Da's niet zo moeilijk voor een 14-jarigequote:Op vrijdag 26 december 2014 13:40 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Die TV van jullie is ouder dan jij bent
Krijgt ie soa van jouquote:
Ik wil zo'n tvquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:40 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Die TV van jullie is ouder dan jij bent
Succesquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:39 schreef Toto69 het volgende:
he frassje ik ga nu aan de landing beginnen, 5 min nog denk ik
Okequote:Op vrijdag 26 december 2014 13:42 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik heb er 1 in mijn kelder staan, kom maar een keer kijken of het wat is voor je
Wie?quote:
Dat is ie zeker, quinoazaadvretende mongoolquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet ik. Maar het is wel een malloot
quote:
quote:
Dotcom heeft dus zoveel macht dat hij gewoon Lizard Squad pwntquote:Kim Dotcom heeft de DDoS-aanvallen op Sony's Playstation Network en Microsofts Xbox Live gestopt. De diensten waren sinds woensdagnacht moeilijk bereikbaar.
Dat bevestigt Lizard Squad, die de actie opeist via Twitter. Als gevolg van deze aanvallen waren de online diensten van de twee consoles tijdelijk niet of slechts gedeeltelijk bruikbaar.
Kim Dotcom liet via Twitter weten dat hij tijdens de feestdagen Destiny wilde spelen, waarna hij een tweet naar Lizard Squad stuurde waarin hij hen 3000 premium-accounts op zijn clouddienst Mega aanbood. Lizard Squad stemde in.
"Bedankt Kim Dotcom voor de vouchers, jij bent de reden dat de aanvallen zijn gestopt. Mega is een geweldige dienst", aldus Lizard Squad. Kim Dotcom meldt dat de vouchers geldig zijn zolang Lizard Squad Playstation Network en Xbox Live niet meer aanvalt.
Oh wow.quote:
Dat kan je hier echt niet allemaal neerzetten. Te beschamend.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit lijkt op vannacht.
ik had geen wil
Ok ik hou m'n muil alquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat kan je hier echt niet allemaal neerzetten. Te beschamend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |