Sure, 4 foto's van m'n camera en die is vol.quote:Will hold thousands of images or songs.
Ik dacht even dat ik een grafiek zag van de maandelijkse inkopen in dollars van jou, totdat ik inzoomdequote:
BuurKerstman, wat doet u nu?quote:Op donderdag 25 december 2014 00:29 schreef Iemand91 het volgende:
[..] Oh, enne[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1.220 USD/maand? Dat haal ik niet joh.quote:Op donderdag 25 december 2014 01:10 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik een grafiek zag van de maandelijkse inkopen in dollars van jou, totdat ik inzoomde
Wat ik nu in mijn hoofd heb;quote:Op woensdag 24 december 2014 15:32 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Vertel eens......ik wil ook mijn thermostaat op afstand bedienen maar 100 euro van een rf-module via Intergas vind ik een beetje duur als het voor een fractie vanuit china kan.
Hoe is dat technisch realiseerbaar?
圣诞节快乐!quote:
Leuk horloge, even besteld met nog 237 points die ik hadquote:Op donderdag 25 december 2014 13:22 schreef Iemand91 het volgende:
Dit lijkt me nog best wel een geinig horloge.
Samen met de grip misschien mezelf maar 'ns wat cadeaus geven![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zit al zo lang te twijfel aan die grip, past ook niet meer in de cameratas...
Check YouTubequote:Op donderdag 25 december 2014 18:25 schreef zoz het volgende:
Is die sj4000 echt niks vergeleken met een gopro of valt dat wel mee?
Thnx!quote:
Heb je toevallig ook ervaring met deze:quote:Op maandag 22 december 2014 15:56 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ze hadden het achter wel verzameld staan in m'n eigen oranje bak.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij MP4Nation ff tijdens Black Friday de voorraden opgekocht.
Voor mezelf: DUNU Trident DN-12 en Landmine DN-23. En van de collectie Brainwavz had ik nog niet de smaak M1, dus die ook. De S0 en M2 had ik al wel, maar ze waren in de aanbieding en ik kon ze niet laten liggen, altijd gaaf om cadeau te doen.
Nope, rechtstreeks vanuit de doos aan de lader.quote:
Yepquote:Op woensdag 24 december 2014 09:31 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Ben zelf ook aan het testen te lezen hier
Welke tools gebruik jij daarvoor? Ook de KCX-017 ?
Jup.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:43 schreef 16meter het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook ervaring met deze:
http://www.ibuygou.com/p-(...)sion-brown-5708.html ?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:19 schreef shiznuts het volgende:
Wauw. Audio. Xiaomi Piston V2. Jwt.
[..]
Had er eerlijk gezegd niet veel van verwacht, maar ze zijn inderdaad erg goed.
Lekkere volle ronde bas, niet blubberend en overschaduwend (misschien wel te sterk aanwezig voor de lui die eerder een analytische voorkeur hebben, ik ben eerder voor de allrounder met een tikkelje basshead) de rest blijft toch helder, maar niet vies scherp, en op de voorgrond; soundstage is goed gelaagd/gedetailleerd en best ruimtelijk/breed en dat zonder EQ, wat ik normaal altijd wel ff moet tweaken om naar m'n smaak te krijgen. Valt eigenlijk niet te kritiseren; dikke prima! Had ik niet verwacht Xiaomi, dacht die maken telefoons en dus hebben ze een eigen accessoire gemaakt om de package compleet te maken. Maar dat daar dan zo'n geluid uit komt, sta je dan toch ff van te kijken.
Enige wat me een beetje tegenvalt is het comfort, ze zijn vrij groot, de randjes wat scherp en zitten niet echt lekker.
Haha, nee hoor ik wil het totaal niet in twijfel trekken. Sterker nog, ik zit er hard over na te denken om die set ook aan te schaffen (wanneer deze weer op voorraad is). Alleen als ik serieus vraag stel of het echt scherp wordt (zonder verder jouw reputatie te kennen) en er komt dan een foto die ook bij de advertentie op ebay staat, tja daar kan je dan van mij een reactie over verwachtenquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je gaat mijn reputatie van de chinashop topic toch niet in twijfel trekken?![]()
Dat resultaat heb ik ook gehaald met de non-pro versie en grit 1000.
Het is natuurlijk een kopie van the edge pro en daar zijn veel filmpjes over te vinden.
Ik heb een aantal mensen erg blij gemaakt met hun scherpe keukenmes![]()
Als je naar de advertentie gaat zie je alle spullen die erbij zitten. Je krijgt 4 stenen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 09:35 schreef Bartje1981 het volgende:
[..]
Haha, nee hoor ik wil het totaal niet in twijfel trekken. Sterker nog, ik zit er hard over na te denken om die set ook aan te schaffen (wanneer deze weer op voorraad is). Alleen als ik serieus vraag stel of het echt scherp wordt (zonder verder jouw reputatie te kennen) en er komt dan een foto die ook bij de advertentie op ebay staat, tja daar kan je dan van mij een reactie over verwachten
Maar goed weer terug naar het even serieus zijn, je krijgt er dus 1 slijpsteen bij en die andere moet je zelf bestellen... Waar kan je deze bestellen? Ook ergens in china of heb je die uit de bekende nederlandse webshop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |