ik welquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:50 schreef voederbietel het volgende:
Wie is die 'BT' eigenlijk waar iedereen het altijd over heeft? Heb 'em nog nooit gezien hier.
hoe laat was je wakker en slapen danquote:
lekker alles door laten sturen naar googlequote:
Nope.quote:
Gebeurt sowieso wel als je google gebruikt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
lekker alles door laten sturen naar google
Waarom zou je die gehad moeten hebben dan?quote:
Ja true.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Gebeurt sowieso wel als je google gebruikt.
Gebeurt met Firefox net zo goed wss.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
lekker alles door laten sturen naar google
4 uur slapen net wkkrquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:55 schreef Blackings het volgende:
[..]
hoe laat was je wakker en slapen dan
Nee niet naar Google geloof ik.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gebeurt met Firefox net zo goed wss.
uhhhhh ik weet van nietsquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waarom zou je die gehad moeten hebben dan?
Fylax heeft wel vaker last van waanideeën, gewoon negeren die jongen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waarom zou je die gehad moeten hebben dan?
dit jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Fylax heeft wel vaker last van waanideeën, gewoon negeren die jongen.
lol ik voel je pijn.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)-gevangene~a3816942/
BT heeft onvoldoende voor z'n afstudeerstage begreep ik.
ik zie nooit adsquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die hebben op zowat iedere sites hun adds tegenwoordig, die tracken je echt wel.
Ik droom ook altijd over FOK!quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
dit ja
er is niets aan de hand
was een droom
quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:59 schreef Blackings het volgende:
[..]
lol ik voel je pijn.
ik zette mijn wekker zo.
"wekker gaat over 3 uur"
kenker.
je kan javascript gewoon blokkeren, dan valt er niets te tracken.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die hebben op zowat iedere sites hun adds tegenwoordig, die tracken je echt wel.
ik droomde een keer dat yvonne zei dat ik fa mocht worden zodat ik volwassener zou worden en verantwoordelijkheid zou leren hebben ofzoietsquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik droom ook altijd over FOK!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |