de meeste robot stofzuigers vegen. En dat werkt prima. Heb er hier een rondrijden.quote:Op maandag 22 december 2014 20:31 schreef davedavy het volgende:
[..]
Haha, dat ding zuigt geeneens maar veegt het alleen opAls de Chinezen hier nu werk van maken en voor een leuke prijs kunnen aanbieden zitten we hier allemaal straks met een Chinese robotstofzuiger
Geen tweede accu toevallig?quote:
De meeste die ik bekeken heb zuigen toch echt (Phillips, iRobot), maar zijn meteen 200-500 euro. Ik bedoel dus echt de stofzuigers.quote:Op maandag 22 december 2014 20:44 schreef Catch22- het volgende:
[..]
de meeste robot stofzuigers vegen. En dat werkt prima. Heb er hier een rondrijden.
Een vrouw?quote:Op maandag 22 december 2014 20:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb al een gewone robot stofzuiger. Daar hoeft geen Chinese bij.
Toevallig hadden ze die vorige week nog bij de Aldiquote:Op maandag 22 december 2014 20:44 schreef shiznuts het volgende:
As seen at my local Hofer: https://www.hofer.at/de/a(...)kwd=2014-12-16_16-13 & Lidl: http://www.wogibtswas.at/(...)ibero-angebot-402950 .
linkje? Volgens mij borstelen ze alles naar binnen. Buiten de nieuwe hele dure. Heb zelf een LG hombotquote:Op maandag 22 december 2014 20:52 schreef davedavy het volgende:
[..]
De meeste die ik bekeken heb zuigen toch echt (Phillips, iRobot), maar zijn meteen 200-500 euro. Ik bedoel dus echt de stofzuigers.
Nog sterker: het is denk ik allemaal een beetje geïnspireerd door Philips eigen Hue systeem. Die Hue sets echter; heb ik zelf ook nog naar zitten kijken, maar de starter kit is dusdanig absurdelijk duur dat ik dit idee maar in de koelkast gezet heb. De Milights zouden op dat vlak uitkomst bieden. Gemakkelijk dimbare lampen zonder geneuzel. Die kleurtjes hoeven voor mij verder niet zo, haha.quote:Op maandag 22 december 2014 16:20 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Omgekeerd een beetje : milight is de fabrikant waar easybulb en limitlessled enzo dan weer hun stickertje opplakken
Ok, thanks, maar eens rondneuzen dan. Extreem jammer van die dollarkoers btw. Leuke koopjes zijn op deze manier ook opeens geen koopjes meer.quote:
ja dat klopt ook weerquote:Op maandag 22 december 2014 16:37 schreef FreaZ het volgende:
[..]
I knowVandaar dat mijn keuze ook op deze is gevallen. Qua prijs/prestatie/stealth is dit wel een erg leuk dingetje. De 080X serie is ook mooi, maar weer een heel stuk duurder voor niet eens zo heel veel beter beeld imo.
Beide fabrikanten komen met nieuwe modellen in januari, maar die zullen denk ik ook weer iets duurder worden. En ja, anders blijf je maar wachten..
quote:Op maandag 22 december 2014 23:49 schreef keeperke126 het volgende:
Uiteindelijk niet veel interessanter dan deze:
http://tw.taobao.com/item(...)=1&abbucket=3#detail
Hey, er staat 3D bij hè! WOWWW...quote:Op maandag 22 december 2014 23:55 schreef neo2000 het volgende:
Geluidskwaliteit zal wel bovengemiddeld zijn door de gouden coating.![]()
[..]
For accessing the internets webssites?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:07 schreef shiznuts het volgende:
Deze blijft baas.![]()
'It's 3G and has the WiFi's.'
Yes, but also for selfies which I can then transfer with the IR. And I need it for WAP. xDquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:20 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
For accessing the internets webssites?
En een referralquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:03 schreef Kenzi het volgende:
Voor de mensen die kerst al zat zijn en hunkeren naar carnaval![]()
![]()
jup er zitten spelvauten in![]()
Geen idee waar jij een referral ziet? Of bedoel je het id van de newsletter?quote:
Als je op de link klikt ga je via shareasale naar tinydeal. Duidelijk een referral.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:17 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Geen idee waar jij een referral ziet? Of bedoel je het id van de newsletter?
waarom zou ik een referal gebruiken als ik er geen account heb?
Dat doet Fok zelf. Dat soort links worden automatisch naar een referral omgezet. Doen de users niet. Als je naar www.bol.com linkt gebeurt hetzelfde.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:33 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Als je op de link klikt ga je via shareasale naar tinydeal. Duidelijk een referral.
Nee, is automagisch:quote:
Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:45 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nee, is automagisch:
[ afbeelding ]
--> http://www.digidip.net/
En die site zoekt voor Danny dan weer de (juiste/beste) link voor commissie er bij.
En zo bestond FOK! nog lang en gelukkig ofzo
Yepquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:56 schreef kikoooooo het volgende:
Voor t eerst dat ik zo'n mi light systeem zie joh. M'n broer heeft hue, volgens mij is dit vergelijkbaar dus?
Wat ik nodig heb zijn lampen, zo'n WiFi remote ding en evt een afstandsbediening?
Niet in sé, maa als je je wat verdiept in Domoticz moet dat zeker lukken.quote:En kun je mi light net zo programmeren zoals hue dat je lichten uit gaan als je je huis verlaat enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |