quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:40 schreef Der_Mann het volgende:
iedere seconde dat ik op IE zit gaat er een week van m'n leven af, willen jullie dat ik morgen al doodga jongensNee hermann doe het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Als je mensen vermoord om niets, maar wel werkt bij het politiekorps van New York, moet de burgemeester het voor je opnemen.quote:
iedere seconde dat ik op IE zit gaat er een week van m'n leven af, willen jullie dat ik morgen al doodga jongensjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat? dus je vraagt me iets maar accepteert dan het antwoord niet? oke.quote:
Ach ja, de popo daar wordt al flink teruggepaktquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je mensen vermoord om niets, maar wel werkt bij het politiekorps van New York, moet de burgemeester het voor je opnemen.
gr gr de vakbond
Is in New York de burgemeester toevallig tevens de hoogste pief van de politie?quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je mensen vermoord om niets, maar wel werkt bij het politiekorps van New York, moet de burgemeester het voor je opnemen.
gr gr de vakbond
2NutZ pls.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat? dus je vraagt me iets maar accepteert dan het antwoord niet? oke.
iedere seconde dat ik op IE zit gaat er een week van m'n leven af, willen jullie dat ik morgen al doodga jongensLijkt me een hele verstandige en goede oplossing, jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel vaker als mensen je voor de gek willen houden.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
Wat? dus je vraagt me iets maar accepteert dan het antwoord niet? oke.
kerel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach ja, de popo daar wordt al flink teruggepakt
Niemand is onschuldig vraag meneer pastoor maar.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:42 schreef Blackings het volgende:
[..]
kerel.
onschuldige burgers worden doodgeschoten.
Kan af en toe geen kwaad.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:42 schreef Blackings het volgende:
[..]
kerel.
Ja en al flink wat agenten ook.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:42 schreef Blackings het volgende:
[..]
kerel.
Nee toch?quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is in New York de burgemeester toevallig tevens de hoogste pief van de politie?
quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Lijkt me een hele verstandige en goede oplossing, ja
De agenten in kwestie waren onschuldige burgers.quote:
Ja, maar jij vindt die ebola-UI van je ook mooi wss, dus dat telt niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:42 schreef Blackings het volgende:
IE11 is kanjer goed ik gebruik dat ook.
Zo werkt het niet hè.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:43 schreef Blackings het volgende:
[..]
De agenten in kwestie waren onschuldige burgers.
Doe nou niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:44 schreef hoink581 het volgende:
Even kijken wat er gebeurt als ik Opa.B een geniepige opportunist noem omdat hij me nog steeds achtervolgt zodra er iets bij mij backfired, puur en alleen omdat ik hem afgelopen jaar verbaal de voeten mee heb geveegd in de DM.
Tr gemaakt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:44 schreef hoink581 het volgende:
Even kijken wat er gebeurt als ik Opa.B een geniepige opportunist noem omdat hij me nog steeds achtervolgt zodra er iets bij mij backfired, puur en alleen omdat ik hem afgelopen jaar verbaal de voeten mee heb geveegd in de DM.
Waarom antwoord je niet terug? niet netjes.quote:
2NutZ pls.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom antwoord je niet terug? niet netjes.
Och joh kalimero toch.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:44 schreef hoink581 het volgende:
lol kom danquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar jij vindt die ebola-UI van je ook mooi wss, dus dat telt niet.
De vakbond zeikt i.i.g. op de burgemeester dat het zijn schuld is omdat hij het niet voor de agenten opnamquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen idee, was in Nederland in ieder geval wel altijd zo toch?
lol doe maar is leukquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:44 schreef hoink581 het volgende:
Ieder heeft recht op zijn perceptie van het verhaal lijkt me. Hoewel het natuurlijk niet cool is dat die sigaretten verkoper dood is, gaat daar natuurlijk een heel verhaal aan vooraf. De politie is daar sinds de aanslagen omgetoverd tot een half leger, die agenten scheten bagger door al die rellen in Furgenson en ga zo maar door. Uiteindelijk is het dan wel netjes als degene die uiteindelijk als baas gezien wordt, zich hier over uitspreekt. In het midden gelaten of de burgemeester in dit geval die rol op zich had moeten nemen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De vakbond zeikt i.i.g. op de burgemeester dat het zijn schuld is omdat hij het niet voor de agenten opnam
"Ja, er is een onschuldige burger vermoord om niets, maar de burgemeester moet dat gewoon goedkeuren hoowr!!!"
ik zie mijn eigen UI niet omdat ik op text-only sta dus ik krijg die feel niet echt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik hem ook bijzonder lelijk vind..
quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:47 schreef Blackings het volgende:
[..]
ik zie mijn eigen UI niet omdat ik op text-only sta dus ik krijg die feel niet echt.
Doe niet zo genuanceerd.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ieder heeft recht op zijn perceptie van het verhaal lijkt me. Hoewel het natuurlijk niet cool is dat die sigaretten verkoper dood is, gaat daar natuurlijk een heel verhaal aan vooraf. De politie is daar sinds de aanslagen omgetoverd tot een half leger, die agenten scheten bagger door al die rellen in Furgenson en ga zo maar door. Uiteindelijk is het dan wel netjes als degene die uiteindelijk als baas gezien wordt, zich hier over uitspreekt. In het midden gelaten of de burgemeester in dit geval die rol op zich had moeten nemen.
http://www.volkskrant.nl/(...)-gevangene~a3816942/quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)-gevangene~a3816942/
BT heeft onvoldoende voor z'n afstudeerstage begreep ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |