vannacht het verhaal afmaken.
Vannacht dan maar weer?quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij werkte ook niet mee.. Daarom was je vastgebonden. En zit je nu nog steeds vast omdat ik ging slapen
die van net bedoel ikquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb de foto gezien met bloed erop
Wat is 'net'?quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vannacht dan maar weer?![]()
[..]
die van net bedoel ik
Kan ik nietquote:
Plaatje wat ie gemaakt heeft danquote:
Ja die bedoelde ik ook in vorige post, Het ziet er niet fantastisch uit, dat ben ik het met je eens. Normaliter zou het van nature moeten dichten na wat dagen/weken met gaas erop. Ik kan alleen maar positief blijven want ik heb geen idee hoe dit normaal zou moeten gaanquote:
Uhu.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik ook in vorige post, Het ziet er niet fantastisch uit, dat ben ik het met je eens. Normaliter zou het van nature moeten dichten na wat dagen/weken met gaas erop. Ik kan alleen maar positief blijven want ik heb geen idee hoe dit normaal zou moeten gaan
Ik heb er ook wel 100 van je gemaaktquote:
Ik ben er al mee gekaptquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:21 schreef Toto69 het volgende:
waar vlieg je nu frass
ik zie je niet
ik vlieg nu net NL uit, richting LHR
Waarschijnlijk tot laat wegquote:
ahhquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ben er al mee gekaptDuurde me te lang
Ja dat kan vgm niet... zover ik weet is het real-time. Amsterdam - Londen is ook echt 50 min net als IRLquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil opstijgen en dan binnen 5 minuten weer landen
Ik ga geen foto's van mijn tieten in fobo zettenquote:
landen gaat je ook 20x proberen kosten. en op de baan blijven. en stil koment e staan zonder alles kpaotm te makenquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar dan vlieg ik waarschijnlijk enkel rondjes om Schiphol
van je hoofd :Squote:Op vrijdag 26 december 2014 13:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ga geen foto's van mijn tieten in fobo zetten
Denk niet dat je veel aan me hebt danquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ohhik ben meestal wel tot 2-2.30 wakker hoor
Zo moe?quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Denk niet dat je veel aan me hebt dan
Owhquote:
Ik waag me er maar niet aanquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
landen gaat je ook 20x proberen kosten. en op de baan blijven. en stil koment e staan zonder alles kpaotm te maken
Klopt helemaal. Ik land nu perfect steeds, tijd om aangenomen te worden ibj KLM.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik waag me er maar niet aan
Je zal dan wel met flaps moeten werken zeker en bepaalde hoek landen, en steeds minder gas of zo
Nee, dat gaat nog wel meevallen denk ik.quote:
Dan waarom zou ik niks aan je hebben?quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, dat gaat nog wel meevallen denk ik.
Te dronkenquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan waarom zou ik niks aan je hebben?
Gewoon solliciterenquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Ik land nu perfect steeds, tijd om aangenomen te worden ibj KLM.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon solliciteren
Zeggen ze; Waar heb je je opleiding gevolgd
Nou, gewoon op internet met Google Maps
Dump me danquote:
Waarom niet?quote:
Die vent is heeft een zwangere vriendin en bezit een of meerdere katten en heeft een ouwe brik met zomerbanden en rijdt mogelijk Fiat Seicento en stemt tot slot PvdAquote:
Nee hij opende laatst een topic over zijn fetisj; necrofiliequote:Op vrijdag 26 december 2014 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die vent is heeft een zwangere vriendin en bezit een of meerdere katten en heeft een ouwe brik met zomerbanden en rijdt mogelijk Fiat Seicento en stemt tot slot PvdA
Precies op zelfde hoogte? Dan ben je best een bazenpilootquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:30 schreef Toto69 het volgende:
ik vlieg nu zonder autopilot frass.. doe al 10 min niks en vlieg gewoon perfect recht op lodnenaf
quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee hij opende laatst een topic over zijn fetisj; necrofilie
Ja, stijg misschien 10 meter per minuut nog of zo.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Precies op zelfde hoogte? Dan ben je best een bazenpiloot
[..]
Daarom heb je al die tietenpics van mij op internet gezet? Open en bloter kan niet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Omdat onze relatie niet open en bloot op internet hoeft ;s ;s
SEX / necrofilie fantasieënquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Precies op zelfde hoogte? Dan ben je best een bazenpiloot
[..]
Moet jij eens opletten, tussen je benen kan ook nog wel.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:33 schreef Willoow het volgende:
[..]
Daarom heb je al die tietenpics van mij op internet gezet? Open en bloter kan niet.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten, tussen je benen kan ook nog wel.
Inclusief beharing.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
WGR / werken in een uitvaartcentrum
wat mot jequote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:37 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Willoow en al haar vrienden hebben een wilde 2e kerstdag
quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:38 schreef Toto69 het volgende:
Die 69 op de fles , I see what you did there
Zolang je geen hand in zijn broek steektquote:
wowquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zolang je geen hand in zijn broek steekt
Hahahahahahihoquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:37 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Willoow en al haar vrienden hebben een wilde 2e kerstdag
Da's niet zo moeilijk voor een 14-jarigequote:Op vrijdag 26 december 2014 13:40 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Die TV van jullie is ouder dan jij bent
Krijgt ie soa van jouquote:
Ik wil zo'n tvquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:40 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Die TV van jullie is ouder dan jij bent
Succesquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:39 schreef Toto69 het volgende:
he frassje ik ga nu aan de landing beginnen, 5 min nog denk ik
Okequote:Op vrijdag 26 december 2014 13:42 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik heb er 1 in mijn kelder staan, kom maar een keer kijken of het wat is voor je
Wie?quote:
Dat is ie zeker, quinoazaadvretende mongoolquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet ik. Maar het is wel een malloot
quote:
quote:
Dotcom heeft dus zoveel macht dat hij gewoon Lizard Squad pwntquote:Kim Dotcom heeft de DDoS-aanvallen op Sony's Playstation Network en Microsofts Xbox Live gestopt. De diensten waren sinds woensdagnacht moeilijk bereikbaar.
Dat bevestigt Lizard Squad, die de actie opeist via Twitter. Als gevolg van deze aanvallen waren de online diensten van de twee consoles tijdelijk niet of slechts gedeeltelijk bruikbaar.
Kim Dotcom liet via Twitter weten dat hij tijdens de feestdagen Destiny wilde spelen, waarna hij een tweet naar Lizard Squad stuurde waarin hij hen 3000 premium-accounts op zijn clouddienst Mega aanbood. Lizard Squad stemde in.
"Bedankt Kim Dotcom voor de vouchers, jij bent de reden dat de aanvallen zijn gestopt. Mega is een geweldige dienst", aldus Lizard Squad. Kim Dotcom meldt dat de vouchers geldig zijn zolang Lizard Squad Playstation Network en Xbox Live niet meer aanvalt.
Oh wow.quote:
Dat kan je hier echt niet allemaal neerzetten. Te beschamend.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit lijkt op vannacht.
ik had geen wil
Ok ik hou m'n muil alquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat kan je hier echt niet allemaal neerzetten. Te beschamend.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit lijkt op vannacht.
ik had geen wil
Ik heb rust nodig. Jij bent te wild voor mijquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ok ik hou m'n muil al![]()
Moet je de volgende keer maar niet gaan slapen. :S
Jij voor mij :Squote:Op vrijdag 26 december 2014 13:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb rust nodig. Jij bent te wild voor mij
Hehequote:Op vrijdag 26 december 2014 13:56 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]bwehehehe zeg ik ook altijd
Ja hij doet het wel, mar ik heb nu geen zin dit dat
quote:
Lekker!quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:54 schreef Toto69 het volgende:
Geland en wel op Heathrow Fras. Gewoon dik 40-45 minuten gevlogen zonder wat te doen
quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:56 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]bwehehehe zeg ik ook altijd
Ja hij doet het wel, mar ik heb nu geen zin dit dat
Wut?quote:
Nee, ik snap hem serieus nietquote:
Laat maar.quote:
Afblijvenquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat weet ik toch
[..]
Ik stop mijn hand ook bij haar in d'r broek
quote:
Trio?quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik stop mijn hand ook bij haar in d'r broek
Nee?quote:
Waarom niet?quote:
En dan?quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik had vannacht ook geen zin om gewillig te zijn.
zo goed
Wat is de clue dan?quote:
Bij Bradley?quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is het goed dat ik vanavond bij Brad pitt?
:Squote:
HAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als ik met haar kus, krijgt Michelle Pfeiffer
quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik had vannacht ook geen zin om gewillig te zijn.
zo goed
Whehequote:
't wordt steeds luguberderquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:12 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
wehehehehe
Met je Justin Bieber poster
Zijn armen heb ikquote:
De barricaden in!quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:16 schreef Fylax het volgende:
Hey maar waar gaan wij met z'n allen heen over een paar dagen? KLB SC?
We schrijven gewoon de verkiezing van 2015 alvast uit en gaan het hele jaar discussiërenquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:16 schreef Fylax het volgende:
Willoow's poesjequote:Op vrijdag 26 december 2014 14:16 schreef Fylax het volgende:
Jahquote:
Weer een leven buiten FOK! hebben?quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:16 schreef Fylax het volgende:
Onze whapp chatquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:16 schreef Fylax het volgende:
quote:
Oke die is wel leukquote:
Juist.quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:19 schreef Fylax het volgende:
Als we met z'n allen hierna in KLB SC gaan posten, tegelijk met elkaar praten enzo daar hebben ze niks te willen. Dan nemen we het eigenlijk soort van over. Dan denken ze wtf opeens zijn ze met z'n 10'en(?) hier aan het posten en dan denken ze hier kunnen we niets tegen doen
En wij negeren hen dan en praten allleen met elkaar. goed idee toch
#OperationTakeoverKLBSC
Niet appen met fokkersquote:
Okquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:19 schreef Fylax het volgende:
Als we met z'n allen hierna in KLB SC gaan posten, tegelijk met elkaar praten enzo daar hebben ze niks te willen. Dan nemen we het eigenlijk soort van over. Dan denken ze wtf opeens zijn ze met z'n 10'en(?) hier aan het posten en dan denken ze hier kunnen we niets tegen doen
#OperationTakeoverKLBSC
Waarom zouden we hun negeren?quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:19 schreef Fylax het volgende:
#OperationTakeoverKLBSC
Weet ik niet eigenlijkquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:20 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Waarom kan ik niet reageren in jouw fobo?
Omdat we elkaar niet liggen. Dus als we alleen met ons kliekje daar posten kunnen ze er niets aan doenquote:
quote:
Serieus, doe er nooit wat mee verderquote:
Ga weg kut kloon.quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:23 schreef Steenworp het volgende:
HALLO WAAROM STAAT MIJN STEM NOG NIET IN DE LIJST
Kun je wat harder typen? Ik ben hardlezendquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:23 schreef Steenworp het volgende:
HALLO WAAROM STAAT MIJN STEM NOG NIET IN DE LIJST
Wil ik ookquote:
World dominationquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:24 schreef Remqo het volgende:
Waarom zou je die andere slowchat überhaupt over willen nemen?
omdat wij ook willen sc'enquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:24 schreef Remqo het volgende:
Omdat sommige mensen een beetje butthurt zijnquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:24 schreef Remqo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |