ewaquote:
Verbaal de voeten geveegd in DM? Smeken om een unban bedoel je zeker, diklip.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:44 schreef hoink581 het volgende:
Even kijken wat er gebeurt als ik Opa.B een geniepige opportunist noem omdat hij me nog steeds achtervolgt zodra er iets bij mij backfired, puur en alleen omdat ik hem afgelopen jaar verbaal de voeten mee heb geveegd in de DM.
Wat doe je stoer tegen hoink dan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Verbaal de voeten geveegd in DM? Smeken om een unban bedoel je zeker, diklip.
Ja, logischquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hetzalallemaal wel stond erbij omdat die kerel "ewa" niet kan handelen.
Je zou ze de kost eens moeten geven.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:06 schreef deadprez het volgende:
Ik smeek ook altijd om een unban. Grote bek op het forum, slijmbal in de mail.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:06 schreef deadprez het volgende:
Ik smeek ook altijd om een unban. Slijmbal op het forum, slijmbal in de mail.
ik zat de mijne gewoon uit als een ecktequote:Op dinsdag 23 december 2014 14:06 schreef deadprez het volgende:
Ik smeek ook altijd om een unban. Grote bek op het forum, slijmbal in de mail.
Ik kan de afkickverschijnselen nooit hendelen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ik zat de mijne gewoon uit als een eckte
Opa wel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
DM bespreken mag toch heul niet ?!
Dat doen we dan ook nietquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
DM bespreken mag toch heul niet ?!
1 ban.. plsquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:13 schreef Fylax het volgende:
Ik zit mijn bans ook altijd uit. Gelukkig heb ik maar 1 ban gehad want verder ben ik een lieve jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |