quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe stel ik dan een path in, stel ik ben nu op Amsterdam Schiphol, en dan?
Het is gelukt denk ik, heb een rood bolletje bij een vliegveld in Engeland, en ik vertrek vanaf Amsterdam Schipholquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
klik op een paars bolletje, dan komt er info in beeld, klik je op 'take off from here'
create flight path gebruik je om een path in te stellen.
Precies. Ik sta ook op Schiphol. Even kijken of ik je zie op de map.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is gelukt denk ik, heb een rood bolletje bij een vliegveld in Engeland, en ik vertrek vanaf Amsterdam SchipholZuidwestelijkste baan
Deze is echt leukquote:
Fotorealistisch hequote:Op vrijdag 26 december 2014 13:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Deze is echt leukHoe weet je dat ik er zo uitzie?
Ja, best wel.quote:
Sprekend indd...quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Deze is echt leukHoe weet je dat ik er zo uitzie?
Ja, die lag op bedquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sprekend indd...
Mist alleen nog een persoon naast je
Ik vlieg naar uh.. Coltishall Airfield... Duurt wel lang ja.. Kan dat niet sneller?quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vlieg je nu dan? Ik ga vanaf AMS naar LHR (heathrow) vliegen. 50 min of zo
Pls.. Heb het daar maar niet over.. Wat een afgang was datquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zit achter de pc hoor
We hadden het vannacht nog over je kelder
nogal ja.. zomaar gaan slapen, geen welterusten niksquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:08 schreef Willoow het volgende:
[..]
Pls.. Heb het daar maar niet over.. Wat een afgang was dat
quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:08 schreef Willoow het volgende:
[..]
Pls.. Heb het daar maar niet over.. Wat een afgang was dat
Dat was echt ergquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nogal ja.. zomaar gaan slapen, geen welterusten niks
Kewlquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |