Slijmjurk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hij doet altijd zo gemeen tegen mij
Die heb ik gemist.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[Ik quote nu de tekst die netsplinter net verwijdert heeft]
Durf het eens opnieuw te typen dan, mannelijke drager van een hele erge ziekte!quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[Ik quote nu de tekst die netsplinter net verwijdert heeft]
Weer een tr gemaaktquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Durf het eens opnieuw te typen dan, mannelijke drager van een hele erge ziekte!
quote:
Geen last van.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:10 schreef Der_Mann het volgende:
weet iemand waarom ik iedere 10 seconden dit krijg?
[ afbeelding ]
zelfs als ik zeg dat ik nooit uitgelogd moet worden krijg ik die shit op chrome. typ dit nu ininternet explorer
quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Durf het eens opnieuw te typen dan, mannelijke drager van een hele erge ziekte!
Beide nokken nu.quote:
Je bent verkeerd geband.... Krijg je altijd als de ban verkeerd is aangevraagdquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:10 schreef Der_Mann het volgende:
weet iemand waarom ik iedere 10 seconden dit krijg?
[ afbeelding ]
zelfs als ik zeg dat ik nooit uitgelogd moet worden krijg ik die shit op chrome. typ dit nu ininternet explorer
quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:11 schreef Der_Mann het volgende:
zal dit een van huge z'n toverspreukjes zijn
Hoezo? Hij scheld mij uit..quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
[..]
Beide nokken nu.
Hoink, nokken met uitlokken en hetzal nokken met die TR's.
Volgens mij wordt er iemand geband zometeen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ben ik blij dat ik netsplinter niet als beste mod heb gekozen
Dan hoop ik wel door hugecooll of drebin, die zijn wel coolquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er iemand geband zometeen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |