dus je hebt dienst tot?quote:Op woensdag 24 december 2014 10:09 schreef Cat22 het volgende:
Goffer! Ziekmelding voor vanavond.![]()
![]()
En natuurlijk kan ik nu niemand bellen om die dienst over te nemen. Wordt een lange dag.
23.00 uur. Buh-bye nachtmis zingen.quote:
damn, sterkte Catjequote:Op woensdag 24 december 2014 10:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
23.00 uur. Buh-bye nachtmis zingen.
Eens kijken of ik iets met een collega kan regelen, dan moet ik morgenavond werken. Ook niet wat ik gepland had, maar iets minder in de weg zittend van activiteiten (en dan hopen dat ik tweede kerstdag niet opgeroepen word)
oeiquote:Op woensdag 24 december 2014 10:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eens kijken of ik iets met een collega kan regelen, dan moet ik morgenavond werken. Ook niet wat ik gepland had, maar iets minder in de weg zittend van activiteiten (en dan hopen dat ik tweede kerstdag niet opgeroepen word)
giquote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 10:09 schreef Cat22 het volgende:
![]()
En natuurlijk kan ik nu niemand bellen om die dienst over te nemen. Wordt een lange dag.
quote:Op woensdag 24 december 2014 10:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Balen Catquote:Op woensdag 24 december 2014 10:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
ik bel nooit.quote:Op woensdag 24 december 2014 05:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
moet je niet zoveel met je lieffie appen/bellen.
gezien de opmerking over vreterij welquote:
mehquote:Op woensdag 24 december 2014 10:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh neequote:Op woensdag 24 december 2014 12:22 schreef Solique het volgende:
Geen nieuwe job nog
Gesprek ging goed, alleen andere kandidaat kwam net van zo'n zelfde project dus hadden zoiets van kan hij gelijk door.
Balen!quote:Op woensdag 24 december 2014 12:22 schreef Solique het volgende:
Geen nieuwe job nog
Gesprek ging goed, alleen andere kandidaat kwam net van zo'n zelfde project dus hadden zoiets van kan hij gelijk door.
mehquote:Op woensdag 24 december 2014 12:22 schreef Solique het volgende:
Geen nieuwe job nog
je hebt ook zo'n lichtgevende neusquote:Op woensdag 24 december 2014 12:21 schreef Muck het volgende:
Ik voel me een hele Rudolph vandaag...
Koekjesdeeg maken
Ingrediënten snijden voor de risotto (hoera, superscherp mes♡)
Risotto opzetten
Koekjes bakken voor mijn neefje en nichtje
Proeven proeven proeven
Kerstliedjes meezingen
Heerlijk zo'n dag ♡
quote:Op woensdag 24 december 2014 12:22 schreef Solique het volgende:
Geen nieuwe job nog
quote:Op woensdag 24 december 2014 10:09 schreef Cat22 het volgende:
![]()
ik ben nog niet verder gekomen dan suits kijken en tosti's etenquote:Op woensdag 24 december 2014 12:21 schreef Muck het volgende:
Ik voel me een hele Rudolph vandaag...
Koekjesdeeg maken
Ingrediënten snijden voor de risotto (hoera, superscherp mes♡)
Risotto opzetten
Koekjes bakken voor mijn neefje en nichtje
Proeven proeven proeven
Kerstliedjes meezingen
Heerlijk zo'n dag ♡
Inmiddels iets beter nieuws, vanavond kunnen inruilen voor morgenavond. Past net na het familiediner.quote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 12:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Inmiddels iets beter nieuws, vanavond kunnen inruilen voor morgenavond. Past net na het familiediner.
quote:Op woensdag 24 december 2014 12:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Inmiddels iets beter nieuws, vanavond kunnen inruilen voor morgenavond. Past net na het familiediner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |