Ja dat kan vgm niet... zover ik weet is het real-time. Amsterdam - Londen is ook echt 50 min net als IRLquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil opstijgen en dan binnen 5 minuten weer landen
Ik ga geen foto's van mijn tieten in fobo zettenquote:
landen gaat je ook 20x proberen kosten. en op de baan blijven. en stil koment e staan zonder alles kpaotm te makenquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar dan vlieg ik waarschijnlijk enkel rondjes om Schiphol
van je hoofd :Squote:Op vrijdag 26 december 2014 13:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ga geen foto's van mijn tieten in fobo zetten
Denk niet dat je veel aan me hebt danquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ohhik ben meestal wel tot 2-2.30 wakker hoor
Zo moe?quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Denk niet dat je veel aan me hebt dan
Owhquote:
Ik waag me er maar niet aanquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
landen gaat je ook 20x proberen kosten. en op de baan blijven. en stil koment e staan zonder alles kpaotm te maken
Klopt helemaal. Ik land nu perfect steeds, tijd om aangenomen te worden ibj KLM.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik waag me er maar niet aan
Je zal dan wel met flaps moeten werken zeker en bepaalde hoek landen, en steeds minder gas of zo
Nee, dat gaat nog wel meevallen denk ik.quote:
Dan waarom zou ik niks aan je hebben?quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, dat gaat nog wel meevallen denk ik.
Te dronkenquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan waarom zou ik niks aan je hebben?
Gewoon solliciterenquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Ik land nu perfect steeds, tijd om aangenomen te worden ibj KLM.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon solliciteren
Zeggen ze; Waar heb je je opleiding gevolgd
Nou, gewoon op internet met Google Maps
Dump me danquote:
Waarom niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |