Ziet er heftig uit dat apparaat haha. Zelf heb ik van die stenen gekocht bij knives and tools, probleem is dan dat je de goede hoek steeds zelf moet houden. Dat is nog best lastig.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:54 schreef monkeybrain het volgende:
Messenslijper binnen![]()
Ik had al de normale versie en dat werkte goed. Ik werd dus nieuwsgierig naar de pro versie!![]()
Het is allemaal een stuk dikker, groter en stabieler. Een extra 10 euro zeker waard![]()
Ik had ook nog een Chinees gevonden die uit Engeland leverde voor maar 2 euro duurder dan de goedkoopste uit China. De moeite waard i.v.m. de douane (30 euro) en levertijd want het is een flinke doos![]()
[ afbeelding ]
Altijd de juiste hoek voor het beste slijp resultaat![]()
[ afbeelding ]
Helaas uitverkocht. Zal wel worden aangevuld of misschien in zijn shop nog te vinden.
http://www.ebay.nl/itm/12(...)id=p3984.m1439.l2649
Op Ebay heb je een plastic houder die je op je mes schuift om de juiste hoek te krijgen met zo'n slijpsteen. De hoek constant houden is zo belangrijk.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:36 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ziet er heftig uit dat apparaat haha. Zelf heb ik van die stenen gekocht bij knives and tools, probleem is dan dat je de goede hoek steeds zelf moet houden. Dat is nog best lastig.
Dit ziet er ook wel tof uit.
Volg dit topic eens, met name Anke V is een goeroe. Ik behoor tot de eerste neato-bezitters in NL en ben er nog steeds superblij mee.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Damn. Ik zoek al zo lang naar een robot stofzuiger. Ben toch wel benieuwd. Wat vinden mensen hier van de stofzuiger? Gaat degene die jij hebt ook kleine drempeltjes over?
Deze ook besteld, echt geen geld eigenlijk.quote:Op maandag 22 december 2014 22:26 schreef Goddelijker het volgende:
Voor de mensen die nog een Griffin auto-lader zoeken... Is nu in de aanbieding bij MITB, voor minder dan de 1,50 die je cadeau krijgt in sommige mails. Dus eigenlijk gratis!
www.miniinthebox.com/grif(...)v-2-1a_p1813126.html
Jup, beide hebben SKU108926.quote:Op woensdag 24 december 2014 02:45 schreef Kenzi het volgende:
[..]
weet je zeker dat het dezelfde sku is? van de earson zijn namelijk vaak verschillende sku's. (verschillende leveranciers, verschillende versies = verschillende prijzen)
en met leveranciers bedoel ik degene die aan bg leveren
Edit: shit, sinds vandaag aangepast -_-. Zal wel een foutje geweest zijn. Helaas gisteren vergeten te bestellen. Was te krijgen voor 14 euro.quote:
Zal natuurlijk een echte Griffin zijn want mitb verkoopt geen namaakquote:Op woensdag 24 december 2014 15:06 schreef ridsel het volgende:
[..]
Deze ook besteld, echt geen geld eigenlijk.
terug een kleine koopdrang kunnen teniet doen voor weinig...
Vertel eens......ik wil ook mijn thermostaat op afstand bedienen maar 100 euro van een rf-module via Intergas vind ik een beetje duur als het voor een fractie vanuit china kan.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:18 schreef Kuhly het volgende:
Ik zit ook aan milight te denken. Daarbij een broadlink rm2 zodat ik daarmee alles kan bedienen. Echt zoek ik nog een methode om de verwarming ook hiermee te bedienen.
Nu weet ik dat er een temperatuur sensor in de rm zit. Echter weet ik niet of ik daarmee een rf switch kan bedienen. Binnenkort maar even bestellen.
Ik kan dit beamen, mijn pistons daar weg zijn ook echt *kuch* not *kuch*quote:Op woensdag 24 december 2014 15:22 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zal natuurlijk een echte Griffin zijn want mitb verkoopt geen namaak
Koop dan zoiets: http://www.aliexpress.com(...)0121/1295283970.htmlquote:Op woensdag 24 december 2014 11:56 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Op Ebay heb je een plastic houder die je op je mes schuift om de juiste hoek te krijgen met zo'n slijpsteen. De hoek constant houden is zo belangrijk.
[ afbeelding ]
http://www.ebay.nl/itm/Kn(...)&hash=item3a95997aa2
verkeerde topicquote:Op woensdag 24 december 2014 19:05 schreef Chunees het volgende:
In Enschede is vanmorgen een man thuis overvallen door iemand die zich voordeed als postbode. Dat gebeurde aan de Vlierstraat.
Even na elf uur ging de deurbel. Toen de man opendeed stond daar een man verkleed als postbezorger. Die bedreigde de bewoner met een mes en er ontstond een schermutseling waarbij de bewoner lichtgewond raakte. De bezorger ging er daarna vandoor. Het is onduidelijk of de man iets buit heeft gemaakt.
De politie roept via Burgernet mensen op naar de dader uit te zien. Het gaat om een gezette man van vermoedelijk Turkse of Marokkaanse afkomst in een uniform van TNT of PostNL. Hij heeft kort zwart gemillimeterd haar. De politie vraagt mensen die hem zien 112 te bellen.
ik wilde moddenquote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 21:26 schreef shiznuts het volgende:
Was toch ontopic? Bezorgers en messen.
el ikquote:Op woensdag 24 december 2014 21:35 schreef Dromer het volgende:
[..]![]()
Ik zou zonder nadenken de deur opengooien voor iemand die zich voordoet als postbezorger in de hoop op één van mijn langverwachte bestellingen. Dus wat dat betreft een on-topic waarschuwing.
Voordeel ik kan meestal zien dat er een echt tntpost busje staatquote:Op woensdag 24 december 2014 21:35 schreef Dromer het volgende:
[..]![]()
Ik zou zonder nadenken de deur opengooien voor iemand die zich voordoet als postbezorger in de hoop op één van mijn langverwachte bestellingen. Dus wat dat betreft een on-topic waarschuwing.
En besteld. Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:56 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Op Ebay heb je een plastic houder die je op je mes schuift om de juiste hoek te krijgen met zo'n slijpsteen. De hoek constant houden is zo belangrijk.
[ afbeelding ]
http://www.ebay.nl/itm/Kn(...)&hash=item3a95997aa2
Sure, 4 foto's van m'n camera en die is vol.quote:Will hold thousands of images or songs.
Ik dacht even dat ik een grafiek zag van de maandelijkse inkopen in dollars van jou, totdat ik inzoomdequote:
BuurKerstman, wat doet u nu?quote:Op donderdag 25 december 2014 00:29 schreef Iemand91 het volgende:
[..] Oh, enne[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1.220 USD/maand? Dat haal ik niet joh.quote:Op donderdag 25 december 2014 01:10 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik een grafiek zag van de maandelijkse inkopen in dollars van jou, totdat ik inzoomde
Wat ik nu in mijn hoofd heb;quote:Op woensdag 24 december 2014 15:32 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Vertel eens......ik wil ook mijn thermostaat op afstand bedienen maar 100 euro van een rf-module via Intergas vind ik een beetje duur als het voor een fractie vanuit china kan.
Hoe is dat technisch realiseerbaar?
圣诞节快乐!quote:
Leuk horloge, even besteld met nog 237 points die ik hadquote:Op donderdag 25 december 2014 13:22 schreef Iemand91 het volgende:
Dit lijkt me nog best wel een geinig horloge.
Samen met de grip misschien mezelf maar 'ns wat cadeaus geven![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zit al zo lang te twijfel aan die grip, past ook niet meer in de cameratas...
Check YouTubequote:Op donderdag 25 december 2014 18:25 schreef zoz het volgende:
Is die sj4000 echt niks vergeleken met een gopro of valt dat wel mee?
Thnx!quote:
Heb je toevallig ook ervaring met deze:quote:Op maandag 22 december 2014 15:56 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ze hadden het achter wel verzameld staan in m'n eigen oranje bak.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij MP4Nation ff tijdens Black Friday de voorraden opgekocht.
Voor mezelf: DUNU Trident DN-12 en Landmine DN-23. En van de collectie Brainwavz had ik nog niet de smaak M1, dus die ook. De S0 en M2 had ik al wel, maar ze waren in de aanbieding en ik kon ze niet laten liggen, altijd gaaf om cadeau te doen.
Nope, rechtstreeks vanuit de doos aan de lader.quote:
Yepquote:Op woensdag 24 december 2014 09:31 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Ben zelf ook aan het testen te lezen hier
Welke tools gebruik jij daarvoor? Ook de KCX-017 ?
Jup.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:43 schreef 16meter het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook ervaring met deze:
http://www.ibuygou.com/p-(...)sion-brown-5708.html ?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:19 schreef shiznuts het volgende:
Wauw. Audio. Xiaomi Piston V2. Jwt.
[..]
Had er eerlijk gezegd niet veel van verwacht, maar ze zijn inderdaad erg goed.
Lekkere volle ronde bas, niet blubberend en overschaduwend (misschien wel te sterk aanwezig voor de lui die eerder een analytische voorkeur hebben, ik ben eerder voor de allrounder met een tikkelje basshead) de rest blijft toch helder, maar niet vies scherp, en op de voorgrond; soundstage is goed gelaagd/gedetailleerd en best ruimtelijk/breed en dat zonder EQ, wat ik normaal altijd wel ff moet tweaken om naar m'n smaak te krijgen. Valt eigenlijk niet te kritiseren; dikke prima! Had ik niet verwacht Xiaomi, dacht die maken telefoons en dus hebben ze een eigen accessoire gemaakt om de package compleet te maken. Maar dat daar dan zo'n geluid uit komt, sta je dan toch ff van te kijken.
Enige wat me een beetje tegenvalt is het comfort, ze zijn vrij groot, de randjes wat scherp en zitten niet echt lekker.
Haha, nee hoor ik wil het totaal niet in twijfel trekken. Sterker nog, ik zit er hard over na te denken om die set ook aan te schaffen (wanneer deze weer op voorraad is). Alleen als ik serieus vraag stel of het echt scherp wordt (zonder verder jouw reputatie te kennen) en er komt dan een foto die ook bij de advertentie op ebay staat, tja daar kan je dan van mij een reactie over verwachtenquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je gaat mijn reputatie van de chinashop topic toch niet in twijfel trekken?![]()
Dat resultaat heb ik ook gehaald met de non-pro versie en grit 1000.
Het is natuurlijk een kopie van the edge pro en daar zijn veel filmpjes over te vinden.
Ik heb een aantal mensen erg blij gemaakt met hun scherpe keukenmes![]()
Als je naar de advertentie gaat zie je alle spullen die erbij zitten. Je krijgt 4 stenen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 09:35 schreef Bartje1981 het volgende:
[..]
Haha, nee hoor ik wil het totaal niet in twijfel trekken. Sterker nog, ik zit er hard over na te denken om die set ook aan te schaffen (wanneer deze weer op voorraad is). Alleen als ik serieus vraag stel of het echt scherp wordt (zonder verder jouw reputatie te kennen) en er komt dan een foto die ook bij de advertentie op ebay staat, tja daar kan je dan van mij een reactie over verwachten
Maar goed weer terug naar het even serieus zijn, je krijgt er dus 1 slijpsteen bij en die andere moet je zelf bestellen... Waar kan je deze bestellen? Ook ergens in china of heb je die uit de bekende nederlandse webshop?
Met coupon wj5off betaal je nu dus maar EUR 13,22. Coupon is dus 5% waard en werkt (net getest).quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:12 schreef Andydewit het volgende:
Mocht er nog iemand op zoek zijn naar de MiBand:http://m.tinydeal.com/pro(...)mart-bracelet-142799
$16,99
Als sporter heb je er niet zoveel aan. Buiten het feit dat je kan zien hoeveel stappen je hebt gelopen en hoeveel kilometer je hebt afgelegd. En natuurlijk het slaapgedeelte...quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:00 schreef l0lownkill het volgende:
Ook maar besteld, ben geen sporter ofzo maar lijkt me wel geinig. Mocht het niets worden dan kan ik hem altijd nog op MP kwijt.
Let wel, dat is niet de SJCAM versie. Ten minste aan de afbeelding te zien niet. De officiele versie zou eigenlijk SJCAM op moeten staan, dat staat er hier niet op...quote:Op donderdag 25 december 2014 00:29 schreef Iemand91 het volgende:
Ok, de originele prijs moet je negeren, maar dit zijn nog niet eens zulke slechte prijzen:
Bij Groupon de SJ4000 voor ¤69.99 en de SJ4000 Wifi voor ¤99.99.
Kosten bijvoorbeeld bij Banggood respectievelijk ¤64.17 en ¤82.75.
Dat is dus niet altijd het geval. Er zijn ook gewoon normale versies die exact het zelfde als de SJ-cam zijn (zelfde fabriek) maar zonder SJ-cam logo komen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:21 schreef Bartje1981 het volgende:
[..]
Let wel, dat is niet de SJCAM versie. Ten minste aan de afbeelding te zien niet. De officiele versie zou eigenlijk SJCAM op moeten staan, dat staat er hier niet op...
Je hebt het wel (aardig) goed ja. Daarnaast zitten er ook lampjes en een trilfunctie op om notificaties te laten zien.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:37 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik lees hier veel over zio'n Miband, maar wat kun je er nou mee?
Klopt het dat het werkt met een app?
En dat je het kunt gebruiken als stappenteller en slaapmonitor?
Kan iemand me een beetje inlichten?
Wat voor notificaties zijn dat?quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:43 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Je hebt het wel (aardig) goed ja. Daarnaast zitten er ook lampjes en een trilfunctie op om notificaties te laten zien.
Van je facebook, whatsapp etc.Lampje gaat dan knipperen als je een berichtje hebt. Zijn in te stellen zodat je de verschillende notificaties uit elkaar kan houden (whatsapp 1x knipperen, facebook 4x bijvoorbeeld).quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:43 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Wat voor notificaties zijn dat?
Cool, maar werkt dat met iedere android (ik heb een Samsung Galaxy s3 mini) of enkel als je zo'n speciale Mi-telefoon hebt?quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Van je facebook, whatsapp etc.
Dit geeft wellicht wat meer info:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1616858
Wat betreft de twee verschillende soorten; de ene heeft de orginele en de andere een nieuwe (goedkoper te versturen verpakking):
[ afbeelding ]
Moet je ook niet de PayPal wisselkoers gebruikenquote:Op donderdag 25 december 2014 13:47 schreef rene90 het volgende:
[..]
Leuk horloge, even besteld met nog 237 points die ik had
Verder wel een armoedige koers:
Van bedrag ¤11,52 EUR
Naar bedrag $13,62 USD
Wisselkoers: 1 EUR = 1,18297 USD
Ja, zover ik zie wel. Welke versie van Android draai je nu?quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:45 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Cool, maar werkt dat met iedere android (ik heb een Samsung Galaxy s3 mini) of enkel als je zo'n speciale Mi-telefoon hebt?
Ik ga nu dat linkje even doorlezen.
Euhm, goeie. ff kijkenquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:49 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, zover ik zie wel. Welke versie van Android draai je nu?
Oei.. je moet waarschijnlijk 4.4 hebben. Schijnt dat ie bij iemand met 4.3 ook werkte, maar officieel moet het 4.4 zijn.quote:
Tenvis iprobot3?quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:29 schreef dodge_911 het volgende:
Ehhh, welke was weer die werkt-gelijk-goed-uit-de-doos geen-gekut 720P pan tilt ip cam?![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:26 schreef Dromer het volgende:
[..]
Oei.. je moet waarschijnlijk 4.4 hebben. Schijnt dat ie bij iemand met 4.3 ook werkte, maar officieel moet het 4.4 zijn.
Oh, dat is minder.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:26 schreef Dromer het volgende:
[..]
Oei.. je moet waarschijnlijk 4.4 hebben. Schijnt dat ie bij iemand met 4.3 ook werkte, maar officieel moet het 4.4 zijn.
Als je een beetje handig bent, is er altijd een oplossing :quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:10 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
[..]
Oh, dat is minder.
Dan houdt het even op tot ik een nieuwe teleofon heb denk ik, want volgens mij kan ik niet hoger momenteel.
Is waar inderdaad. Was ik nog vergeten er bij te zetten.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:34 schreef Downstar het volgende:
Wou net zeggen, de eerste versie's (die ik dus gereviewed heb) hadden helemaal geen logo..
Is pas na dat hele namaak gebeuren erop gekomen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |