Supergirl is zo makkelijk dat kan niet fout gaan.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:09 schreef Slaap_Zak het volgende:
Hoink weer aan de hosselik hou van rampenverhalen
Ik faalde net voor de 934e keerquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Supergirl is zo makkelijk dat kan niet fout gaan.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je dickpics stuurt moet je wel eerst je verzameling piemelbrie oogsten.
Ik zou eerst in CUL een kaasliefhebster zoek voor je het weer probeert.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:15 schreef Slaap_Zak het volgende:
na de 4e keer "ik zie hem echt niet" heb ik het maar opgegeven
wehehehehequote:Op vrijdag 26 december 2014 12:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou eerst in CUL een kaasliefhebster zoek voor je het weer probeert.
Da's waar. Bedoelde natuurlijk met mijn denkbeeldige vrienden.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je bent een fokker. Die hebben geen vrienden. Post ongeldig verklaard.
Lekker kletsen over de rijpingsperiode en of je wel of geen stremsel gebruikt.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:17 schreef Slaap_Zak het volgende:
wehehehehe
"pssssst schatje, hou je van kaas?"
"ehm ja, hoezo?"
---> "*piemolpic*"
"aaarrgh"
100% scorekans
En bijpassende wijnquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lekker kletsen over de rijpingsperiode en of je wel of geen stremsel gebruikt.
Klessebessen over het geur en smaakpalet.
ik ga eindelijk scorenquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:36 schreef hoink581 het volgende:
En als eerste date cadeau je lul in folie verpakken op een houten plankje.
"Ambachtelijk kaasplankje."
Ga ik zo ook maar weer doen... de leefquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu maar de vliegtuigsimulatorspel van Toot even spelen
Goedemiddag beste KLB'ers trouwens, eerste kerstdag is ook weer voorbij gelukkigStraks nog lekker eten dan kunnen we gewoon weer terug naar dagelijkse sleur
quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
KLB / de anna inzichts app
Goedemiddag beste KLB'ers trouwens, eerste kerstdag is ook weer voorbij gelukkigStraks nog lekker eten dan kunnen we gewoon weer terug naar dagelijkse sleur
Het lagt bij mij soms, soms kan ik sturen soms niet en krijg geen duidelijke pad naar andere vliegveldquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ga ik zo ook maar weer doen... de leef
Kan je zelf instellen, druk onderaan op 'nav' dan krijg je een google map. Kan je zelf path instellen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het lagt bij mij soms, soms kan ik sturen soms niet en krijg geen duidelijke pad naar andere vliegveld
welk vliegveld sta je? kom ik ook ffquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het lagt bij mij soms, soms kan ik sturen soms niet en krijg geen duidelijke pad naar andere vliegveld
Ja ik zet in Fly By, maar dan gebeurt er niet zo gek veel?quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan je zelf instellen, druk onderaan op 'nav' dan krijg je een google map. Kan je zelf path instellen.
Nee, da's niet zo veel soepsquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja ik zet in Fly By, maar dan gebeurt er niet zo gek veel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |