Oh die gebruik ik nooit. Ik laat hem gewoon steady vliegen. Maar ik moet nog steeds opstijgenquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Autopilot maar ingesteld, even wachten...
Bij mij gaat ie dan toch ietsjes naar beneden of nog hoger..quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh die gebruik ik nooit. Ik laat hem gewoon steady vliegen. Maar ik moet nog steeds opstijgen... doe ik straks ooit wel.
Tja.. kijk in m'n topic zou ik zeggenquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bij mij gaat ie dan toch ietsjes naar beneden of nog hoger..Je reizigers zullen blij zijn met je
Heb het al gezien, komt wel goed toot... Misschien hoort het wel zo, bloeden is in feite niet erg dat betekent dat het leeft/herstelt. Al zou het wel steeds minder moeten zijnquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tja.. kijk in m'n topic zou ik zeggen![]()
ben een beetje down
Ik denk niet dat je dat van net hebt gezien dan? Er is gewoon een groot gat ingevallenquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb het al gezien, komt wel goed toot... Misschien hoort het wel zo, bloeden is in feite niet erg dat betekent dat het leeft/herstelt. Al zou het wel steeds minder moeten zijn
Heb de foto gezien met bloed eropquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat van net hebt gezien dan? Er is gewoon een groot gat ingevallen
Jij werkte ook niet mee.. Daarom was je vastgebonden. En zit je nu nog steeds vast omdat ik ging slapenquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, ga het goed maken dan.
En vannacht het verhaal afmaken.
Vannacht dan maar weer?quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij werkte ook niet mee.. Daarom was je vastgebonden. En zit je nu nog steeds vast omdat ik ging slapen
die van net bedoel ikquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb de foto gezien met bloed erop
Wat is 'net'?quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vannacht dan maar weer?![]()
[..]
die van net bedoel ik
Kan ik nietquote:
Plaatje wat ie gemaakt heeft danquote:
Ja die bedoelde ik ook in vorige post, Het ziet er niet fantastisch uit, dat ben ik het met je eens. Normaliter zou het van nature moeten dichten na wat dagen/weken met gaas erop. Ik kan alleen maar positief blijven want ik heb geen idee hoe dit normaal zou moeten gaanquote:
Uhu.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik ook in vorige post, Het ziet er niet fantastisch uit, dat ben ik het met je eens. Normaliter zou het van nature moeten dichten na wat dagen/weken met gaas erop. Ik kan alleen maar positief blijven want ik heb geen idee hoe dit normaal zou moeten gaan
Ik heb er ook wel 100 van je gemaaktquote:
Ik ben er al mee gekaptquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:21 schreef Toto69 het volgende:
waar vlieg je nu frass
ik zie je niet
ik vlieg nu net NL uit, richting LHR
Waarschijnlijk tot laat wegquote:
ahhquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ben er al mee gekaptDuurde me te lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |