ahhhh ik zie m vanavond en miss morgenavond nog welquote:Op woensdag 24 december 2014 06:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
helaas zit haar kerst al vol dus zie ik dr pas zaterdag weer
Bijna....als je op mn scheerfeest was had je dr gezien. Mormeldinges hebt dr gezien en Henk en Petert ook.quote:
ze gaat met dr moeder naar londen vrijdagochtend vroeg. Dus als ze kadootje meeneemtquote:Op woensdag 24 december 2014 06:34 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ahhhh ik zie m vanavond en miss morgenavond nog wel
popiquote:
wel leuk!!! Naar Londen! Wil k ook wel.quote:Op woensdag 24 december 2014 06:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze gaat met dr moeder naar londen vrijdagochtend vroeg. Dus als ze kadootje meeneemtheb ik er vrede mee.
ja ik ookquote:Op woensdag 24 december 2014 08:09 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
wel leuk!!! Naar Londen! Wil k ook wel.
nee, anders denkt MPG dat we verkering hebben.quote:
eennalaatste dag Eindje dit jaarquote:
In je eentje! Gezellig!quote:Op woensdag 24 december 2014 08:57 schreef Takaiki het volgende:
Allenig hier
Tenminste, geen directe collega's...
Parteeeyyyyyyyy
Dat heb ik komende woensdag, althans......dat denkt men. Blijf wel gewoon in 010. Blijf geen 3 uur alleen zitten.quote:Op woensdag 24 december 2014 08:57 schreef Takaiki het volgende:
Allenig hier
Tenminste, geen directe collega's...
Parteeeyyyyyyyy
Dat zal ie echt niet denken bij je nichtjequote:Op woensdag 24 december 2014 08:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee, anders denkt MPG dat we verkering hebben.
Hij heb zoiets wel eens gezegd toen Nikkie een weekend bij me was, dat was voor jouw KSC-tijd.quote:Op woensdag 24 december 2014 08:59 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dat zal ie echt niet denken bij je nichtje
Hooguit dat je een of andere tokkie redneck bent die het binnen de familie houdt
Ik werk thuis, dus ik heb geen idee of mijn collega's ook werken.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:22 schreef Cat22 het volgende:
Mini treintjesBijna leeg ook
Volgens mij werkt alleen de KSC nog.Ik zit hier ook helemaal allenig.
Maar krijg vandaag wel een paar keer bezoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |