SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
[ Bericht 2% gewijzigd door FritsFlits op 25-12-2014 22:36:25 ]"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
zouden ze Estranged integraal draaien?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Sorry, zat in een van m'n hoesbuienquote:
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Zo groot dat ie het volgende deeltje nog wel haaltquote:Op donderdag 25 december 2014 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Terwijl die van mama Cass toch aanzienlijk was![]()
![]()
Daar past Caro nog 3x in zeg maar.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Terwijl die van mama Cass toch aanzienlijk wasDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Vandaagquote:Op donderdag 25 december 2014 22:29 schreef Moody het volgende:
Wanneer begint Top2000 a go go weer eigenlijk?![]()
![]()
Voor de liefhebbers.. Zoek eens op youtube de video "Ball and chains" van Janis Joplin.
Je ziet Mama Cass volledig verbrouweerd over het fenomenale optreden van JJ.My friends all drive horses![]()
Guns n' Roses een metalband?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oh die is erg goed![]()
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Ga ik doen, Guns n' Roses boeit me toch weinig.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:29 schreef PippenScottie het volgende:
Voor de liefhebbers.. Zoek eens op youtube de video "Ball and chains" van Janis Joplin.
Je ziet Mama Cass volledig verbrouweerd over het fenomenale optreden van JJ.![]()
![]()
n'quote:Op donderdag 25 december 2014 22:30 schreef Pedroso het volgende:
Enstranged van Guns & Roses, ken ik die ??
Als in NO![]()
Janis, die schreeuwlelijk?quote:Op donderdag 25 december 2014 22:29 schreef PippenScottie het volgende:
Je ziet Mama Cass volledig verbrouweerd over het fenomenale optreden van JJ.![]()
Niet eens false metal.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Guns 'n Roses is toch niet echt metal?![]()
Die was rauw en oprechtquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Miss ook wel het beste wat ze gemaakt hebben.For you, there'll be no more crying.
als guns n roses uberkitch is, wat is bon jovi dan?quote:Op donderdag 25 december 2014 22:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
guns n roses staat voor mij gelijk aan uberkitschZe smelten de kazen!![]()
Leeft Axl Rose nog eigenlijk ? Al tijden niets meer van vernomen of leef ik onder een steen ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
poedelrockquote:Op donderdag 25 december 2014 22:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als guns n roses uberkitch is, wat is bon jovi dan?When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
Vrouwenrockquote:Op donderdag 25 december 2014 22:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als guns n roses uberkitch is, wat is bon jovi dan?![]()
![]()
Verven met nummers.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
![]()
daarvoor moet een nieuwe termquote:Op donderdag 25 december 2014 22:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
soprockquote:Op donderdag 25 december 2014 22:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als guns n roses uberkitch is, wat is bon jovi dan?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kan ook zo lelijk zijn dat het weer mooi wordt.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
guns n roses staat voor mij gelijk aan uberkitschAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ga geen foto's zoeken, DOE HET NIETquote:Op donderdag 25 december 2014 22:32 schreef Pedroso het volgende:
Leeft Axl Rose nog eigenlijk ? Al tijden niets meer van vernomen of leef ik onder een steen ?![]()
beledigd nog steeds fans door 90 minuten te laat op te treden en teert op oude successenquote:Op donderdag 25 december 2014 22:32 schreef Pedroso het volgende:
Leeft Axl Rose nog eigenlijk ? Al tijden niets meer van vernomen of leef ik onder een steen ?Ze smelten de kazen!![]()
Wie vroeg er om de Spotify lijst?
http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Alleen staat 2014 er niet bij.."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Nee die is inmiddels overleden.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:32 schreef Pedroso het volgende:
Leeft Axl Rose nog eigenlijk ? Al tijden niets meer van vernomen of leef ik onder een steen ?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Poedelrockquote:Op donderdag 25 december 2014 22:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als guns n roses uberkitch is, wat is bon jovi dan?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Die zijn stem is toch kapot?quote:Op donderdag 25 december 2014 22:32 schreef Pedroso het volgende:
Leeft Axl Rose nog eigenlijk ? Al tijden niets meer van vernomen of leef ik onder een steen ?![]()
Hij treedt nog steeds opquote:Op donderdag 25 december 2014 22:32 schreef Pedroso het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 25 december 2014 22:33 schreef Grutsk het volgende:
Ik zou dit zelf nooit opzetten, maar ik vind het niet verkeerd!
Ik ken dit ook niet zo goed eigenlijk.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Is het zo erg ?quote:Op donderdag 25 december 2014 22:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ga geen foto's zoeken, DOE HET NIETAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Still going strongquote:Op donderdag 25 december 2014 22:32 schreef Pedroso het volgende:
Leeft Axl Rose nog eigenlijk ? Al tijden niets meer van vernomen of leef ik onder een steen ?
My friends all drive horses![]()
Nou....quote:Op donderdag 25 december 2014 22:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Still going strong
[ afbeelding ]
Kan dat niet onder een spoiler met waarschuwing ?quote:Op donderdag 25 december 2014 22:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Still going strong
[ afbeelding ]Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op donderdag 25 december 2014 22:35 schreef Moody het volgende:
Guns n Roses
De Kane van de Rockmuziek.![]()
![]()
geld opquote:Op donderdag 25 december 2014 22:35 schreef Grutsk het volgende:
Ik vraag me af waarom zoveel artiesten uit die tijd qua kleding altijd zijn blijven hangen![]()
mwah, da's een beetje overdreven. Ze zijn best aardig.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:35 schreef Moody het volgende:
Guns n Roses
De Kane van de Rockmuziek.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kane en Guns in 1 postquote:Op donderdag 25 december 2014 22:35 schreef Moody het volgende:
Guns n Roses
De Kane van de Rockmuziek.
No spoiler big enough...quote:Op donderdag 25 december 2014 22:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kan dat niet onder een spoiler met waarschuwing ?My friends all drive horses![]()
* nipeng Topicreport maakt.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Still going strong
[ afbeelding ]![]()
Wacht maar tot je zelf zo oud bent....quote:Op donderdag 25 december 2014 22:35 schreef Grutsk het volgende:
Ik vraag me af waarom zoveel artiesten uit die tijd qua kleding altijd zijn blijven hangen![]()
nee, kane kan je alleen met nickleback vergelijken en visa versaquote:Op donderdag 25 december 2014 22:35 schreef Moody het volgende:
Guns n Roses
De Kane van de Rockmuziek.
Ze smelten de kazen!![]()
Ik dacht net dat de solo ging beginnen.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoor hier best wat November Rain in![]()
De Spotify link ook gelijk in de OP gezet"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ik denk dat dit nummer op de andere cd stond, mijn zusje en ik hadden samen 1 en 2. Kan me niet herinneren dit heel vaak te hebben geluisterd.![]()
Tja, commercie hequote:Op donderdag 25 december 2014 22:36 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja, na een prima begin was het gezapigheid. Te rock voor pop en te pop voor rock.
Maar bij Kane heb ik nooit een prima begin kunnen ontdekken![]()
![]()
Op 2quote:Op donderdag 25 december 2014 22:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk dat dit nummer op de andere cd stond, mijn zusje en ik hadden samen 1 en 2. Kan me niet herinneren dit heel vaak te hebben geluisterd.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bij Kane is het einde van de nummmers het beste.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, commercie he
Theo Maasen zei ooit eens dat Kane een groep jongens zijn die acteren dat ze een rockband zijn.
Treffender kan niet.My friends all drive horses![]()
Zodra Dinand uitgezongen is jaquote:Op donderdag 25 december 2014 22:38 schreef nipeng het volgende:
[..]
Bij Kane is het einde van de nummmers het beste.![]()
![]()
Theo Maassen acteert dat ie Theo Maassen is.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:38 schreef PippenScottie het volgende:
Theo Maasen zei ooit eens dat Kane een groep jongens zijn die acteren dat ze een rockband zijn.
Treffender kan niet.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op donderdag 25 december 2014 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, commercie he
![]()
Troll niet zo opzichtig man.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:35 schreef Moody het volgende:
Guns n Roses
De Kane van de Rockmuziek.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dit vond ik vroeger altijd een erg vervelend nummer, nu vind ik het wel mooi
Doen ze toch met alle nummers (tenzij het langer dan 10 minuten duurt) ?quote:Op donderdag 25 december 2014 22:40 schreef nipeng het volgende:
Hulde voor het volledig draaien van het nummer (ook al is het niet mijn ding).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dit... hmm.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Twee woorden: Lou Reedquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rijpen heet dat.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:41 schreef laxus13 het volgende:
Dit vond ik vroeger altijd een erg vervelend nummer, nu vind ik het wel mooi![]()
![]()
Dit zing ik altijd als ik een vliep doodmepquote:Op donderdag 25 december 2014 22:41 schreef laxus13 het volgende:
Dit vond ik vroeger altijd een erg vervelend nummer, nu vind ik het wel mooi![]()
![]()
Die kan er helemaal geen ene reed van.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op donderdag 25 december 2014 22:41 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Dit zing ik altijd als ik een vliep doodmep![]()
![]()
Nee hoor, nummers van 3 minuten kappen ze ook nog af als het 'nodig' isquote:Op donderdag 25 december 2014 22:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Doen ze toch met alle nummers (tenzij het langer dan 10 minuten duurt) ?![]()
![]()
[..]
Dit zing ik altijd als ik een vliep doodmep
We hebben 15 minuten King Crimson moeten verdragenquote:Op donderdag 25 december 2014 22:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Doen ze toch met alle nummers (tenzij het langer dan 10 minuten duurt) ?![]()
Wat is dit man, mijn piemel begint spontaan te krimpen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
[..]
Dit zing ik altijd als ik een vliep doodmep![]()
![]()
[..]
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Zeker, al ben ik blij dat dat tenenkrommende Iedereen Doet Het er nu definitief uitligt.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:41 schreef Doedezemaar het volgende:
De stem van Robert Long is mooiDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Long is jouw type niet?quote:Op donderdag 25 december 2014 22:42 schreef Mani89 het volgende:
Wat is dit man, mijn piemel begint spontaan te krimpen.![]()
![]()
[..]
Ze smelten de kazen!![]()
Helaas. Het is wel echt mijn mening. Heb er echt helemaal niets mee...en heb elk album meerdere malen beluisterd. Zelfde met Metallica. Er zijn zoveel betere rockbands imo.quote:![]()
Hallelujah!quote:Op donderdag 25 december 2014 22:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zeker, al ben ik blij dat dat tenenkrommende Iedereen Doet Het er nu definitief uitligt.![]()
Moet nu opeens aan die baard denken van Heel Holland Bakt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op donderdag 25 december 2014 22:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die kan er helemaal geen ene reed van.
Wat vind je hier van, Mani?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ook buiten de top 2000 doen pedofielen het nog steeds op hun knieën..quote:Op donderdag 25 december 2014 22:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zeker, al ben ik blij dat dat tenenkrommende Iedereen Doet Het er nu definitief uitligt.My friends all drive horses![]()
quote:Op donderdag 25 december 2014 22:43 schreef Moody het volgende:
[..]
Helaas. Het is wel echt mijn mening. Heb er echt helemaal niets mee...en heb elk album meerdere malen beluisterd. Zelfde met Metallica. Er zijn zoveel betere rockbands imo.
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Martine had daar een baard?quote:Op donderdag 25 december 2014 22:43 schreef Pedroso het volgende:
Moet nu opeens aan die baard denken van Heel Holland Bakt.![]()
![]()
Heel Holland Baard?quote:Op donderdag 25 december 2014 22:43 schreef Pedroso het volgende:
Moet nu opeens aan die baard denken van Heel Holland Bakt."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Ik ken iemand die het hier niet mee eens is.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zeker, al ben ik blij dat dat tenenkrommende Iedereen Doet Het er nu definitief uitligt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Eerst nog even afzien bij Paul de Leeuw.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vanmorgen vloog ie nog?quote:Op donderdag 25 december 2014 22:42 schreef Mani89 het volgende:
Wat is dit man, mijn piemel begint spontaan te krimpen.![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ok dit klinkt wel lachen, maar wat ik vanmiddag hoorde kreeg ik spontaan oorebola van.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind je hier van, Mani?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hehe.quote:[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Ach hij heeft best een paar mooie plaatje gemaakt maar dit is niet veel.For you, there'll be no more crying.
quote:Velvet & Lou Reed dissen 99% van de top-2000quote:Op donderdag 25 december 2014 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind je hier van, Mani?![]()
![]()
Watttt. Dat is echt een episch nummer.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zeker, al ben ik blij dat dat tenenkrommende Iedereen Doet Het er nu definitief uitligt.![]()
![]()
Is 187 plekken gezakt, volgend jaar nog minimaal 135 en hij is foetsie.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:46 schreef Doedezemaar het volgende:
nou zeg, hou eens op met die Paul de LeeuwAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Dit vind ik maar een raar gifje.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dan luister je het maar tijdens het nieuwsquote:Op donderdag 25 december 2014 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Watttt. Dat is echt een episch nummer.
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik vind z'n solowerk, en zeker dat nummer, ook niet antastisch maar VU & Nico is een briljante plaat. Vooral Heroin ookquote:Op donderdag 25 december 2014 22:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok dit klinkt wel lachen, maar wat ik vanmiddag hoorde kreeg ik spontaan oorebola van.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als je bekend genoeg bent komt bijna overal mee wegquote:Op donderdag 25 december 2014 22:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is ie daar ooit voor opgepakt ?![]()
![]()
Sowieso Rammsteinquote:
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Was wel een hoop controverse over op Twitter destijdsquote:Op donderdag 25 december 2014 22:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is ie daar ooit voor opgepakt ?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Toen was geluk nog heel gewoon.quote:[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Zal ik zeker doen. Sjongejonge. Echt, als mijn lijstje op tijd bevestigd was waren dus twee nummers in de top2000 opgenomen. Jammerjammerjammer.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan luister je het maar tijdens het nieuws![]()
![]()
Paul kan een carriere in het buitenland wel vergetenquote:
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Gelukkig (voor ons) was je over tijdquote:Op donderdag 25 december 2014 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen. Sjongejonge. Echt, als mijn lijstje op tijd bevestigd was waren dus twee nummers in de top2000 opgenomen. Jammerjammerjammer.![]()
![]()
Wat ging er mis? Was je te laatquote:Op donderdag 25 december 2014 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen. Sjongejonge. Echt, als mijn lijstje op tijd bevestigd was waren dus twee nummers in de top2000 opgenomen. Jammerjammerjammer.
Hij kan niet zingen, hij brengt emotie over.quote:
(dat is doorgaans zijn excuus)De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Nou ja zeg, vind jij een man die met een nep piemel het publiek natspuit met melk niet leuk?quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wat is dit dan ? Hoe is deze ooit in de top 2000 terecht gekomen ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wat een hoop gebagger in KLB
Dat wel, maar die muziekquote:Op donderdag 25 december 2014 22:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja zeg, vind jij een man die met een nep piemel het publiek natspuit met melk niet leuk?
Gaat dit de hele nacht door? Dan mis ik misschien Rammstein - Sonne. Verdorie.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
echt gemeen dit... obladi oblada, nu dit... wat is het volgende lied?quote:Op donderdag 25 december 2014 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Gelukkig (voor ons) was je over tijd![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Wowow.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Gelukkig (voor ons) was je over tijdHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
quote:Op donderdag 25 december 2014 22:50 schreef Mani89 het volgende:
Gaat dit de hele nacht door? Dan mis ik misschien Rammstein - Sonne. Verdorie.
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
Prima muziek van LRB
Dit vind ik best een prima nummer
Die fout had ik ook bijna gemaakt!quote:Op donderdag 25 december 2014 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je je stem moest bevestigen.![]()
Dit is trouwens Foreigner.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Dit is Foreigner !quote:Op donderdag 25 december 2014 22:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik mis iemand die roept dat dit Foreigner is![]()
![]()
Hij staat op nummer 1828, dat is nog zo'n 60 nummers. Zal wel in het holst van de nacht zijn dan.quote:![]()
![]()
![]()
Dit is Boston[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik krijg steeds beeld bij liedjes die ik hoor van herinneringen van gebeurtenissen die reeds vervaagd waren.![]()
Lukt alleen als ik dronken ben jammer genoeg.
Mijn hersens.![]()
![]()
Al is dit wel hun minste nummer van de 3 die erin staanFor you, there'll be no more crying.
Oooh jaquote:Op donderdag 25 december 2014 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een hoop gebagger in KLB![]()
![]()
Jup.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij staat op nummer 1828, dat is nog zo'n 60 nummers. Zal wel in het holst van de nacht zijn dan.![]()
![]()
Oh, dat is wel klote. Volgend jaar beter dan maar.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je je stem moest bevestigen.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
1995quote:Op donderdag 25 december 2014 22:52 schreef PippenScottie het volgende:
Uit welk jaar is dit?
Liedje van vroegah op de radio. Mooi hoor!Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
modjes aan het kerstdiner allesquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hoe oud jong ben je dan, als ik vragen mag?quote:[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Gelukkig voor jou toch bevestigd. Ik kan mezelf niet meer in de spiegel aankijken.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:52 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Die fout had ik ook bijna gemaakt!![]()
Ik nietquote:Op donderdag 25 december 2014 22:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kan ik me prima voorstellen hoor![]()
![]()
Was dit niet als enige in NL een hit, volgens mij kennen niet veel mensen dit buiten NL.For you, there'll be no more crying.
Ik ben 20quote:Op donderdag 25 december 2014 22:53 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hoe oud jong ben je dan, als ik vragen mag?![]()
![]()
Ik hoop het wel!quote:Op donderdag 25 december 2014 22:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh, dat is wel klote. Volgend jaar beter dan maar.![]()
Dit vind ik wel een goede ontwikkeling.
Niks van my bloody valentinequote:Op donderdag 25 december 2014 22:52 schreef Moody het volgende:
En dan te bedenken dat ze 94.623 geniale nummers niet in de top-2000 hebben staan....zoals:![]()
![]()
Het leed van een muzieksnobistquote:Op donderdag 25 december 2014 22:52 schreef Moody het volgende:
En dan te bedenken dat ze 94.623 geniale nummers niet in de top-2000 hebben staan....zoals:![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, dan hoef je dit ook niet te kennen.
(Ik ken dit ook niet maar ik heb dan ook een schijthekel aan deze band)
damn neequote:Op donderdag 25 december 2014 22:53 schreef Mani89 het volgende:
Dit vind ik wel een goede ontwikkeling.
[ afbeelding ]![]()
Ook dat. Wel iets van The National trouwensquote:Op donderdag 25 december 2014 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niks van my bloody valentine![]()
![]()
![]()
![]()
En geen Slowdive, smakeloos landje. When The Sun Hits hoort gewoon in de top 100.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niks van my bloody valentine![]()
Zo staat het vermeld in de lijst, don't shoot the messenger.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Bots
Golden Hair live op 1quote:Op donderdag 25 december 2014 22:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En geen Slowdive, smakeloos landje. When The Sun Hits hoort gewoon in de top 100.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Trost uit EHV
Volgens mij heeft 1 vd bandleden Nederlandse familie. Was vorig jaar een item bij top 2000 a gogo.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:53 schreef laxus13 het volgende:
Was dit niet als enige in NL een hit, volgens mij kennen niet veel mensen dit buiten NL.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Nee.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Ook dat. Wel iets van The National trouwens[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Niet mis mee hoorquote:Op donderdag 25 december 2014 22:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wen er maar aan. Twintigers represent![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Dit is echt fantastisch.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
1862 Jealous Guy John Lennon 1971
1861 Just Hold Me Maria Mena 2006
1860 Up Around The Bend Creedence Clearwater Revival 1970
1859 Nothing The Script 2011
1858 Orchard Road Leo Sayer 1983
1857 Super Trouper ABBA 1980
1856 Seven Days In Sunny June Jamiroquai 2005
1855 Tumbling Dice The Rolling Stones 1972
1854 Per Spoor (Kedeng Kedeng) Guus Meeuwis & Vagant 1996
1853 I'd Rather Go Blind Chicken Shack 1969
1852 My Special Prayer Percy Sledge 1969
1851 Bring It On Home To Me The Animals 1965
1850 'n Vriend Andre Hazes 1980
1849 Sailing Home Piet Veerman 1987[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vind het origineel van Ali B. beter eerlijk gezegd.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hartstikke leuke frisse popmuziek. Prima dat dat al die grijze ouwe meuk uit de lijst stoot.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Noem het muzieksnobist. Het is een van de bekendste bands uit Scandinaviëquote:
Ik ga er vanuit dat je niet eens de moeite hebt genomen om op het linkje te klikken.![]()
Ze houden het jaar aan waarin het een hit werd inderdaad. Maar is uit de 80'squote:Op donderdag 25 december 2014 22:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo staat het vermeld in de lijst, don't shoot the messenger.When I was a child I had a fever.
Alweer The Scriptquote:Op donderdag 25 december 2014 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
1857 Super Trouper ABBA 1980
1849 Sailing Home Piet Veerman 1987
1857 Super Trouper ABBA 1980![]()
1851 Bring It On Home To Me The Animals 1965![]()
1849 Sailing Home Piet Veerman 1987
Ohhh dit is zo'n heerlijk nummerquote:Op donderdag 25 december 2014 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan het me nauwelijks meer herinnerenquote:Op donderdag 25 december 2014 22:55 schreef asco het volgende:
[..]
Wat een genot was dat om 20 te zijn.
![]()
Deze ken ik niet.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als je hem hoort wel denk ikquote:
dit is serieus mag toch hopen van niet he dat lijkt me wel heel schandalig eigenlijk als ik eerlijk ben poe he moet je na gaan one direction hoger dan du hast van rammstein. kan toch niet!! waarom doet niemand hier wat aan IN DEN HAAG!!! Rutte vind dit vast heel mmooie vuile klootzak ben jij mark ze zouden je aan de bovenste boom moeten hangen met je ministers vuile matenaaiers in de politiek bah!!quote:[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Kameraad Roemer ook.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:56 schreef Pedroso het volgende:
Jan Marijnissen is het hiermee eens.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
hou je kalmquote:Op donderdag 25 december 2014 22:57 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
dit is serieus mag toch hopen van niet he dat lijkt me wel heel schandalig eigenlijk als ik eerlijk ben poe he moet je na gaan one direction hoger dan du hast van rammstein. kan toch niet!! waarom doet niemand hier wat aan IN DEN HAAG!!! Rutte vind dit vast heel mmooie vuile klootzak ben jij mark ze zouden je aan de bovenste boom moeten hangen met je ministers vuile matenaaiers in de politiek bah!!![]()
Cotton eye joe?quote:Op donderdag 25 december 2014 22:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ken nog een nummer met dit deuntje, maar ik weet het niet meer.. volgens mij een dancenummer ofzo.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Er is een versie met Ali Bquote:Op donderdag 25 december 2014 22:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ken nog een nummer met dit deuntje, maar ik weet het niet meer.. volgens mij een dancenummer ofzo.![]()
1862 Jealous Guy John Lennon 1971 Nee.
1861 Just Hold Me Maria Mena 2006 Wie?
1860 Up Around The Bend Creedence Clearwater Revival 1970 Wat?
1859 Nothing The Script 2011 ???
1858 Orchard Road Leo Sayer 1983 ?????
1857 Super Trouper ABBA 1980 JAAAAAAAAAAA
1856 Seven Days In Sunny June Jamiroquai 2005 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
1855 Tumbling Dice The Rolling Stones 1972 ????
1854 Per Spoor (Kedeng Kedeng) Guus Meeuwis & Vagant 1996 Razende apenaids.
1853 I'd Rather Go Blind Chicken Shack 1969 Te oud.
1852 My Special Prayer Percy Sledge 1969 Nog ouder.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Gelukkig had ik toen al een videocamera, zo'n sony video8. Die tapes zijn goud.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kan het me nauwelijks meer herinneren![]()
![]()
1861 Just Hold Me Maria Mena 2006![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1860 Up Around The Bend Creedence Clearwater Revival 1970![]()
1859 Nothing The Script 2011![]()
1858 Orchard Road Leo Sayer 1983![]()
1856 Seven Days In Sunny June Jamiroquai 2005![]()
1855 Tumbling Dice The Rolling Stones 1972![]()
1854 Per Spoor (Kedeng Kedeng) Guus Meeuwis & Vagant 1996![]()
1853 I'd Rather Go Blind Chicken Shack 1969![]()
1852 My Special Prayer Percy Sledge 1969![]()
1850 'n Vriend Andre Hazes 1980![]()
1849 Sailing Home Piet Veerman 1987![]()
![]()
Uurtje met veel verrassingen voor me.![]()
Scooter - How Much Is The Fishquote:Op donderdag 25 december 2014 22:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ken nog een nummer met dit deuntje, maar ik weet het niet meer.. volgens mij een dancenummer ofzo.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Oh jee Kedeng Kedeng volgend uurtje
Maria Menaquote:Op donderdag 25 december 2014 22:58 schreef Cee het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uurtje met veel verrassingen voor me.![]()
![]()
Orchard road ken je wel!!quote:Op donderdag 25 december 2014 22:58 schreef Cee het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uurtje met veel verrassingen voor me.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik wilde net zeggen "Mens, je klinkt als een boze vijftiger op Facebook" maar halverwege had ik het door.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:57 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
dit is serieus mag toch hopen van niet he dat lijkt me wel heel schandalig eigenlijk als ik eerlijk ben poe he moet je na gaan one direction hoger dan du hast van rammstein. kan toch niet!! waarom doet niemand hier wat aan IN DEN HAAG!!! Rutte vind dit vast heel mmooie vuile klootzak ben jij mark ze zouden je aan de bovenste boom moeten hangen met je ministers vuile matenaaiers in de politiek bah!!![]()
![]()
Scooter staat ook niet in deze lijst. Beetje jammer weer.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Orchard Road is ook mooi[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Toppertje direct na het nieuws, Jealous Guy van Lennon, al is de versie van Roxy Music ook
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Mwah, trek het hem niet aan. Hij moet het nog leren. Hij staat onder mijn bescherming, ik leer hem wel het een en ander bijquote:Op donderdag 25 december 2014 22:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Zeg Mani, nu weten we het wel hoor
1862 Jealous Guy John Lennon 1971![]()
![]()
![]()
![]()
Ongetwijfeldquote:Op donderdag 25 december 2014 22:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, misschien als ik 'm hoor dat ik het toch blijk te kennen.
Beetje zoet, maar wel lekker![]()
![]()
Te oudquote:Op donderdag 25 december 2014 22:58 schreef Mani89 het volgende:
1862 Jealous Guy John Lennon 1971 Nee.
1861 Just Hold Me Maria Mena 2006 Wie?
1860 Up Around The Bend Creedence Clearwater Revival 1970 Wat?
1859 Nothing The Script 2011 ???
1858 Orchard Road Leo Sayer 1983 ?????
1857 Super Trouper ABBA 1980 JAAAAAAAAAAA
1856 Seven Days In Sunny June Jamiroquai 2005 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
1855 Tumbling Dice The Rolling Stones 1972 ????
1854 Per Spoor (Kedeng Kedeng) Guus Meeuwis & Vagant 1996 Razende apenaids.
1853 I'd Rather Go Blind Chicken Shack 1969 Te oud.
1852 My Special Prayer Percy Sledge 1969 Nog ouder.
When I was a child I had a fever.
Je bedoelt waarschijnlijk Scooter met How much is the fish...quote:Op donderdag 25 december 2014 22:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ken nog een nummer met dit deuntje, maar ik weet het niet meer.. volgens mij een dancenummer ofzo.
http://en.wikipedia.org/wiki/Son_Ar_ChistrMy friends all drive horses![]()
Ik zat net Gone Girl te kijken, beetje een WTF moment ditquote:
Gelukkigquote:Op donderdag 25 december 2014 22:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen "Mens, je klinkt als een boze vijftiger op Facebook" maar halverwege had ik het door.
Geen slachtoffers ?? En die 50 vrachtwagens dan ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Iedereen die dat nummer bewust heeft meegemaakt zijn al dood. Te oud dus.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zou ik hebben gedaan als ik op de pc zat. Maar dat Paul de Leeuw en Nick en Simon er meerdere malen in staan en wat jij net stuurt (of The National, Arcade Fire en dergelijke) niet zegt genoeg. Er is niet veel ruimte in de Top 2000 voor een brede of specifieke smaak over de grens.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:56 schreef Moody het volgende:
[..]
Noem het muzieksnobist. Het is een van de bekendste bands uit Scandinavië
Ik ga er vanuit dat je niet eens de moeite hebt genomen om op het linkje te klikken.![]()
Dat je wacht met iets opsturen naar een klant omdat je je schaamt dat je om 23:00 nog aan het werk bent
Cee tochquote:Op donderdag 25 december 2014 23:01 schreef Cee het volgende:
Heb Orchard Road opgezocht op YouTube, het zegt me echt niks. Ik ken 't niet.![]()
![]()
Kerstkinders
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: