ripquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
stiekem weten we allemaal dat hermann niet meer te redden is
Hou dit vast.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:34 schreef Der_Mann het volgende:
nu word ik al uitgelogd als ik naar een andere pagina ga
Misschien is het een hint.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:34 schreef Der_Mann het volgende:
nu word ik al uitgelogd als ik naar een andere pagina ga
Een grote slangenkuil.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:36 schreef Der_Mann het volgende:
godverdomme ik dacht dat we cool waren met z'n allen
vuige backstabbers
quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik heb je FOK! gehackt en ik blijf je uitloggen totdat je bekent dat je Herman heet.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik heb je FOK! gehackt en ik blijf je uitloggen totdat je bekent dat je Hermann heet.
tr op je hoofdquote:
nooit.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik heb je FOK! gehackt en ik blijf je uitloggen totdat je bekent dat je Herman heet.
Martelen mag niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Terecht optredenquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:27 schreef Blackings het volgende:
Hij moet niet zeggen dat ik mijn moeder moet gaan neuken, hou ik niet zo van.
quote:
Snap ik wel, het is ook heel boeiend allemaal hier.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zit je nou echt de hele dag in dit topic te lurken trouwens?
Staan daar 10 man om zo'n zandneger met een grote bek heen te rennen terwijl ze 'em ook na 2 minuten hadden kunnen aanhouden zodat iedereen had kunnen uitklokken. Weet zeker dat de tijd dat politieagenten worden uitgescholden beter benut kan worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Jij?quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zit je nou echt de hele dag in dit topic te lurken trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |