SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen!
(she/her)
Plas jij eens lekker in het kondje van je hontjequote:
het zit je wel mee nu, geen vorst, geen sneeuw... Nederland gaat kapotquote:Op dinsdag 23 december 2014 07:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Raar ik voel me ineens heel fit met kranten bezorgen de laatste tijd![]()
Of omdat ik vier uur slaap, of door het ontbreken van regenwie zal het zeggen.
Snap niet dat je me niet wakker maakt hiervoorquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je mist wel wat meer nachts
Je bent toch al dagen niet gezellig nachts, dus dan zoek ik het maar ergens andersquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:56 schreef Aberella het volgende:
[..]
Snap niet dat je me niet wakker maakt hiervoor
Dit vind ik vals, je weet dat ik PMS klachten heb.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent toch al dagen niet gezellig nachts, dus dan zoek ik het maar ergens anders
Slijmjurk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hij doet altijd zo gemeen tegen mij
Die heb ik gemist.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[Ik quote nu de tekst die netsplinter net verwijdert heeft]
Durf het eens opnieuw te typen dan, mannelijke drager van een hele erge ziekte!quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[Ik quote nu de tekst die netsplinter net verwijdert heeft]
Weer een tr gemaaktquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Durf het eens opnieuw te typen dan, mannelijke drager van een hele erge ziekte!
quote:
Geen last van.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:10 schreef Der_Mann het volgende:
weet iemand waarom ik iedere 10 seconden dit krijg?
[ afbeelding ]
zelfs als ik zeg dat ik nooit uitgelogd moet worden krijg ik die shit op chrome. typ dit nu ininternet explorer
quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Durf het eens opnieuw te typen dan, mannelijke drager van een hele erge ziekte!
Beide nokken nu.quote:
Je bent verkeerd geband.... Krijg je altijd als de ban verkeerd is aangevraagdquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:10 schreef Der_Mann het volgende:
weet iemand waarom ik iedere 10 seconden dit krijg?
[ afbeelding ]
zelfs als ik zeg dat ik nooit uitgelogd moet worden krijg ik die shit op chrome. typ dit nu ininternet explorer
quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:11 schreef Der_Mann het volgende:
zal dit een van huge z'n toverspreukjes zijn
Hoezo? Hij scheld mij uit..quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
[..]
Beide nokken nu.
Hoink, nokken met uitlokken en hetzal nokken met die TR's.
Volgens mij wordt er iemand geband zometeen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ben ik blij dat ik netsplinter niet als beste mod heb gekozen
Dan hoop ik wel door hugecooll of drebin, die zijn wel coolquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er iemand geband zometeen.
Mods kunnen niet bannen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel door hugecooll of drebin, die zijn wel cool
True.quote:
jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:19 schreef Der_Mann het volgende:
is hier misschien nerdje die mij kan helpen of nie
quote:
Zeker.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:19 schreef Der_Mann het volgende:
is hier misschien knappe aardige kerel die mij kan helpen of nie
hebben we allemaal wel eens gehad toch?quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:22 schreef deadprez het volgende:
Toto had laatst ook al last van dat constant uitgelogd worden geloof ik
toto komt voortquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:22 schreef deadprez het volgende:
Toto had laatst ook al last van dat constant uitgelogd worden geloof ik
welke browser en pluginsquote:
Gebruik je een proxy?quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
chrome en dezelfde shit die ik de laatste paar maanden al heb
Je moet het wel kunnen onderbouwen door middel van de notes van het slachtoffer in spe.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moet je dan ook een opgaaf van reden geven of hoe werkt dat proces precies?
Haal cookies en cache weg en log opnieuw in.quote:
ripquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
stiekem weten we allemaal dat hermann niet meer te redden is
Hou dit vast.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:34 schreef Der_Mann het volgende:
nu word ik al uitgelogd als ik naar een andere pagina ga
Misschien is het een hint.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:34 schreef Der_Mann het volgende:
nu word ik al uitgelogd als ik naar een andere pagina ga
Een grote slangenkuil.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:36 schreef Der_Mann het volgende:
godverdomme ik dacht dat we cool waren met z'n allen
vuige backstabbers
quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik heb je FOK! gehackt en ik blijf je uitloggen totdat je bekent dat je Herman heet.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik heb je FOK! gehackt en ik blijf je uitloggen totdat je bekent dat je Hermann heet.
tr op je hoofdquote:
nooit.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik heb je FOK! gehackt en ik blijf je uitloggen totdat je bekent dat je Herman heet.
Martelen mag niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Terecht optredenquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:27 schreef Blackings het volgende:
Hij moet niet zeggen dat ik mijn moeder moet gaan neuken, hou ik niet zo van.
quote:
Snap ik wel, het is ook heel boeiend allemaal hier.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zit je nou echt de hele dag in dit topic te lurken trouwens?
Staan daar 10 man om zo'n zandneger met een grote bek heen te rennen terwijl ze 'em ook na 2 minuten hadden kunnen aanhouden zodat iedereen had kunnen uitklokken. Weet zeker dat de tijd dat politieagenten worden uitgescholden beter benut kan worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Jij?quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zit je nou echt de hele dag in dit topic te lurken trouwens?
quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:40 schreef Der_Mann het volgende:
iedere seconde dat ik op IE zit gaat er een week van m'n leven af, willen jullie dat ik morgen al doodga jongensNee hermann doe het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Als je mensen vermoord om niets, maar wel werkt bij het politiekorps van New York, moet de burgemeester het voor je opnemen.quote:
iedere seconde dat ik op IE zit gaat er een week van m'n leven af, willen jullie dat ik morgen al doodga jongensjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat? dus je vraagt me iets maar accepteert dan het antwoord niet? oke.quote:
Ach ja, de popo daar wordt al flink teruggepaktquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je mensen vermoord om niets, maar wel werkt bij het politiekorps van New York, moet de burgemeester het voor je opnemen.
gr gr de vakbond
Is in New York de burgemeester toevallig tevens de hoogste pief van de politie?quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je mensen vermoord om niets, maar wel werkt bij het politiekorps van New York, moet de burgemeester het voor je opnemen.
gr gr de vakbond
2NutZ pls.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat? dus je vraagt me iets maar accepteert dan het antwoord niet? oke.
iedere seconde dat ik op IE zit gaat er een week van m'n leven af, willen jullie dat ik morgen al doodga jongensLijkt me een hele verstandige en goede oplossing, jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel vaker als mensen je voor de gek willen houden.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
Wat? dus je vraagt me iets maar accepteert dan het antwoord niet? oke.
kerel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach ja, de popo daar wordt al flink teruggepakt
Niemand is onschuldig vraag meneer pastoor maar.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:42 schreef Blackings het volgende:
[..]
kerel.
onschuldige burgers worden doodgeschoten.
Kan af en toe geen kwaad.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:42 schreef Blackings het volgende:
[..]
kerel.
Ja en al flink wat agenten ook.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:42 schreef Blackings het volgende:
[..]
kerel.
Nee toch?quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is in New York de burgemeester toevallig tevens de hoogste pief van de politie?
quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Lijkt me een hele verstandige en goede oplossing, ja
De agenten in kwestie waren onschuldige burgers.quote:
Ja, maar jij vindt die ebola-UI van je ook mooi wss, dus dat telt niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:42 schreef Blackings het volgende:
IE11 is kanjer goed ik gebruik dat ook.
Zo werkt het niet hč.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:43 schreef Blackings het volgende:
[..]
De agenten in kwestie waren onschuldige burgers.
Doe nou niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:44 schreef hoink581 het volgende:
Even kijken wat er gebeurt als ik Opa.B een geniepige opportunist noem omdat hij me nog steeds achtervolgt zodra er iets bij mij backfired, puur en alleen omdat ik hem afgelopen jaar verbaal de voeten mee heb geveegd in de DM.
Tr gemaakt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:44 schreef hoink581 het volgende:
Even kijken wat er gebeurt als ik Opa.B een geniepige opportunist noem omdat hij me nog steeds achtervolgt zodra er iets bij mij backfired, puur en alleen omdat ik hem afgelopen jaar verbaal de voeten mee heb geveegd in de DM.
Waarom antwoord je niet terug? niet netjes.quote:
2NutZ pls.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom antwoord je niet terug? niet netjes.
Och joh kalimero toch.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:44 schreef hoink581 het volgende:
lol kom danquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar jij vindt die ebola-UI van je ook mooi wss, dus dat telt niet.
De vakbond zeikt i.i.g. op de burgemeester dat het zijn schuld is omdat hij het niet voor de agenten opnamquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen idee, was in Nederland in ieder geval wel altijd zo toch?
lol doe maar is leukquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:44 schreef hoink581 het volgende:
Ieder heeft recht op zijn perceptie van het verhaal lijkt me. Hoewel het natuurlijk niet cool is dat die sigaretten verkoper dood is, gaat daar natuurlijk een heel verhaal aan vooraf. De politie is daar sinds de aanslagen omgetoverd tot een half leger, die agenten scheten bagger door al die rellen in Furgenson en ga zo maar door. Uiteindelijk is het dan wel netjes als degene die uiteindelijk als baas gezien wordt, zich hier over uitspreekt. In het midden gelaten of de burgemeester in dit geval die rol op zich had moeten nemen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De vakbond zeikt i.i.g. op de burgemeester dat het zijn schuld is omdat hij het niet voor de agenten opnam
"Ja, er is een onschuldige burger vermoord om niets, maar de burgemeester moet dat gewoon goedkeuren hoowr!!!"
ik zie mijn eigen UI niet omdat ik op text-only sta dus ik krijg die feel niet echt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik hem ook bijzonder lelijk vind..
quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:47 schreef Blackings het volgende:
[..]
ik zie mijn eigen UI niet omdat ik op text-only sta dus ik krijg die feel niet echt.
Doe niet zo genuanceerd.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ieder heeft recht op zijn perceptie van het verhaal lijkt me. Hoewel het natuurlijk niet cool is dat die sigaretten verkoper dood is, gaat daar natuurlijk een heel verhaal aan vooraf. De politie is daar sinds de aanslagen omgetoverd tot een half leger, die agenten scheten bagger door al die rellen in Furgenson en ga zo maar door. Uiteindelijk is het dan wel netjes als degene die uiteindelijk als baas gezien wordt, zich hier over uitspreekt. In het midden gelaten of de burgemeester in dit geval die rol op zich had moeten nemen.
http://www.volkskrant.nl/(...)-gevangene~a3816942/quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)-gevangene~a3816942/
BT heeft onvoldoende voor z'n afstudeerstage begreep ik.
ik welquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:50 schreef voederbietel het volgende:
Wie is die 'BT' eigenlijk waar iedereen het altijd over heeft? Heb 'em nog nooit gezien hier.
hoe laat was je wakker en slapen danquote:
lekker alles door laten sturen naar googlequote:
Nope.quote:
Gebeurt sowieso wel als je google gebruikt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
lekker alles door laten sturen naar google
Waarom zou je die gehad moeten hebben dan?quote:
Ja true.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Gebeurt sowieso wel als je google gebruikt.
Gebeurt met Firefox net zo goed wss.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
lekker alles door laten sturen naar google
4 uur slapen net wkkrquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:55 schreef Blackings het volgende:
[..]
hoe laat was je wakker en slapen dan
Nee niet naar Google geloof ik.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gebeurt met Firefox net zo goed wss.
uhhhhh ik weet van nietsquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waarom zou je die gehad moeten hebben dan?
Fylax heeft wel vaker last van waanideeėn, gewoon negeren die jongen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waarom zou je die gehad moeten hebben dan?
dit jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Fylax heeft wel vaker last van waanideeėn, gewoon negeren die jongen.
lol ik voel je pijn.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)-gevangene~a3816942/
BT heeft onvoldoende voor z'n afstudeerstage begreep ik.
ik zie nooit adsquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die hebben op zowat iedere sites hun adds tegenwoordig, die tracken je echt wel.
Ik droom ook altijd over FOK!quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
dit ja
er is niets aan de hand
was een droom
quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:59 schreef Blackings het volgende:
[..]
lol ik voel je pijn.
ik zette mijn wekker zo.
"wekker gaat over 3 uur"
kenker.
je kan javascript gewoon blokkeren, dan valt er niets te tracken.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die hebben op zowat iedere sites hun adds tegenwoordig, die tracken je echt wel.
ik droomde een keer dat yvonne zei dat ik fa mocht worden zodat ik volwassener zou worden en verantwoordelijkheid zou leren hebben ofzoietsquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik droom ook altijd over FOK!![]()
Hoeveel huillachs wil je dat ik post? Voor deze post heb ik er toch wel 12 miljard over namelijk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik droomde een keer dat yvonne zei dat ik fa mocht worden zodat ik volwassener zou worden en verantwoordelijkheid zou leren hebben ofzoiets
hoequote:Op dinsdag 23 december 2014 13:59 schreef Blackings het volgende:
[..]
je kan javascript gewoon blokkeren, dan valt er niets te tracken.
Kwalificeer je dit als erotische droom?quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik droomde een keer dat yvonne zei dat ik fa mocht worden zodat ik volwassener zou worden en verantwoordelijkheid zou leren hebben ofzoiets
quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoeveel huillachs wil je dat ik post? Voor deze post heb ik er toch wel 12 miljard over namelijk.
Semi-erotisch.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Kwalificeer je dit als erotische droom?
godverquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
ben serieusquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
godver.....................
no-script, maar ghostery doet al 99.99%.quote:
ah okequote:Op dinsdag 23 december 2014 14:02 schreef Blackings het volgende:
[..]
no-script, maar ghostery doet al 99.99%.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:02 schreef Blackings het volgende:
Ik droomde ooit dat ik HZAW tegenkwam in een Edge Of Tommorow scenario
pls stopquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:02 schreef Fylax het volgende:
het voelde goed om haar stem te horen e
Heyquote:
Welk forum. ik weet van nietsquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Fix je forum gewoon man bloedhond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
wat?quote:
ewaquote:
Verbaal de voeten geveegd in DM? Smeken om een unban bedoel je zeker, diklip.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:44 schreef hoink581 het volgende:
Wat doe je stoer tegen hoink dan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Verbaal de voeten geveegd in DM? Smeken om een unban bedoel je zeker, diklip.
Ja, logischquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hetzalallemaal wel stond erbij omdat die kerel "ewa" niet kan handelen.
Je zou ze de kost eens moeten geven.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:06 schreef deadprez het volgende:
Ik smeek ook altijd om een unban. Grote bek op het forum, slijmbal in de mail.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:06 schreef deadprez het volgende:
Ik smeek ook altijd om een unban. Slijmbal op het forum, slijmbal in de mail.
ik zat de mijne gewoon uit als een ecktequote:Op dinsdag 23 december 2014 14:06 schreef deadprez het volgende:
Ik smeek ook altijd om een unban. Grote bek op het forum, slijmbal in de mail.
Ik kan de afkickverschijnselen nooit hendelen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ik zat de mijne gewoon uit als een eckte
Opa wel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
DM bespreken mag toch heul niet ?!
Dat doen we dan ook nietquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
DM bespreken mag toch heul niet ?!
1 ban.. plsquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:13 schreef Fylax het volgende:
Ik zit mijn bans ook altijd uit. Gelukkig heb ik maar 1 ban gehad want verder ben ik een lieve jongen.
Ik kan me van jou geen smeekbede herinneren eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kan de afkickverschijnselen nooit hendelen.
Dan heb jij dus nog minder leven dan ik.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kan de afkickverschijnselen nooit hendelen.
Nee.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:15 schreef Fylax het volgende:
Moesten jullie op school altijd corvee omdat jullie wat gedaan hadden?
Ik heb in deze 4 jaar nog nooit corvee gehad
Nou ja, smeekbede is overdreven, maar ik mail eigenlijk altijd wel of ik alsjeblieft wat eerder unbanned mag worden.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik kan me van jou geen smeekbede herinneren eigenlijk.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:15 schreef Fylax het volgende:
Ik moest in de eerste corvee omdat ik voor de gymleraar de gymzaal in was gegaan. Stoer he?quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:15 schreef Fylax het volgende:
Corvee deed ik nooitquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:15 schreef Fylax het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik moest in de eerste corvee omdat ik voor de gymleraar de gymzaal in was gegaan. Stoer he?
Kun je mooi uitlachen in tussenuur toch.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Op mijn school krijgen elke dag wel 10 kinderen corvee.
Ik gelukkig niet.
Hij is een mastertroll op dit forum, zeer vermaeckelijke reacties altijd.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
waarom moet befferton vrijkomen
mwehquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:17 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hij is een mastertroll op dit forum, zeer vermaeckelijke reacties altijd.
Wij moesten altijd prikken een kwartier voordat school begon maar ik ging nooit hahahahahab yolo!!!@quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:15 schreef Fylax het volgende:
mwehquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:17 schreef eend112 het volgende:
[..]
Lees het niet als een feit, lees het als mijn ongezouten mening.quote:
Meer die kwijlende herrie makende downie in de hoek die je met goed fatsoen niet weg kan sturen omdat ie een beetje zielig is.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:17 schreef eend112 het volgende:
[..]
Lees ook in dat geval mijn vorige comment.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:18 schreef eend112 het volgende:
[..]
Lees het niet als een feit, lees het als mijn ongezouten mening.
Ja, leuk, maar als je jezelf er onderuit kunt lullen stelt het echt geen kut voor.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:18 schreef Fylax het volgende:
heb wel veel probs gehad op school afgelopen 4 jaar
maar lul ik me elke keer onderuit
Welk forum?quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Fylax, ik heb topic geopend op je forum.
Als ik 1 ding geleerd heb is dat je als FA je absoluut niet volwassen hoeft te gedragen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee, zelfs dan niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:18 schreef deadprez het volgende:
befferton zou enigszins vermakelijk zijn als hij het eens bij één topic hield ipv meteen honderdduizend topics te openen
Uitlokkingquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als ik 1 ding geleerd heb is dat je als FA je absoluut niet volwassen hoeft te gedragen.
Het is dat ik geen dm's mag delen in het openbaar maar de frustratie van je onvermogen droop er iig vanaf.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Verbaal de voeten geveegd in DM? Smeken om een unban bedoel je zeker, diklip.
1x voor neppe valentijnroos sturen, werd bijna geschorstquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:15 schreef Fylax het volgende:
retronet.nlquote:
Haha wat?quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:20 schreef Blackings het volgende:
1x voor een dode vogel op iemand's hoofd te gooien (+ nog andere shit die ik deed tijdens die vage dag).
Snel leren is niet je sterkste kant zeker?quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als ik 1 ding geleerd heb is dat je als FA je absoluut niet volwassen hoeft te gedragen.
Naar jezelf, of?quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:20 schreef Blackings het volgende:
[..]
1x voor neppe valentijnroos sturen, werd bijna geschorst
quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kerel op me school had naar leerlingen die met school op reis waren gestuurd dat die morgen niet naar school hoefde omdat een decaan dood was![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kerel op me school had naar leerlingen die met school op reis waren gestuurd dat die morgen niet naar school hoefde omdat een decaan dood was![]()
prikkenquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:17 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wij moesten altijd prikken een kwartier voordat school begon maar ik ging nooit hahahahahab yolo!!!@
Kerel ik heb echt geen idee waar je het over hebt. Neem nu maar weer je pilletje.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is dat ik geen dm's mag delen in het openbaar maar de frustratie van je onvermogen droop er iig vanaf.
Dat was de vorige keer ook de reden van mijn ban. Waar ik tegen gewone users nog gewoon een beetje uit kan vallen, hebben pikkies met "verantwoordelijkheid" en een fragiel ego nog wel eens de gewoonte dit aan te pakken als "crewbash".quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:06 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
En dan een beetje stiekem gaan zitten ranten hier in de hoop dat ik het niet lees. Laffe haas.
Oke, hij gaat nu rond in de dm caroussel!quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:23 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Kerel ik heb echt geen idee waar je het over hebt. Neem nu maar weer je pilletje.
Waaghals !quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:23 schreef Fylax het volgende:
Ik heb wel een keer een Atheneum kind uit de 1e zijn broek natgemaakt met drinken toen leek het net of ie in zn broek had geplast hahahahah
Laat gewoon zitten joh Henkiequote:Op dinsdag 23 december 2014 14:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Oke, hij gaat nu rond in de dm caroussel!
quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:24 schreef housesoftheholy het volgende:
ik woonde geen lessen bij en haalde negens.
Had ik dat ook maar gedaan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:24 schreef housesoftheholy het volgende:
ik woonde gewoon alle lessen bij en haalde negens.
nee zo'n chimeid vond een boi leuk dus ik stuur met 2 andere bois een fake roos.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:25 schreef Blackings het volgende:
[..]
nee zo'n chimeid vond een boi leuk dus ik stuur met 2 andere bois een fake roos.
maar die boi was ineens ziek, dus die meid dacht heel de dag dat ze die boi gefixt had.
dus er liep zo'n vriendin van mij naar haar toe van
"yo, die roos, dat was een grap".
"nee hoor ik herken zijn handschrift"
"lol nee dat heeft Andrew geschreven, die kan ook niet schrijven"
Eindstand, ik loop naar d'r toe, en ineens begint ze te janken en me te slaan.
Moet ik dat zien als een dreigement ofzo? Wat wil je nou eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Oke, hij gaat nu rond in de dm caroussel!
Niet gewoon vwo doen zonder enige vorm van inspanningquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:22 schreef Fylax het volgende:
Ey boys ik ga trouwens hierna havo doen goed van mij he
LOL.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
misschien wel na de havo wie weetquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet gewoon vwo doen zonder enige vorm van inspanning
Niet gelachen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:25 schreef Blackings het volgende:
[..]
nee zo'n chimeid vond een boi leuk dus ik stuur met 2 andere bois een fake roos.
maar die boi was ineens ziek, dus die meid dacht heel de dag dat ze die boi gefixt had.
dus er liep zo'n vriendin van mij naar haar toe van
"yo, die roos, dat was een grap".
"nee hoor ik herken zijn handschrift"
"lol nee dat heeft Andrew geschreven, die kan ook niet schrijven"
Eindstand, ik loop naar d'r toe, en ineens begint ze te janken en me te slaan.
nou nou dat is echt stoer manquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:23 schreef Fylax het volgende:
Ik heb wel een keer een Atheneum kind uit de 1e zijn broek natgemaakt met drinken toen leek het net of ie in zn broek had geplast hahahahah
Dat zegt an sich niks over de grap.quote:
en zat altijd alleen in de pauzequote:Op dinsdag 23 december 2014 14:24 schreef housesoftheholy het volgende:
ik woonde gewoon alle lessen bij en haalde negens.
Was ook echt niet grappig bedoeld, je vroeg om uitleg :vquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:24 schreef housesoftheholy het volgende:
ik woonde gewoon alle lessen bij en haalde genadezesjes.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:27 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat zegt an sich niks over de grap.
Ik deed elke pauze vrijwillig corvee.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
en zat altijd alleen in de pauze
Wat wil jij eigenlijk, sinds afgelopen vrijdag je je als een kleuter kwam moeien?quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:25 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Moet ik dat zien als een dreigement ofzo? Wat wil je nou eigenlijk?
lolquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
en zat altijd alleen in de pauze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |