Beterquote:Op woensdag 24 december 2014 12:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Inmiddels iets beter nieuws, vanavond kunnen inruilen voor morgenavond. Past net na het familiediner.
quote:Op woensdag 24 december 2014 12:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Inmiddels iets beter nieuws, vanavond kunnen inruilen voor morgenavond. Past net na het familiediner.
Wanneer moesten MPG en ik ons melden?quote:Op woensdag 24 december 2014 12:21 schreef Muck het volgende:
Ik voel me een hele Rudolph vandaag...
Koekjesdeeg maken
Ingrediėnten snijden voor de risotto (hoera, superscherp mes♡)
Risotto opzetten
Koekjes bakken voor mijn neefje en nichtje
Proeven proeven proeven
Kerstliedjes meezingen
Heerlijk zo'n dag ♡
Komt u maarquote:Op woensdag 24 december 2014 12:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
[..]
Wanneer moesten MPG en ik ons melden?
quote:
Vandaag weer 2 wijken gegleufd (eigenlijk 1.5)quote:
jij hebt al whiskas?quote:Op woensdag 24 december 2014 14:22 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nou, eet 'mijn' portie dan ook maar op.
Succesquote:
Wat een humorquote:Op woensdag 24 december 2014 15:43 schreef Toekito het volgende:
JJDJ pleurt net van een trap af......op weg naar SEH
Jij zegt het.... Ik dacht het.quote:
Lekker rustig natuurlijk, dus meer snelheid voor jouquote:Op woensdag 24 december 2014 16:22 schreef Cat22 het volgende:
Bijna kerst.... Zelfs de treinwifi is snel
En dat is om te lachen omdat....?quote:Op woensdag 24 december 2014 15:43 schreef Toekito het volgende:
JJDJ pleurt net van een trap af......op weg naar SEH
En dan verdient hij het om uitgelachen te worden om het letsel wat hij heeft?quote:
geloof me andersom gebeurd hetzelfde. En als iemand dat weet ist Muck. Maar ok.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan verdient hij het om uitgelachen te worden om het letsel wat hij heeft?
Het komt weer eens lomp en rottig je toetsenbord uit Toek.
Maar de rest van de SC kent dit blijkbaar leuke inside grapje niet.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
geloof me andersom gebeurd hetzelfde. En als iemand dat weet ist Muck. Maar ok.
MAMMA. HIJ DOET HET OOK, DUS DAN MAG IK HET OOK DOEN...quote:Op woensdag 24 december 2014 16:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
geloof me andersom gebeurd hetzelfde. En als iemand dat weet ist Muck. Maar ok.
hij was hier ooit vaste gast vandaar dat ik het deelde. En nu hoop ik dat de trein doorrijdt zodat ik kan beginnen aan mn gametweeenhalfdaagse.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar de rest van de SC kent dit blijkbaar leuke inside grapje niet.
Mag je er dan wel even bij zeggen een volgende keer. Al snap ik dan nog steeds niet wat de humor is van iemand uitlachen die je hele grapje hier (waar bijna niemand hem snapt) niet meekrijgt.
jaquote:Op woensdag 24 december 2014 16:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
MAMMA. HIJ DOET HET OOK, DUS DAN MAG IK HET OOK DOEN...
Dit nog niet gezien zeker?quote:Op woensdag 24 december 2014 16:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
hij was hier ooit vaste gast vandaar dat ik het deelde. En nu hoop ik dat de trein doorrijdt zodat ik kan beginnen aan mn gametweeenhalfdaagse.
quote:Rotterdam Centraal
Woensdag 24 December 16:48
Oorzaak
Van en naar Rotterdam Centraal rijden geen treinen door een stroomstoring.
Verwachting
De verstoring is naar verwachting rond 22:00 uur verholpen.
fixedquote:Op woensdag 24 december 2014 15:43 schreef Toekito het volgende:
JJDJ pleurt net van een trap af......op weg naar SEH .![]()
hij zit nog te facebooken dus zal niet levensbedreigend zijn.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fixed
toch niets ernstigs mag ik hopen.
quote:Op woensdag 24 december 2014 16:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
hij was hier ooit vaste gast vandaar dat ik het deelde. En nu hoop ik dat de trein doorrijdt zodat ik kan beginnen aan mn gametweeenhalfdaagse.
ik hoop dat je je gameboy bij hebtquote:
en zijn armen heeft ie dus ook niet gebrokenquote:Op woensdag 24 december 2014 17:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
hij zit nog te facebooken dus zal niet levensbedreigend zijn.
nee vergeet al weken mn 3dsquote:Op woensdag 24 december 2014 17:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
ik hoop dat je je gameboy bij hebt
ik dacht NSquote:
ik wilde je nog wel een kerstkaart sturenquote:
Hij heeft last van een Toek... helaas niet operatief te verwijderenquote:Op woensdag 24 december 2014 17:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fixed
toch niets ernstigs mag ik hopen.
quote:Op woensdag 24 december 2014 17:04 schreef Bos81 het volgende:
Hij zal dan wel op zijn buik zijn geland #zachte landing /Toek
wel met een nekschot.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij heeft last van een Toek... helaas niet operatief te verwijderen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |