Ik ken iemand die het hier niet mee eens is.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zeker, al ben ik blij dat dat tenenkrommende Iedereen Doet Het er nu definitief uitligt.
Eerst nog even afzien bij Paul de Leeuw.quote:
Vanmorgen vloog ie nog?quote:Op donderdag 25 december 2014 22:42 schreef Mani89 het volgende:
Wat is dit man, mijn piemel begint spontaan te krimpen.
Ok dit klinkt wel lachen, maar wat ik vanmiddag hoorde kreeg ik spontaan oorebola van.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind je hier van, Mani?
Hehe.quote:
quote:
Velvet & Lou Reed dissen 99% van de top-2000quote:Op donderdag 25 december 2014 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind je hier van, Mani?
Watttt. Dat is echt een episch nummer.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zeker, al ben ik blij dat dat tenenkrommende Iedereen Doet Het er nu definitief uitligt.
Is 187 plekken gezakt, volgend jaar nog minimaal 135 en hij is foetsie.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:46 schreef Doedezemaar het volgende:
nou zeg, hou eens op met die Paul de Leeuw
Dit vind ik maar een raar gifje.quote:
Dan luister je het maar tijdens het nieuwsquote:Op donderdag 25 december 2014 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Watttt. Dat is echt een episch nummer.
Ik vind z'n solowerk, en zeker dat nummer, ook niet antastisch maar VU & Nico is een briljante plaat. Vooral Heroin ookquote:Op donderdag 25 december 2014 22:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok dit klinkt wel lachen, maar wat ik vanmiddag hoorde kreeg ik spontaan oorebola van.
Als je bekend genoeg bent komt bijna overal mee wegquote:Op donderdag 25 december 2014 22:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is ie daar ooit voor opgepakt ?
Sowieso Rammsteinquote:
Was wel een hoop controverse over op Twitter destijdsquote:Op donderdag 25 december 2014 22:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is ie daar ooit voor opgepakt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |