ik wilde moddenquote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 21:26 schreef shiznuts het volgende:
Was toch ontopic? Bezorgers en messen.
el ikquote:Op woensdag 24 december 2014 21:35 schreef Dromer het volgende:
[..]![]()
Ik zou zonder nadenken de deur opengooien voor iemand die zich voordoet als postbezorger in de hoop op één van mijn langverwachte bestellingen. Dus wat dat betreft een on-topic waarschuwing.
Voordeel ik kan meestal zien dat er een echt tntpost busje staatquote:Op woensdag 24 december 2014 21:35 schreef Dromer het volgende:
[..]![]()
Ik zou zonder nadenken de deur opengooien voor iemand die zich voordoet als postbezorger in de hoop op één van mijn langverwachte bestellingen. Dus wat dat betreft een on-topic waarschuwing.
En besteld. Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:56 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Op Ebay heb je een plastic houder die je op je mes schuift om de juiste hoek te krijgen met zo'n slijpsteen. De hoek constant houden is zo belangrijk.
[ afbeelding ]
http://www.ebay.nl/itm/Kn(...)&hash=item3a95997aa2
Sure, 4 foto's van m'n camera en die is vol.quote:Will hold thousands of images or songs.
Ik dacht even dat ik een grafiek zag van de maandelijkse inkopen in dollars van jou, totdat ik inzoomdequote:
BuurKerstman, wat doet u nu?quote:Op donderdag 25 december 2014 00:29 schreef Iemand91 het volgende:
[..] Oh, enne[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1.220 USD/maand? Dat haal ik niet joh.quote:Op donderdag 25 december 2014 01:10 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik een grafiek zag van de maandelijkse inkopen in dollars van jou, totdat ik inzoomde
Wat ik nu in mijn hoofd heb;quote:Op woensdag 24 december 2014 15:32 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Vertel eens......ik wil ook mijn thermostaat op afstand bedienen maar 100 euro van een rf-module via Intergas vind ik een beetje duur als het voor een fractie vanuit china kan.
Hoe is dat technisch realiseerbaar?
圣诞节快乐!quote:
Leuk horloge, even besteld met nog 237 points die ik hadquote:Op donderdag 25 december 2014 13:22 schreef Iemand91 het volgende:
Dit lijkt me nog best wel een geinig horloge.
Samen met de grip misschien mezelf maar 'ns wat cadeaus geven![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zit al zo lang te twijfel aan die grip, past ook niet meer in de cameratas...
Check YouTubequote:Op donderdag 25 december 2014 18:25 schreef zoz het volgende:
Is die sj4000 echt niks vergeleken met een gopro of valt dat wel mee?
Thnx!quote:
Heb je toevallig ook ervaring met deze:quote:Op maandag 22 december 2014 15:56 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ze hadden het achter wel verzameld staan in m'n eigen oranje bak.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij MP4Nation ff tijdens Black Friday de voorraden opgekocht.
Voor mezelf: DUNU Trident DN-12 en Landmine DN-23. En van de collectie Brainwavz had ik nog niet de smaak M1, dus die ook. De S0 en M2 had ik al wel, maar ze waren in de aanbieding en ik kon ze niet laten liggen, altijd gaaf om cadeau te doen.
Nope, rechtstreeks vanuit de doos aan de lader.quote:
Yepquote:Op woensdag 24 december 2014 09:31 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Ben zelf ook aan het testen te lezen hier
Welke tools gebruik jij daarvoor? Ook de KCX-017 ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |