Ontdekkende Ambtenaarquote:
Chef!quote:
Wat ga je volgend jaar allemaal ontdekken?quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:06 schreef OA het volgende:
Voor dit jaar is het even gedaan met ontdekken
We willen in het najaar naar New England. Eigenlijk wilden we dat dit najaar doen, maar dat kon even niet doorgaan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat ga je volgend jaar allemaal ontdekken?
Martquote:
quote:
Ik ga in mei waarschijnlijk Canada ontdekkenquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:09 schreef OA het volgende:
[..]
We willen in het najaar naar New England. Eigenlijk wilden we dat dit najaar doen, maar dat kon even niet doorgaan.
Oost of west?quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga in mei waarschijnlijk Canada ontdekken.
[ex-FP'er]Je moet nieuws ook op de FP lezen!quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:10 schreef DaMart het volgende:
Jezus, wat hebben ze de lay-out van nieuws.nl verkracht zeg.
Daar wil ik ook nog eens heen. Het ziet er op foto's altijd geweldig uit!quote:
quote:
Ik bekijk altijd meerdere nieuwssitesquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:12 schreef OA het volgende:
[..]
[ex-FP'er]Je moet nieuws ook op de FP lezen![/ex-FP'er]
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bekijk altijd meerdere nieuwssites.
lekker ?quote:
quote:
gefeliciteerd mw Nikkiequote:Op dinsdag 23 december 2014 23:24 schreef Nikkie_86 het volgende:
Vanaf vanavond is nikkie niet meer singlehihi
thnxquote:
oh.....belde net je broertje #grapjequote:Op dinsdag 23 december 2014 23:27 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
thnxbtw mn ouders enz weten t nog niet dus voor je 1 van hun gaat feliciteren oid ik moet het nog ff meedelen haha
die boevenbende die mij te veel in rekening heeft gebracht?quote:
moet je niet zoveel met je lieffie appen/bellen.quote:Op woensdag 24 december 2014 05:58 schreef MPG het volgende:
[..]
die boevenbende die mij te veel in rekening heeft gebracht?
ze weten al wel van zn bestaan af.. maar nog niet dat het echt wat is... hihiquote:Op woensdag 24 december 2014 00:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh.....belde net je broertje #grapje
heb sowieso amper familie gesproken laatste weken. Te druk met T.quote:Op woensdag 24 december 2014 06:01 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ze weten al wel van zn bestaan af.. maar nog niet dat het echt wat is... hihi
Goedemorgen allemaal
goed bezigquote:Op woensdag 24 december 2014 06:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb sowieso amper familie gesproken laatste weken. Te druk met T.
quote:
Toekita?quote:Op woensdag 24 december 2014 06:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb sowieso amper familie gesproken laatste weken. Te druk met T.
ahhhh ik zie m vanavond en miss morgenavond nog welquote:Op woensdag 24 december 2014 06:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
helaas zit haar kerst al vol dus zie ik dr pas zaterdag weer
Bijna....als je op mn scheerfeest was had je dr gezien. Mormeldinges hebt dr gezien en Henk en Petert ook.quote:
ze gaat met dr moeder naar londen vrijdagochtend vroeg. Dus als ze kadootje meeneemtquote:Op woensdag 24 december 2014 06:34 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ahhhh ik zie m vanavond en miss morgenavond nog wel
popiquote:
wel leuk!!! Naar Londen! Wil k ook wel.quote:Op woensdag 24 december 2014 06:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze gaat met dr moeder naar londen vrijdagochtend vroeg. Dus als ze kadootje meeneemtheb ik er vrede mee.
ja ik ookquote:Op woensdag 24 december 2014 08:09 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
wel leuk!!! Naar Londen! Wil k ook wel.
nee, anders denkt MPG dat we verkering hebben.quote:
eennalaatste dag Eindje dit jaarquote:
In je eentje! Gezellig!quote:Op woensdag 24 december 2014 08:57 schreef Takaiki het volgende:
Allenig hier
Tenminste, geen directe collega's...
Parteeeyyyyyyyy
Dat heb ik komende woensdag, althans......dat denkt men. Blijf wel gewoon in 010. Blijf geen 3 uur alleen zitten.quote:Op woensdag 24 december 2014 08:57 schreef Takaiki het volgende:
Allenig hier
Tenminste, geen directe collega's...
Parteeeyyyyyyyy
Dat zal ie echt niet denken bij je nichtjequote:Op woensdag 24 december 2014 08:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee, anders denkt MPG dat we verkering hebben.
Hij heb zoiets wel eens gezegd toen Nikkie een weekend bij me was, dat was voor jouw KSC-tijd.quote:Op woensdag 24 december 2014 08:59 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dat zal ie echt niet denken bij je nichtje
Hooguit dat je een of andere tokkie redneck bent die het binnen de familie houdt
Ik werk thuis, dus ik heb geen idee of mijn collega's ook werken.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:22 schreef Cat22 het volgende:
Mini treintjesBijna leeg ook
Volgens mij werkt alleen de KSC nog.Ik zit hier ook helemaal allenig.
Maar krijg vandaag wel een paar keer bezoek.
dus je hebt dienst tot?quote:Op woensdag 24 december 2014 10:09 schreef Cat22 het volgende:
Goffer! Ziekmelding voor vanavond.![]()
![]()
En natuurlijk kan ik nu niemand bellen om die dienst over te nemen. Wordt een lange dag.
23.00 uur. Buh-bye nachtmis zingen.quote:
damn, sterkte Catjequote:Op woensdag 24 december 2014 10:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
23.00 uur. Buh-bye nachtmis zingen.
Eens kijken of ik iets met een collega kan regelen, dan moet ik morgenavond werken. Ook niet wat ik gepland had, maar iets minder in de weg zittend van activiteiten (en dan hopen dat ik tweede kerstdag niet opgeroepen word)
oeiquote:Op woensdag 24 december 2014 10:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eens kijken of ik iets met een collega kan regelen, dan moet ik morgenavond werken. Ook niet wat ik gepland had, maar iets minder in de weg zittend van activiteiten (en dan hopen dat ik tweede kerstdag niet opgeroepen word)
giquote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 10:09 schreef Cat22 het volgende:
![]()
En natuurlijk kan ik nu niemand bellen om die dienst over te nemen. Wordt een lange dag.
quote:Op woensdag 24 december 2014 10:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Balen Catquote:Op woensdag 24 december 2014 10:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
ik bel nooit.quote:Op woensdag 24 december 2014 05:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
moet je niet zoveel met je lieffie appen/bellen.
gezien de opmerking over vreterij welquote:
mehquote:Op woensdag 24 december 2014 10:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh neequote:Op woensdag 24 december 2014 12:22 schreef Solique het volgende:
Geen nieuwe job nog
Gesprek ging goed, alleen andere kandidaat kwam net van zo'n zelfde project dus hadden zoiets van kan hij gelijk door.
Balen!quote:Op woensdag 24 december 2014 12:22 schreef Solique het volgende:
Geen nieuwe job nog
Gesprek ging goed, alleen andere kandidaat kwam net van zo'n zelfde project dus hadden zoiets van kan hij gelijk door.
mehquote:Op woensdag 24 december 2014 12:22 schreef Solique het volgende:
Geen nieuwe job nog
je hebt ook zo'n lichtgevende neusquote:Op woensdag 24 december 2014 12:21 schreef Muck het volgende:
Ik voel me een hele Rudolph vandaag...
Koekjesdeeg maken
Ingrediënten snijden voor de risotto (hoera, superscherp mes♡)
Risotto opzetten
Koekjes bakken voor mijn neefje en nichtje
Proeven proeven proeven
Kerstliedjes meezingen
Heerlijk zo'n dag ♡
quote:Op woensdag 24 december 2014 12:22 schreef Solique het volgende:
Geen nieuwe job nog
quote:Op woensdag 24 december 2014 10:09 schreef Cat22 het volgende:
![]()
ik ben nog niet verder gekomen dan suits kijken en tosti's etenquote:Op woensdag 24 december 2014 12:21 schreef Muck het volgende:
Koekjesdeeg maken
Risotto opzetten
Proeven proeven proeven
Kerstliedjes meezingen
Heerlijk zo'n dag ♡
Inmiddels iets beter nieuws, vanavond kunnen inruilen voor morgenavond. Past net na het familiediner.quote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 12:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Inmiddels iets beter nieuws, vanavond kunnen inruilen voor morgenavond. Past net na het familiediner.
[..]
Inmiddels iets beter nieuws, vanavond kunnen inruilen voor morgenavond. Past net na het familiediner.
Beterquote:Op woensdag 24 december 2014 12:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Wanneer moesten MPG en ik ons melden?quote:Op woensdag 24 december 2014 12:21 schreef Muck het volgende:
Koekjesdeeg maken
Risotto opzetten
Proeven proeven proeven
Kerstliedjes meezingen
Heerlijk zo'n dag ♡
Komt u maarquote:Op woensdag 24 december 2014 12:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
[..]
Wanneer moesten MPG en ik ons melden?
quote:
Vandaag weer 2 wijken gegleufd (eigenlijk 1.5)quote:
jij hebt al whiskas?quote:Op woensdag 24 december 2014 14:22 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nou, eet 'mijn' portie dan ook maar op.
Succesquote:
Wat een humorquote:Op woensdag 24 december 2014 15:43 schreef Toekito het volgende:
JJDJ pleurt net van een trap af......op weg naar SEH
Jij zegt het.... Ik dacht het.quote:
Lekker rustig natuurlijk, dus meer snelheid voor jouquote:Op woensdag 24 december 2014 16:22 schreef Cat22 het volgende:
Bijna kerst.... Zelfs de treinwifi is snel
En dat is om te lachen omdat....?quote:Op woensdag 24 december 2014 15:43 schreef Toekito het volgende:
JJDJ pleurt net van een trap af......op weg naar SEH
En dan verdient hij het om uitgelachen te worden om het letsel wat hij heeft?quote:
geloof me andersom gebeurd hetzelfde. En als iemand dat weet ist Muck. Maar ok.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan verdient hij het om uitgelachen te worden om het letsel wat hij heeft?
Het komt weer eens lomp en rottig je toetsenbord uit Toek.
Maar de rest van de SC kent dit blijkbaar leuke inside grapje niet.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
geloof me andersom gebeurd hetzelfde. En als iemand dat weet ist Muck. Maar ok.
MAMMA. HIJ DOET HET OOK, DUS DAN MAG IK HET OOK DOEN...quote:Op woensdag 24 december 2014 16:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
geloof me andersom gebeurd hetzelfde. En als iemand dat weet ist Muck. Maar ok.
hij was hier ooit vaste gast vandaar dat ik het deelde. En nu hoop ik dat de trein doorrijdt zodat ik kan beginnen aan mn gametweeenhalfdaagse.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar de rest van de SC kent dit blijkbaar leuke inside grapje niet.
Mag je er dan wel even bij zeggen een volgende keer. Al snap ik dan nog steeds niet wat de humor is van iemand uitlachen die je hele grapje hier (waar bijna niemand hem snapt) niet meekrijgt.
jaquote:Op woensdag 24 december 2014 16:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
MAMMA. HIJ DOET HET OOK, DUS DAN MAG IK HET OOK DOEN...
Dit nog niet gezien zeker?quote:Op woensdag 24 december 2014 16:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
hij was hier ooit vaste gast vandaar dat ik het deelde. En nu hoop ik dat de trein doorrijdt zodat ik kan beginnen aan mn gametweeenhalfdaagse.
quote:Rotterdam Centraal
Woensdag 24 December 16:48
Oorzaak
Van en naar Rotterdam Centraal rijden geen treinen door een stroomstoring.
Verwachting
De verstoring is naar verwachting rond 22:00 uur verholpen.
fixedquote:Op woensdag 24 december 2014 15:43 schreef Toekito het volgende:
JJDJ pleurt net van een trap af......op weg naar SEH .![]()
hij zit nog te facebooken dus zal niet levensbedreigend zijn.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fixed
toch niets ernstigs mag ik hopen.
quote:Op woensdag 24 december 2014 16:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
hij was hier ooit vaste gast vandaar dat ik het deelde. En nu hoop ik dat de trein doorrijdt zodat ik kan beginnen aan mn gametweeenhalfdaagse.
ik hoop dat je je gameboy bij hebtquote:
en zijn armen heeft ie dus ook niet gebrokenquote:Op woensdag 24 december 2014 17:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
hij zit nog te facebooken dus zal niet levensbedreigend zijn.
nee vergeet al weken mn 3dsquote:Op woensdag 24 december 2014 17:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
ik hoop dat je je gameboy bij hebt
ik dacht NSquote:
ik wilde je nog wel een kerstkaart sturenquote:
Hij heeft last van een Toek... helaas niet operatief te verwijderenquote:Op woensdag 24 december 2014 17:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fixed
toch niets ernstigs mag ik hopen.
quote:Op woensdag 24 december 2014 17:04 schreef Bos81 het volgende:
Hij zal dan wel op zijn buik zijn geland #zachte landing /Toek
wel met een nekschot.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij heeft last van een Toek... helaas niet operatief te verwijderen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 december 2014 17:06 schreef DaMart het volgende:
[..]Zou de NS daaraan meewerken ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag niet, maar volgens mij is Toek de enige die dat doorheeftquote:Op woensdag 24 december 2014 17:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Zou de NS daaraan meewerken ja?
quote:Op woensdag 24 december 2014 17:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaag niet, maar volgens mij is Toek de enige die dat doorheeft.
quote:
quote:
Deze vind ik dan weer wel grappigquote:
'Take me father, for I want to sin'quote:Op woensdag 24 december 2014 17:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
de biechtstoel is af![]()
morgen alleen nog schilderen en dan kan ie vrijdag worden ingewijd
quote:Op woensdag 24 december 2014 19:50 schreef Takaiki het volgende:
[..]
'Take me father, for I want to sin'
Ik niet!quote:
[..]
[..]
Sjefke is BAASquote:Op woensdag 24 december 2014 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee. Ik ben te gast bij Sjefke en zijn baasje wat toevallig mijn vader is.
[ link | afbeelding ]
smeer je laptop dan ook niet in met patequote:
zuipschuitquote:
Knuffel van Joeyquote:Op woensdag 24 december 2014 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee. Ik ben te gast bij Sjefke en zijn baasje wat toevallig mijn vader is.
[ link | afbeelding ]
batsfetisjistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op woensdag 24 december 2014 22:15 schreef crv het volgende:
Toch wel grappig die panorama optie op de Ifridge+![]()
is ie niet op z'n kopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
koenquote:
quote:
het wordt biechtenquote:
ik doe er maar niet aan meequote:
ach, feitelijk is het net als die andere 364 dagenquote:Op woensdag 24 december 2014 22:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik doe er maar niet aan mee
evening scroogequote:
over de kop kijk maar goedquote:
nog niet, bijnaquote:
ik zag net op het nieuws dat er mensen op kerstavond nog boodschappen doenquote:Op woensdag 24 december 2014 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach, feitelijk is het net als die andere 364 dagen
quote:Op woensdag 24 december 2014 22:35 schreef crv het volgende:
[..]
ik zag net op het nieuws dat er mendsen op kerstavond nog boodschappen doen![]()
verstandigquote:Op woensdag 24 december 2014 22:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik doe er maar niet aan mee
zelfs morgen schijnen er nog zat open te zijnquote:Op woensdag 24 december 2014 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]hier zijnn geen supermarkten meer open
in NL niet echt veelquote:Op woensdag 24 december 2014 22:36 schreef crv het volgende:
[..]
zelfs morgen schijnen er nog zat open te zijn
ik heb het over NL hè, schijnen meer dan 200 supers open te zijn morgenquote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 22:42 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb het over NL hè, schijnen meer dan 200 supers open te zijn morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door crv op 25-12-2014 08:09:32 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Dank jequote:Op donderdag 25 december 2014 11:26 schreef Cat22 het volgende:
En voor wie geen kerst viert: fijne extra vrije dagen![]()
toekquote:
gianniquote:
takkiquote:
indaquote:Op donderdag 25 december 2014 11:30 schreef indaha het volgende:
Goedemorgenen fijne kerstdagen allemaal
catquote:Op donderdag 25 december 2014 11:26 schreef Cat22 het volgende:
Ik dacht dat ik al een 'fijne feestdagen' had gepost gisteren
Dan alsnog:
Fijne feestdagen!![]()
![]()
En voor wie geen kerst viert: fijne extra vrije dagen![]()
ik zorg alleen ervoor dat ze hier kunnen batsenquote:Op donderdag 25 december 2014 11:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
neuken is geen werk maar een hobby.
dat je vrouw dat sprookje gelooft is leuk maar ik ben niet van gisterenquote:Op donderdag 25 december 2014 11:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zorg alleen ervoor dat ze hier kunnen batsen
ruilen?quote:Op donderdag 25 december 2014 11:50 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik moet morgen ook werken
ik nietquote:Op donderdag 25 december 2014 11:50 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik moet morgen ook werken
Vandaag werken, morgen oproepbaar /baasbovenbaasquote:
morgen begint mijn werkweekquote:Op donderdag 25 december 2014 12:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vandaag werken, morgen oproepbaar /baasbovenbaas
Gelukkig hoef ik maar drie uurtjes vanavond, past precies achter het familiediner.
mpgquote:
eetse kerst66quote:Op donderdag 25 december 2014 12:25 schreef Koen66 het volgende:
HIER VOORAL NIET KLIKKEN
en nu kerstlunchen
koenquote:Op donderdag 25 december 2014 12:09 schreef Koen66 het volgende:
Goedemorgen Ehhhh middag
Fijne kerst
Zo, die ratten groeien ook als kool bij jou!quote:Op donderdag 25 december 2014 14:35 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn monster is er weer
quote:Op donderdag 25 december 2014 14:55 schreef roos85 het volgende:
![]()
De voorbereidingen voor het diner zijn klaar, nu lekker met de voetjes omhoog luisteren naar de top2000.
Vanavond ergensquote:Op donderdag 25 december 2014 14:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
en wanneer ga je dan eten
dessert met aardappelenquote:Op donderdag 25 december 2014 15:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vanavond ergens![]()
Onderdelen van het dessert gemaakt, aardappelen al geschild enz.
Nou hè?quote:Op donderdag 25 december 2014 14:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo, die ratten groeien ook als kool bij jou!
Die films duren ook zo langquote:Op donderdag 25 december 2014 20:20 schreef Koen66 het volgende:
Zo, dit topic wordt de langzaamste ooit zo te zien
Zijn PIles' stats weer eens kapot?quote:Op donderdag 25 december 2014 09:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 24-12-2014
nr / aantal posts / gebruiker
01 40 Toekito
02 23 goldfinger1963
03 18 Koen66
04 14 crv
04 14 Cat22
06 09 Takaiki
07 08 Solique
07 08 Bos81
09 07 MPG
09 07 DaMart
11 05 Nikkie_86
12 04 Muck
13 03 PaarsBeestje
14 02 indaha
14 02 Buurpoes
14 02 gianni61
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
graag gedaan.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:20 schreef Koen66 het volgende:
Zo, dit topic wordt de langzaamste ooit zo te zien
Die Chinezen kopiëren ook allesquote:Op donderdag 25 december 2014 21:55 schreef DaMart het volgende:
Amerikanen.
Zit nu The Interview te kijken. Scene in Chinese trein laat de trein van buiten zien... rijdt er eentje van de SBB langs.
quote:Op donderdag 25 december 2014 21:55 schreef DaMart het volgende:
Amerikanen.
Zit nu The Interview te kijken. Scene in Chinese trein laat de trein van buiten zien... rijdt er eentje van de SBB langs.
iddquote:
http://www.20min.ch/schwe(...)urch-China--13818978quote:Op donderdag 25 december 2014 21:55 schreef DaMart het volgende:
Amerikanen.
al een hele tijd hoorquote:Op donderdag 25 december 2014 20:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zijn PIles' stats weer eens kapot?.
quote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 21:47 schreef crv het volgende:
Uur geleden een "ontploffing" in the woonkamer.....na van de schok bekomen te zijn gignen we kijken welke lamp er gesprongen was.....
Bleek de fles glühwein in mijn wijnrek ge-explodeerd te zijn![]()
een grote rode bende in de hoek van de kamer, wat een zooi
de vloer was hier al enigzins wijnvrij gemaakt
[ afbeelding ]
nou idd lache hoorquote:
hoop voor je dat het niet in de muur trektquote:Op donderdag 25 december 2014 21:47 schreef crv het volgende:
Uur geleden een "ontploffing" in the woonkamer.....na van de schok bekomen te zijn gignen we kijken welke lamp er gesprongen was.....
[ afbeelding ]
de muur afgedaan met spa rood. Is wat dat betreft het beste vlekkenmiddel.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoop voor je dat het niet in de muur trekt
sowieso media als het op dat soort zaken aankomt. Ze noemen rustig niet bestaande vliegtuig types etcquote:Op donderdag 25 december 2014 21:55 schreef DaMart het volgende:
Amerikanen.
En je alcohol is wegquote:Op donderdag 25 december 2014 22:55 schreef crv het volgende:
[..]
de muur afgedaan met spa rood. Is wat dat betreft het beste vlekkenmiddel.
morgen zien we het resultaat. Blijkt ook dat een glazen schaaltje kapot is gegaan door de klap. das mider, want daar kunnen we niet meer aan komen
die fles glühwein is het minst belangrijke, al was die voor Göühwein nog vrij prijzigquote:
Het was duidelijk hoor. Op mijn tv was gewoon het witte SBB-logo te zien op de locquote:Op donderdag 25 december 2014 22:06 schreef crv het volgende:
[..]
http://www.20min.ch/schwe(...)urch-China--13818978
Ach je hebt er geheid niet de ruzie over gehad die we hier vanavond haddenquote:Op donderdag 25 december 2014 23:01 schreef crv het volgende:
[..]
die fles glühwein is het minst belangrijke, al was die voor Göühwein nog vrij prijzig
jij hebt ook een fles gluhwein kapot laten gaanquote:Op donderdag 25 december 2014 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach je hebt er geheid niet de ruzie over gehad die we hier vanavond hadden
Ach een lang verhaal maar uiteindelijk zei ik na een discussie precies het verkeerdequote:
OMG ruzie met kerst.....hier is het redelijk normaal gegaan, mede omdat ik me niet heb op laten naaienquote:Op donderdag 25 december 2014 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach je hebt er geheid niet de ruzie over gehad die we hier vanavond hadden
quote:Op donderdag 25 december 2014 23:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij hebt ook een fles gluhwein kapot laten gaan
daar zijn wij mannen goed inquote:Op donderdag 25 december 2014 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach een lang verhaal maar uiteindelijk zei ik na een discussie precies het verkeerde
truste man, zat/zit hier 'gezellig' tv te kijken vandaar de traagheidquote:
file parkeren is makelijker.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:47 schreef DaMart het volgende:
Toek, heb jij dit onderdeel al gehad bij je rijlessen?
overhypte shitquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:01 schreef DaMart het volgende:
Oké... dus ik tweet in het Nederlands dat The Interview een baggerfilm is en een of andere Amerikaan die dezelfde film ophemelt, voegt hem toe aan zijn favoriete tweets... die heeft de inhoud duidelijk niet begrepen.
Klopt. De promotiecampagne met het beschuldigen van Noord-Korea is beter bedacht dan die hele film... ik snap nu best waarom Sony hem niet wilde vertonenquote:
Nou, vooruit dan.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
morgen begint mijn werkweek![]()
vrijdag zaterdag en zondag![]()
baas boven baas
quote:Op donderdag 25 december 2014 21:47 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
huhquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Dan viel de schoendie op onverklaarbare wijze bovenop een brandend waxinelichtje hier belandde nog wel mee.
quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:01 schreef DaMart het volgende:
Oké... dus ik tweet in het Nederlands dat The Interview een baggerfilm is en een of andere Amerikaan die dezelfde film ophemelt, voegt hem toe aan zijn favoriete tweets... die heeft de inhoud duidelijk niet begrepen.
ik vraag me ook al vanaf het begin af of Noord-Korea echt wel achter die hack zitquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt. De promotiecampagne met het beschuldigen van Noord-Korea is beter bedacht dan die hele film... ik snap nu best waarom Sony hem niet wilde vertonen.
waarom denk jij dat in Rotterdam sinds kort alle autverzekeringspremies verhoogd zijnquote:Op donderdag 25 december 2014 23:47 schreef DaMart het volgende:
Toek, heb jij dit onderdeel al gehad bij je rijlessen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |