Waaghals !quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:23 schreef Fylax het volgende:
Ik heb wel een keer een Atheneum kind uit de 1e zijn broek natgemaakt met drinken toen leek het net of ie in zn broek had geplast hahahahah
Laat gewoon zitten joh Henkiequote:Op dinsdag 23 december 2014 14:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Oke, hij gaat nu rond in de dm caroussel!
quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:24 schreef housesoftheholy het volgende:
ik woonde geen lessen bij en haalde negens.
Had ik dat ook maar gedaan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:24 schreef housesoftheholy het volgende:
ik woonde gewoon alle lessen bij en haalde negens.
nee zo'n chimeid vond een boi leuk dus ik stuur met 2 andere bois een fake roos.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:25 schreef Blackings het volgende:
[..]
nee zo'n chimeid vond een boi leuk dus ik stuur met 2 andere bois een fake roos.
maar die boi was ineens ziek, dus die meid dacht heel de dag dat ze die boi gefixt had.
dus er liep zo'n vriendin van mij naar haar toe van
"yo, die roos, dat was een grap".
"nee hoor ik herken zijn handschrift"
"lol nee dat heeft Andrew geschreven, die kan ook niet schrijven"
Eindstand, ik loop naar d'r toe, en ineens begint ze te janken en me te slaan.
Moet ik dat zien als een dreigement ofzo? Wat wil je nou eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Oke, hij gaat nu rond in de dm caroussel!
Niet gewoon vwo doen zonder enige vorm van inspanningquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:22 schreef Fylax het volgende:
Ey boys ik ga trouwens hierna havo doen goed van mij he
LOL.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kerel op me school had naar leerlingen die met school op reis waren gestuurd dat die morgen niet naar school hoefde omdat een decaan dood was![]()
misschien wel na de havo wie weetquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet gewoon vwo doen zonder enige vorm van inspanning
Niet gelachen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:25 schreef Blackings het volgende:
[..]
nee zo'n chimeid vond een boi leuk dus ik stuur met 2 andere bois een fake roos.
maar die boi was ineens ziek, dus die meid dacht heel de dag dat ze die boi gefixt had.
dus er liep zo'n vriendin van mij naar haar toe van
"yo, die roos, dat was een grap".
"nee hoor ik herken zijn handschrift"
"lol nee dat heeft Andrew geschreven, die kan ook niet schrijven"
Eindstand, ik loop naar d'r toe, en ineens begint ze te janken en me te slaan.
nou nou dat is echt stoer manquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:23 schreef Fylax het volgende:
Ik heb wel een keer een Atheneum kind uit de 1e zijn broek natgemaakt met drinken toen leek het net of ie in zn broek had geplast hahahahah
Dat zegt an sich niks over de grap.quote:
en zat altijd alleen in de pauzequote:Op dinsdag 23 december 2014 14:24 schreef housesoftheholy het volgende:
ik woonde gewoon alle lessen bij en haalde negens.
Was ook echt niet grappig bedoeld, je vroeg om uitleg :vquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:24 schreef housesoftheholy het volgende:
ik woonde gewoon alle lessen bij en haalde genadezesjes.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:27 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat zegt an sich niks over de grap.
Ik deed elke pauze vrijwillig corvee.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
en zat altijd alleen in de pauze
Wat wil jij eigenlijk, sinds afgelopen vrijdag je je als een kleuter kwam moeien?quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:25 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Moet ik dat zien als een dreigement ofzo? Wat wil je nou eigenlijk?
lolquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
en zat altijd alleen in de pauze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |