Met coupon wj5off betaal je nu dus maar EUR 13,22. Coupon is dus 5% waard en werkt (net getest).quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:12 schreef Andydewit het volgende:
Mocht er nog iemand op zoek zijn naar de MiBand:http://m.tinydeal.com/pro(...)mart-bracelet-142799
$16,99
Als sporter heb je er niet zoveel aan. Buiten het feit dat je kan zien hoeveel stappen je hebt gelopen en hoeveel kilometer je hebt afgelegd. En natuurlijk het slaapgedeelte...quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:00 schreef l0lownkill het volgende:
Ook maar besteld, ben geen sporter ofzo maar lijkt me wel geinig. Mocht het niets worden dan kan ik hem altijd nog op MP kwijt.
Let wel, dat is niet de SJCAM versie. Ten minste aan de afbeelding te zien niet. De officiele versie zou eigenlijk SJCAM op moeten staan, dat staat er hier niet op...quote:Op donderdag 25 december 2014 00:29 schreef Iemand91 het volgende:
Ok, de originele prijs moet je negeren, maar dit zijn nog niet eens zulke slechte prijzen:
Bij Groupon de SJ4000 voor ¤69.99 en de SJ4000 Wifi voor ¤99.99.
Kosten bijvoorbeeld bij Banggood respectievelijk ¤64.17 en ¤82.75.
Dat is dus niet altijd het geval. Er zijn ook gewoon normale versies die exact het zelfde als de SJ-cam zijn (zelfde fabriek) maar zonder SJ-cam logo komen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:21 schreef Bartje1981 het volgende:
[..]
Let wel, dat is niet de SJCAM versie. Ten minste aan de afbeelding te zien niet. De officiele versie zou eigenlijk SJCAM op moeten staan, dat staat er hier niet op...
Je hebt het wel (aardig) goed ja. Daarnaast zitten er ook lampjes en een trilfunctie op om notificaties te laten zien.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:37 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik lees hier veel over zio'n Miband, maar wat kun je er nou mee?
Klopt het dat het werkt met een app?
En dat je het kunt gebruiken als stappenteller en slaapmonitor?
Kan iemand me een beetje inlichten?
Wat voor notificaties zijn dat?quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:43 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Je hebt het wel (aardig) goed ja. Daarnaast zitten er ook lampjes en een trilfunctie op om notificaties te laten zien.
Van je facebook, whatsapp etc.Lampje gaat dan knipperen als je een berichtje hebt. Zijn in te stellen zodat je de verschillende notificaties uit elkaar kan houden (whatsapp 1x knipperen, facebook 4x bijvoorbeeld).quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:43 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Wat voor notificaties zijn dat?
Cool, maar werkt dat met iedere android (ik heb een Samsung Galaxy s3 mini) of enkel als je zo'n speciale Mi-telefoon hebt?quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Van je facebook, whatsapp etc.
Dit geeft wellicht wat meer info:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1616858
Wat betreft de twee verschillende soorten; de ene heeft de orginele en de andere een nieuwe (goedkoper te versturen verpakking):
[ afbeelding ]
Moet je ook niet de PayPal wisselkoers gebruikenquote:Op donderdag 25 december 2014 13:47 schreef rene90 het volgende:
[..]
Leuk horloge, even besteld met nog 237 points die ik had
Verder wel een armoedige koers:
Van bedrag ¤11,52 EUR
Naar bedrag $13,62 USD
Wisselkoers: 1 EUR = 1,18297 USD
Ja, zover ik zie wel. Welke versie van Android draai je nu?quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:45 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Cool, maar werkt dat met iedere android (ik heb een Samsung Galaxy s3 mini) of enkel als je zo'n speciale Mi-telefoon hebt?
Ik ga nu dat linkje even doorlezen.
Euhm, goeie. ff kijkenquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:49 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, zover ik zie wel. Welke versie van Android draai je nu?
Oei.. je moet waarschijnlijk 4.4 hebben. Schijnt dat ie bij iemand met 4.3 ook werkte, maar officieel moet het 4.4 zijn.quote:
Tenvis iprobot3?quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:29 schreef dodge_911 het volgende:
Ehhh, welke was weer die werkt-gelijk-goed-uit-de-doos geen-gekut 720P pan tilt ip cam?![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:26 schreef Dromer het volgende:
[..]
Oei.. je moet waarschijnlijk 4.4 hebben. Schijnt dat ie bij iemand met 4.3 ook werkte, maar officieel moet het 4.4 zijn.
Oh, dat is minder.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:26 schreef Dromer het volgende:
[..]
Oei.. je moet waarschijnlijk 4.4 hebben. Schijnt dat ie bij iemand met 4.3 ook werkte, maar officieel moet het 4.4 zijn.
Als je een beetje handig bent, is er altijd een oplossing :quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:10 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
[..]
Oh, dat is minder.
Dan houdt het even op tot ik een nieuwe teleofon heb denk ik, want volgens mij kan ik niet hoger momenteel.
Is waar inderdaad. Was ik nog vergeten er bij te zetten.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:34 schreef Downstar het volgende:
Wou net zeggen, de eerste versie's (die ik dus gereviewed heb) hadden helemaal geen logo..
Is pas na dat hele namaak gebeuren erop gekomen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |