Toen was geluk nog heel gewoon.quote:
Zal ik zeker doen. Sjongejonge. Echt, als mijn lijstje op tijd bevestigd was waren dus twee nummers in de top2000 opgenomen. Jammerjammerjammer.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan luister je het maar tijdens het nieuws
Paul kan een carriere in het buitenland wel vergetenquote:
Gelukkig (voor ons) was je over tijdquote:Op donderdag 25 december 2014 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen. Sjongejonge. Echt, als mijn lijstje op tijd bevestigd was waren dus twee nummers in de top2000 opgenomen. Jammerjammerjammer.
Wat ging er mis? Was je te laatquote:Op donderdag 25 december 2014 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen. Sjongejonge. Echt, als mijn lijstje op tijd bevestigd was waren dus twee nummers in de top2000 opgenomen. Jammerjammerjammer.
Hij kan niet zingen, hij brengt emotie over.quote:
Nou ja zeg, vind jij een man die met een nep piemel het publiek natspuit met melk niet leuk?quote:
Dat wel, maar die muziekquote:Op donderdag 25 december 2014 22:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja zeg, vind jij een man die met een nep piemel het publiek natspuit met melk niet leuk?
echt gemeen dit... obladi oblada, nu dit... wat is het volgende lied?quote:Op donderdag 25 december 2014 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Gelukkig (voor ons) was je over tijd
Wowow.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Gelukkig (voor ons) was je over tijd
quote:Op donderdag 25 december 2014 22:50 schreef Mani89 het volgende:
Gaat dit de hele nacht door? Dan mis ik misschien Rammstein - Sonne. Verdorie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |