Ontzettend slappe humor! I'm lovin' it. Ik vond This is the end ook fantastisch.quote:Op maandag 22 december 2014 10:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben groot fan van James Franco. Rogen vind ik wat minder. Beetje slappe humor.
http://www.nu.nl/film/395(...)t-wel-in-omloop.html
Deze had ik idd nog niet gelezen. Sla nu de "krant" pas open.
Ja die eigen projecten wel, maar de rest waar hij inspeelt is maar flauwe zouteloze hap.quote:Op maandag 22 december 2014 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ontzettend slappe humor! I'm lovin' it. Ik vond This is the end ook fantastisch.
Ik vind Franco juist uitermate irritant.quote:Op maandag 22 december 2014 10:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben groot fan van James Franco. Rogen vind ik wat minder. Beetje slappe humor.
http://www.nu.nl/film/395(...)t-wel-in-omloop.html
Deze had ik idd nog niet gelezen. Sla nu de "krant" pas open.
Mag je vindenquote:Op maandag 22 december 2014 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die eigen projecten wel, maar de rest waar hij inspeelt is maar flauwe zouteloze hap.
Serieus?quote:Op maandag 22 december 2014 10:32 schreef stbabylon het volgende:
Ik vond die laatste film over het frathouse bij de buren ook leuk.
Jonah Hill vind ik ook niks.quote:Op maandag 22 december 2014 10:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind Franco juist uitermate irritant.
Liever Hill want Rogen is inderdaad ook wel erg slap
Het slechtste ooit. Overdrive much?quote:Op maandag 22 december 2014 10:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Echt het slechste wat ik ooit heb gezien. Van ellende af gezet. Mijn god wat een treurnis
Niet gezien. Leek me beetje puberaal.quote:Op maandag 22 december 2014 10:34 schreef stbabylon het volgende:
Als je om deze scene niet onzettend krom hebt gelegen, snap ik je echt niet
[ afbeelding ]
Nee serieus ik geef cijfers een film en zet zelden iets af. Die zit in de top 20 van slechste ooit.quote:Op maandag 22 december 2014 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het slechtste ooit. Overdrive much?
Sla over man. Zonde van je tijd.quote:Op maandag 22 december 2014 10:35 schreef Ang3l het volgende:
Misschien als ik echt een x niks te doen heb, maar van die white postercomedies trekken me meestal niet zo.
Ik had dit weekend:quote:Op maandag 22 december 2014 10:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee serieus ik geef cijfers een film en zet zelden iets af. Die zit in de top 20 van slechste ooit.
En ik heb al aardig wat cijfers gegeven
Hij staat ook nog niet op mijn to do lijstjequote:Op maandag 22 december 2014 10:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sla over man. Zonde van je tijd.
Ik weet geen eens waarom ik er aan begonnen ben
Ik had dit weekend twee hele slechte gezien.quote:Op maandag 22 december 2014 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had dit weekend:
• What we do in the shadows
• Eyes wide shut
• Pride (nog afkijken, moest naar een concert)
Bros before hoes.quote:Op maandag 22 december 2014 10:42 schreef stbabylon het volgende:
De film was slap, maar die scene was echt de meest grappige van 2014 (samen met Clint Eastwood uit Bro's before Ho's).
Dat is de titel nietquote:
Nee, de titel is dan ook Jaden-achtig fout.quote:Op maandag 22 december 2014 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is de titel niet
En wat hebben snoep en Isa er mee te maken?
Ja dat weten we nu wel HW!!!quote:
Ik kan daar gewoon niet tegen, van die kleuterfoutenquote:
Anglicisme, Nederlandse film. Tja.quote:Op maandag 22 december 2014 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan daar gewoon niet tegen, van die kleuterfouten.
Jonah Hill in Djangoquote:Op maandag 22 december 2014 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jonah Hill vind ik ook niks.
Ik vind de indie projecten van Franco, en de reden er achter, heel mooi/sterk. Zoals Interior: Leather bar. Maar hij moet geen zeikmeuk als Oz gaan doen.
'Mijn' comedy's zijn The 'burbs (kan ik wel 100 keer kijken) en National Lampoon's Christmas Vacation. Verder heb ik vrij weinig met comedy.quote:Op maandag 22 december 2014 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij staat ook nog niet op mijn to do lijstje
Daar staan trouwens zelden comedies op. Ik hou er niet zo van. De soort komedie die ik leuk vind zijn films als Little Miss Sunshine en The Way way back. Die vind ik fijn(en The Easy A
rare uitzondering).
Dat kindquote:Op maandag 22 december 2014 11:03 schreef Ang3l het volgende:
O wacht, ik heb ook nog The Babadook gekeken dit weekend
The wedding crashers was vrij goed.quote:Op maandag 22 december 2014 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Mijn' comedy's zijn The 'burbs (kan ik wel 100 keer kijken) en National Lampoon's Christmas Vacation. Verder heb ik vrij weinig met comedy.
Ik wenste t na 5 min al doodquote:
Wat verwacht je van een film gericht op de bontkraagjesgeneratie?quote:
O ja, die eerste met Stiller vond ik ook best ok.quote:Op maandag 22 december 2014 11:16 schreef HeatWave het volgende:
2 niet zo recente films gekeken dit weekend, Secret life of Walter Mitty en Now you see me. Allebei best ok.
Films gekeken, gesport, buuf verhuist, cabaret geweest, festival geweest. Was primaquote:Op maandag 22 december 2014 11:16 schreef Kluts het volgende:
Helleu! Iedereen een lekker weekend gehad?
Now you see mee okay maar viel me toch tegen. Had ik nog meer van verwachtquote:Op maandag 22 december 2014 11:16 schreef HeatWave het volgende:
2 niet zo recente films gekeken dit weekend, Secret life of Walter Mitty en Now you see me. Allebei best ok.
Vrienden kerstdiner gehad. Zondag brak. En brakquote:Op maandag 22 december 2014 11:16 schreef Kluts het volgende:
Helleu! Iedereen een lekker weekend gehad?
Ik heb n heerlijk weekend gehad!quote:Op maandag 22 december 2014 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Films gekeken, gesport, buuf verhuist, cabaret geweest, festival geweest. Was prima
Jij je kluts gevonden?
Ben jij een goa-girl ja?quote:Op maandag 22 december 2014 11:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb n heerlijk weekend gehad!
Zaterdag naar Enschede geweest, daarna Goa-feestje in Amsterdam, gister brakdag.
Niet persé, maar lekkere muziek en altijd leuke sfeer op zulke feestjes.quote:
Gone girl wil ik nog zienquote:Op maandag 22 december 2014 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Overigens is mijn filmweekend wel verantwoord geweest:
Gone Girl
I Origins
Beide supergave WTF films
Gone girl aardig maar wel erg fucking traag en te lang. Te fucking lang voor dit verhaal.quote:Op maandag 22 december 2014 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gone girl wil ik nog zien
Met ben Aflik a.k.a. The New Batman.
Zo erg niet, maar had idd wel meer ingezeten dan dit.quote:Op maandag 22 december 2014 11:35 schreef Kluts het volgende:
Laatst Lucy gezien. Gevalletje eerste helft leuk, tweede helft waar de fuck zit ik naar te kijken zeg.
Oh, vond het wel meevallen. Ja, duurde lang, maar begon me er niet aan te ergeren.quote:Op maandag 22 december 2014 11:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gone girl aardig maar wel erg fucking traag en te lang. Te fucking lang voor dit verhaal.
Maar goed. Mager filmaanbod dan is deze eventueel wel de moeite waard ja
quote:Op maandag 22 december 2014 11:35 schreef Kluts het volgende:
Laatst Lucy gezien. Gevalletje eerste helft leuk, tweede helft waar de fuck zit ik naar te kijken zeg.
Same samequote:Op maandag 22 december 2014 13:23 schreef stbabylon het volgende:
Het waait een beetje buiten kwam ik net achter
It's legal bitch!quote:Op maandag 22 december 2014 13:28 schreef Ang3l het volgende:
Tering helMenneke van 18 zit me keihard te versieren.
Zeg, doe eens ff normaal! Ik ken je vader en je leraar!
Dus?quote:Op maandag 22 december 2014 13:28 schreef Ang3l het volgende:
Tering helMenneke van 18 zit me keihard te versieren.
Zeg, doe eens ff normaal! Ik ken je vader en je leraar!
Dat t legaal is maakt nog niet dat ik t vind "kunnen".quote:
Ja dat jij je vergrijpt aan barely legal belmeisjes wil nog niet zeggen dat ik me aan de toneel-stagiair moet vegrijpenquote:
Pfff, moraalridder!quote:Op maandag 22 december 2014 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat t legaal is maakt nog niet dat ik t vind "kunnen".
Welquote:Op maandag 22 december 2014 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat jij je vergrijpt aan barely legal belmeisjes wil nog niet zeggen dat ik me aan de toneel-stagiair moet vegrijpen
Moraalridder, anaalridder, that which we call a rose.quote:
NEE!quote:
Wat is een turner? Een homo die er een sport van maakt om anderen uit de kast te lokken of zo?quote:Op maandag 22 december 2014 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NEE!
Er komt 2 januari wel een turner bij me logeren. Die is dan weer net 5 jaartjes ouder en daar ken ik de lerara NIET vanDat scheelt weer
Dat ben ik.quote:Op maandag 22 december 2014 13:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is een turner? Een homo die er een sport van maakt om anderen uit de kast te lokken of zo?
Owhquote:Op maandag 22 december 2014 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ben ik.
Nee iemand die best redelijk flink semi-prof turnt.
Zo'n Epke zeg maar, maar dan wel knap.
Your lossquote:Op maandag 22 december 2014 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NEE!
Er komt 2 januari wel een turner bij me logeren. Die is dan weer net 5 jaartjes ouder en daar ken ik de lerara NIET vanDat scheelt weer
quote:Op maandag 22 december 2014 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Owheh ja, dat was ook een optie, gewoon de normale term turner
oops
Ik betwijfel tquote:
Zelfde reden als waarom je er zelf geen actief werk van zou maken denk ik.quote:Ik zou een lekkere 18 jarige echt niet afslaan uit morele overwegingen oid. Zelf actief werk ervan maken is wat anders, maar afslaan, waarom?
Nou, mij dus welquote:Niet dat het gebeurt verder hoor.
Maar alleen als hij gedempt veel wind vangt!quote:Op maandag 22 december 2014 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals de waard is trekt ie z'n schoen aan!
Nou, gelukkig wel 10 vogels in de aap gelogeerd, want da's beter.quote:Op maandag 22 december 2014 13:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar alleen als hij gedempt veel wind vangt!
Ze letterlijk woord voor woord in het Engels vertalen is ook humor.quote:Op maandag 22 december 2014 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, gelukkig wel 10 vogels in de aap gelogeerd, want da's beter.
Er was ooit zo'n fok gezegde topic, dat je oude gezegdes moest verzinnen incl herkomst en zo
"Vis langs de been strijken" weet ik nog wel.
Mij best hoorquote:Op maandag 22 december 2014 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik betwijfel t
[..]
Zelfde reden als waarom je er zelf geen actief werk van zou maken denk ik.
[..]
Nou, mij dus wel
Daar zag ik net ook een topic over ja.quote:Op maandag 22 december 2014 13:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze letterlijk woord voor woord in het Engels vertalen is ook humor.
Staat: High trees catch a lot of fart er ook al tussenquote:Op maandag 22 december 2014 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar zag ik net ook een topic over ja.
Discussieren met gelovigenquote:Op maandag 22 december 2014 13:59 schreef stbabylon het volgende:
Joepie
Iemand op FB heeft een bericht over een nieuwe evangelie geliked en een reli-gekkie noemt dat blasfemie. JERRY JERRY JERRY!
(ook maar even mijn duit in het zakje gediscussieerd)
Probleem is dat je altijd te maken hebt met mensen die 0 zullen toegeven, daar is toch snel de lol wel vanaf vind ik.quote:
Het is best even leuk, maar het gaat vervelen omdat ze op een gegeven moment in herhaling blijven vallen met standpunten die je al lang en breed ontkracht hebt, wat ze dan niet willen accepteren.quote:Op maandag 22 december 2014 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Probleem is dat je altijd te maken hebt met mensen die 0 zullen toegeven, daar is toch snel de lol wel vanaf vind ik.
quote:Op maandag 22 december 2014 14:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het is best even leuk, maar het gaat vervelen omdat ze op een gegeven moment in herhaling blijven vallen met standpunten die je al lang en breed ontkracht hebt, wat ze dan niet willen accepteren.
Complotdenkers het zelfde verhaal
Dit zijn weer nieuwe mensen om op de kast te jagen. En maakt me niet veel uit of ze hun ongelijk wel of niet willen toegeven. Als in al die jaren ook maar één iemand een klein beetje doe twijfelen, is mijn missie geslaagd (en heb er ondertussen een paar aan het twijfelen gemaaktquote:Op maandag 22 december 2014 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Probleem is dat je altijd te maken hebt met mensen die 0 zullen toegeven, daar is toch snel de lol wel vanaf vind ik.
Ik denk (gelukkig) ook niet dat die eerste stelling representatief is voor alle christenen.quote:Op maandag 22 december 2014 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo jammer dat ik uit respect voor mijn christenvrienden dit niet op FB kan plaatsen.
Misschien met je de Gristentjes ook uitleggen dat hun feestdagen voor de helft heidens zijnquote:
Waarom niet? Hebben die geen humor?quote:Op maandag 22 december 2014 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo jammer dat ik uit respect voor mijn christenvrienden dit niet op FB kan plaatsen.
Jawel, maar ze zullen toch butthurt zijn.quote:Op maandag 22 december 2014 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom niet? Hebben die geen humor?
Geen humor en relativeringsvermogen dus.quote:Op maandag 22 december 2014 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jawel, maar ze zullen toch butthurt zijn.
ge.lo.vi.genquote:Op maandag 22 december 2014 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen humor en relativeringsvermogen dus.
Christenen zijn gek op seks natuurlijk.quote:Op maandag 22 december 2014 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien met je de Gristentjes ook uitleggen dat hun feestdagen voor de helft heidens zijn(De andere helft is commercieel denk ik inmiddels). Dat Pasen met seks te maken heeft bijvoorbeeld. Kijken of ze er dan nog zo happig op zijn.
Ik ken ook Gelovigen met relativeringsvermogen en humor en die NIET meteen in de freaknmodus springen bij een spotprent.quote:
Ik ga eind deze week naar de Pausquote:Op maandag 22 december 2014 14:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Christenen zijn gek op seks natuurlijk.
Als ze commentaar zouden geven op mijn posts en ik uit respect voor hen dit soort humor niet zou mogen plaatsen? Per direct jaquote:
Dat doen die van mij ook niet, maar ik weet wel dat ik ze er mee kwets, ook al reageren ze er niet op.quote:Op maandag 22 december 2014 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken ook Gelovigen met relativeringsvermogen en humor en die NIET meteen in de freaknmodus springen bij een spotprent.Degenen die dat wel doen zijn gewoon enrome zeikerds.
Van wie kan ik zeggen?quote:
Naar ik weet heb ik gewoon geen gelovige op FB. Die doen dat dan heel stilquote:Op maandag 22 december 2014 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ze commentaar zouden geven op mijn posts en ik uit respect voor hen dit soort humor niet zou mogen plaatsen? Per direct jaMaar dat hoeft dus niet.
They need thicker skin.quote:Op maandag 22 december 2014 14:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat doen die van mij ook niet, maar ik weet wel dat ik ze er mee kwets, ook al reageren ze er niet op.
De beste manierquote:Op maandag 22 december 2014 14:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Naar ik weet heb ik gewoon geen gelovige op FB. Die doen dat dan heel stil
Genezen!quote:Op maandag 22 december 2014 14:52 schreef Ang3l het volgende:
dan bleef er geen flikker meer van me over.
Ik vind ook dat ze een dikkere huid nodig hebben. Echter, de realiteit is, dat je christenen (allemaal) kwetst als je grapjes maakt over hun geloof. Ongeacht of jij of ik vind of ze daar last van zouden moeten hebben. Zo werkt het nou eenmaal. Je maakt dan grapjes over hun essentie.quote:Op maandag 22 december 2014 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
They need thicker skin.
Als ik me gekwetst zou moeten voelen door ieder homk-grapje dan bleef er geen flikker meer van me over.
Er worden ook genoeg grapjes gemaakt over mijn "essentie".quote:Op maandag 22 december 2014 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind ook dat ze een dikkere huid nodig hebben. Echter, de realiteit is, dat je christenen (allemaal) kwetst als je grapjes maakt over hun geloof. Ongeacht of jij of ik vind of ze daar last van zouden moeten hebben. Zo werkt het nou eenmaal. Je maakt dan grapjes over hun essentie.
Pray the gay away!quote:
Ja, en dat vind jij ook niet tof. Je haalt wel je schouders op, je negeert de domheid, maar in essentie is het niet prettig om in je essentie gekwetst te worden. Am I right??quote:Op maandag 22 december 2014 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er worden ook genoeg grapjes gemaakt over mijn "essentie".
Dat bleek van de week al met zijn Eindhoven uitval.quote:Op maandag 22 december 2014 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en dat vind jij ook niet tof. Je haalt wel je schouders op, je negeert de domheid, maar in essentie is het niet prettig om in je essentie gekwetst te worden. Am I right??
Sowieso is het nogal makkelijk om te vinden dat andere mensen maar een dikkere huid moeten kweken omdat je zelf niet op je woorden kunt letten.quote:Op maandag 22 december 2014 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en dat vind jij ook niet tof. Je haalt wel je schouders op, je negeert de domheid, maar in essentie is het niet prettig om in je essentie gekwetst te worden. Am I right??
Onzin. Ik kan er vaak goed mee lachen. Ik maak ze zelf ook.quote:Op maandag 22 december 2014 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en dat vind jij ook niet tof.
Nee. Je hebt echt geen gelijk in mijn geval.quote:Je haalt wel je schouders op, je negeert de domheid, maar in essentie is het niet prettig om in je essentie gekwetst te worden. Am I right??
Nee, dat komt omdat de aard van die grapjes anders zijn. En irritant omdat ze iedere keer gemaakt worden en door dezelfde.quote:Op maandag 22 december 2014 14:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat bleek van de week al met zijn Eindhoven uitval.
O jaquote:Op maandag 22 december 2014 14:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sowieso is het nogal makkelijk om te vinden dat andere mensen maar een dikkere huid moeten kweken omdat je zelf niet op je woorden kunt letten.
quote:Op maandag 22 december 2014 15:05 schreef HeatWave het volgende:
*kuch*
Eindhoven is dom rel vergeten
*kuch*.
quote:Op maandag 22 december 2014 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat de aard van die grapjes anders zijn. En irritant omdat ze iedere keer gemaakt worden en door dezelfde.
okquote:Op maandag 22 december 2014 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onzin. Ik kan er vaak goed mee lachen. Ik maak ze zelf ook.
[..]
Nee. Je hebt echt geen gelijk in mijn geval.
Het ligt er daarnaast ook aan wie ze maakt en hoe.
Als het een grapje is, dan kwetst je me daar echt niet mee. Totaal niet.
Alsof iedere Belg gekwetst wordt door een Belgengrap.
Alsof ieder blondje gekwetst wordt door een blondjes grap als ze hem snappen.
Je kiest er voor om gekwetst te worden.
Zoals Jennifer Connoly zei:
[ afbeelding ]
Nee, die hebben we net al aangehaaldquote:Op maandag 22 december 2014 15:05 schreef HeatWave het volgende:
*kuch*
Eindhoven is dom rel vergeten
*kuch*.
Helemaal niet, maar er zit gewoon een grens aan wat kan en wat niet. Hier op het werk worden ook wel eens grappen gemaakt over Marokkanen waar Marokkanen bij zijn. Dat kan, omdat de context duidelijk is. Op een politiek congres mensen opruien te schreeuwen dat alle Marokkanen het land uit moeten, dat kan niet. Ik ben ook pro-zwarte piet en wil daar best eens over discussieren, maar ik ga niet voor andere mensen waarin ik mij niet kan inleven, bepalen wat zij er van moeten vinden.quote:Op maandag 22 december 2014 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jaAllemaal op je woorden letten omdat die woorden iemand mogelijk zouden kunnen kwetsen. Want zijn we ineens de moraalridder hier zeg.
Wat is er dan met de Turkengrappen? De berbergrappen? De vrouwengrappen? De homograppen?
Waarom is een Christengrap erger, omdat zij er minder goed tegen kunnen? Kom op zeg
Maar dat geldt voor mij. Dat hoeft niet voor iedere andere homo te gelden. Ik ken ook genoeg COC-ridders die wel meteen op de barricade springen bij een homograpje.quote:
Wat een nichterige instellingquote:Op maandag 22 december 2014 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, die hebben we net al aangehaald
En daar gaf ik al antwoord op waarom die voor mij persoonlijk anders is.
Het blijft persoonlijk. Het blijft ook persoonlijk wie de grap maakt. De frequentie spreekt voor mij een rol. De intentie ook.
Waar hoor je mij zeggen dat het anders is dan?quote:Op maandag 22 december 2014 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Helemaal niet, maar er zit gewoon een grens aan wat kan en wat niet. Hier op het werk worden ook wel eens grappen gemaakt over Marokkanen waar Marokkanen bij zijn. Dat kan, omdat de context duidelijk is. Op een politiek congres mensen opruien te schreeuwen dat alle Marokkanen het land uit moeten, dat kan niet. Ik ben ook pro-zwarte piet en wil daar best eens over discussieren, maar ik ga niet voor andere mensen waarin ik mij niet kan inleven, bepalen wat zij er van moeten vinden.
Liberaal hequote:
Nee dat doe ik niet. Want zo'n plaatje als waar deze discussie over ging op een forum plaatsen waar gelijkgezinden posten, valt onder een grapje maken. Zo'n zelfde plaatje op je facebookwall plaatsen waarvan je weet dat er veel christenen kijken, valt onder een statement maken.quote:Op maandag 22 december 2014 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar hoor je mij zeggen dat het anders is dan?
Volgens mij valt "Op een politiek congres mensen opruien te schreeuwen dat alle Marokkanen het land uit moeten" ook niet echt onder een grapje maken, wel? Dus je trekt het totaal uit z'n verband.
ok, bestquote:Op maandag 22 december 2014 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dat geldt voor mij. Dat hoeft niet voor iedere andere homo te gelden. Ik ken ook genoeg COC-ridders die wel meteen op de barricade springen bij een homograpje.
Waar is de camera?!quote:
Dan moet je t nergens plaatsen, want je weet van de users hier ook niet of t Christenen zijn en of je ze er misschien mee kwetst. En dan moet je ook ophouden met de grapjes over iedere andere persoonlijke karaktertrek of minderheid of wat dan ook.quote:Op maandag 22 december 2014 15:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet. Want zo'n plaatje als waar deze discussie over ging op een forum plaatsen waar gelijkgezinden posten, valt onder een grapje maken. Zo'n zelfde plaatje op je facebookwall plaatsen waarvan je weet dat er veel christenen kijken, valt onder een statement maken.
quote:Op maandag 22 december 2014 15:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij die 18 jarige jongen in zijn broek.
Goed, dan hou jij lekker gewoon geen rekening met de gevoelens van je (goede) vrienden. Best. Geen probleemquote:Op maandag 22 december 2014 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan moet je t nergens plaatse, want je weet van de users hier ook niet of t Christenen zijn en of je ze er misschien mee kwetst. En dan moet je ook ophouden met de grapjes over iedere andere persoonlijke karaktertrek of minderheid of wat dan ook.
Eigenlijk moet je gewoon uberhaubt ophouden met praten, want je weet nooit of je woorden kwetsend zijn voor een ander.
Ik ben helemaal niet voor het "Alles moet maar gezegd kunnen worden", maar ook niet voor hetvfeit dat ik me maar overal voor aan zou moeten passen omdat er ergens wel iemand aanstoot aan zou kunnen nemen.
Zoals bv de film The Interview. Klokje rond, dit topic vandaag
Ik regel niks met Rutger. Ik ga niet op mijn knieen voor een manquote:Op maandag 22 december 2014 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Ik wist wel dat het "too good to be true was".
Heb jij zeker geregeld met Rutger?
Lekker zwartwit weer.quote:Op maandag 22 december 2014 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed, dan hou jij lekker gewoon geen rekening met de gevoelens van je (goede) vrienden. Best. Geen probleem
Kun je wel regelen dat Rutger weggaat?quote:Op maandag 22 december 2014 15:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik regel niks met Rutger. Ik ga niet op mijn knieen voor een man
Helemaal top toch. Jij jouw ding, ik mijn ding. Iedereen blij.quote:Op maandag 22 december 2014 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lekker zwartwit weer.
Ik hou er wel degelijk rekening mee, en andersom mogen zij dat ook met mij. It's not a one way street. En ik vind t een verschil of je zulke humor iedere dag plaatst of eens een keer. Bovendien zouden mijn vrienden, als het goede zijn, weten wat ik van hen vind en van hun ideeen en andersom ook. En die zouden ook weten dat ik er niets kwetsend mee bedoel. En ze weten ook dat ik niet zou zeiken als zij het eens doen.
Pownews is toch al weg?quote:Op maandag 22 december 2014 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun je wel regelen dat Rutger weggaat?
Ik vind die man zo irritant....
Dus je snapt niet dat er een grens is qua wat wel en niet gezegd kan worden en wanneer?quote:Op maandag 22 december 2014 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan moet je t nergens plaatsen, want je weet van de users hier ook niet of t Christenen zijn en of je ze er misschien mee kwetst. En dan moet je ook ophouden met de grapjes over iedere andere persoonlijke karaktertrek of minderheid of wat dan ook.
Eigenlijk moet je gewoon uberhaubt ophouden met praten, want je weet nooit of je woorden kwetsend zijn voor een ander.
Dus je snapt wél dat er een grens is qua wat wel en niet gezegd kan worden en wanneer?quote:Ik ben helemaal niet voor het "Alles moet maar gezegd kunnen worden", maar ook niet voor hetvfeit dat ik me maar overal voor aan zou moeten passen omdat er ergens wel iemand aanstoot aan zou kunnen nemen.
Ik zeg er verder toch ook niks van? Er komt alleen een discussie door op gang.quote:Op maandag 22 december 2014 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helemaal top toch. Jij jouw ding, ik mijn ding. Iedereen blij.
Waar ik het totaal niet mee eens bent, maar dat geeft verder niks. Vredequote:Op maandag 22 december 2014 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg er verder toch ook niks van? Er komt alleen een discussie door op gang.
Wat jij doet moet je idd helemaal zelf weten. Ik geef er geen waarde oordeel over dat je wel of niet rekening houdt.
Ik gaf een waarde oordeel over het gekwetst voelen.
Vrede in Bergen aan Zee. De rest van de wereld is gewoon oorlogquote:Op maandag 22 december 2014 15:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar ik het totaal niet mee eens bent, maar dat geeft verder niks. Vrede
Ik zou het niet weten qua Bergen aan Zee eigenlijk.quote:Op maandag 22 december 2014 15:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vrede in Bergen aan Zee. De rest van de wereld is gewoon oorlog
Heel rustig daar. Alleen een kleine provocatie met de Nederlandse vlag.quote:Op maandag 22 december 2014 15:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten qua Bergen aan Zee eigenlijk.
Ik snap heel goed dat er een grens is, maar dat jij en ik die grens niet kunnen bepalen. Dus jij kan heel hypocriet doen en denken dat je die grens wel weet en kan bepalen, maar jij kan dat net zo goed niet. Je weet niet of je in dit topic misschien al 20x iemand beledigd hebt. Wie maakt er uit dat een marokkanen grap niet kan, maar een homo grap wel? Wie maakt er uit dat een grap over een my little pony liefhebber niet kan, maar een grap over vrouwen wel?quote:Op maandag 22 december 2014 15:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dus je snapt niet dat er een grens is qua wat wel en niet gezegd kan worden en wanneer?
[..]
Dus je snapt wél dat er een grens is qua wat wel en niet gezegd kan worden en wanneer?
You are confusing me.
Dat je niet snapt dat die grens ergens tussen hier en facebook is nog tot hier aan toe.
Ah, dus je bent het met mij eens dat alleen ik, en niet jij, kan bepalen of dat plaatje wel of niet kan op mijn facebookpagina. Nee ok, fijn.quote:Op maandag 22 december 2014 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snap heel goed dat er een grens is, maar dat jij en ik die grens niet kunnen bepalen. Dus jij kan heel hypocriet doen en denken dat je die grens wel weet en kan bepalen, maar jij kan dat net zo goed niet. Je weet niet of je in dit topic misschien al 20x iemand beledigd hebt. Wie maakt er uit dat een marokkanen grap niet kan, maar een homo grap wel? Wie maakt er uit dat een grap over een my little pony liefhebber niet kan, maar een grap over vrouwen wel?
En wat maakt deze ene grap waar het om gestart is, waar zowel iets over een athiest en een christen staat, erger dan de gemiddelde grappen die in dit topic gemaakt worden?
Prima.quote:Op maandag 22 december 2014 15:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar ik het totaal niet mee eens bent, maar dat geeft verder niks. Vrede
Ik ken alleen Bergen op Zoomquote:Op maandag 22 december 2014 15:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten qua Bergen aan Zee eigenlijk.
Ja dat ben ik het zeer zeker met je eens.quote:Op maandag 22 december 2014 15:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, dus je bent het met mij eens dat alleen ik, en niet jij, kan bepalen of dat plaatje wel of niet kan op mijn facebookpagina. Nee ok, fijn.
Klopt helemaal. Mensen die ik persoonlijk ken en die vrienden zijn, maken mij meer uit dan (semi-)onbekenden. Als ik vanaf morgen niet meer op FOK! kom, is er niks aan de hand en zal er hooguit een paar posts daarover komen (he he, eindelijk weg). Dat is met vrienden anders.quote:Op maandag 22 december 2014 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Prima.
Maar ik vidn t super frappant dat er in dit topic discussies komen over Zwarte Piet, Christenen, homo's, blondjes, provincialen, vrouwen, Michael Bay liefhebbers etc die af en toe te grof voor woorden zijn en daar moeten mensen maar tegen kunnen... en dat "men" nu doet alsof ze de heilige zelf zijn en vinden dat het niet kan.
Dat vind ik op z'n minst opmerkelijk.
Is dat dan puur omdat je die mensen (van je FB) persoonlijk kent en t vrienden zijn?
Dat t je niet uitmaakt of je een relatief vreemde kwetst?
Gewoon een interesse vraag dit hoor.
Ik probeer dingen altijd te begrijpen.
Dat vind ik ergens wat hypocriet, doch begrijpelijk.quote:Op maandag 22 december 2014 15:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Mensen die ik persoonlijk ken en die vrienden zijn, maken mij meer uit dan (semi-)onbekenden. Als ik vanaf morgen niet meer op FOK! kom, is er niks aan de hand en zal er hooguit een paar posts daarover komen (he he, eindelijk weg). Dat is met vrienden anders.
Ik ben niet 's wereldshoederquote:Op maandag 22 december 2014 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vind ik ergens wat hypocriet, doch begrijpelijk.
Gaat het nergens over dan zeikt er iemandquote:
Dan ga ik wel weerquote:Op maandag 22 december 2014 15:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gaat het nergens over dan zeikt er iemand
Gaat het wel ergens over dan komt er ook altijd eentje
Ach, ga koken, borstwezenquote:
Is die niet keihard aan t verhuizen?quote:Op maandag 22 december 2014 15:32 schreef Godtje het volgende:
Meestal komt Cue dan weer met een dagboek post. Dat ze gaat dansen, de kroeg in gaat, de laatste dag op dr werk of nog iets anders uit het dagboek
Daar wordt echt niemand vrolijk van. Kan ik beter gewoon meteen m'n tieten laten zien.quote:
Naar ergens zonder internet? Eindhoven ofzo?quote:Op maandag 22 december 2014 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is die niet keihard aan t verhuizen?
Worden ze daar vrolijker van?quote:Op maandag 22 december 2014 15:32 schreef CherryLips het volgende:
Kan ik beter gewoon meteen m'n tieten laten zien.
Gelukkig kan ik mijn nieuwe iPad mini niet etenquote:Op maandag 22 december 2014 15:33 schreef Ang3l het volgende:
Bleh. Ik ben misselijk van de bonbons van t kerstpakket.
Ik had de mijne niet voor niets weggegeven ... zet de baas er nog 1 neer!
Wil je CL haar borsten zien?quote:Op maandag 22 december 2014 15:33 schreef Ang3l het volgende:
Bleh. Ik ben misselijk van de bonbons van t kerstpakket.
Ik had de mijne niet voor niets weggegeven ... zet de baas er nog 1 neer!
Als de hamsters hard genoeg lopen hebben we in t Evoluon wel internet hoorquote:Op maandag 22 december 2014 15:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Naar ergens zonder internet? Eindhoven ofzo?
Nee DAAR worden we vrolijk van zullen we zeggen!quote:Op maandag 22 december 2014 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar wordt echt niemand vrolijk van. Kan ik beter gewoon meteen m'n tieten laten zien.
Is reeds gebeurtquote:Op maandag 22 december 2014 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is die niet keihard aan t verhuizen?
Je moet er misschien wel om lachenquote:Op maandag 22 december 2014 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee DAAR worden we vrolijk van zullen we zeggen!
In jouw geval een ontzettend zinloos cadeau zeg maarquote:Op maandag 22 december 2014 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik mijn nieuwe iPad mini niet eten.
Je kan er wel vanaf eten. Soort snijplankje van maken.quote:Op maandag 22 december 2014 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik mijn nieuwe iPad mini niet eten.
Overgeven kan wel eens helpen tegen misselijkheid toch?quote:
M'n opa gebruikt hem als bord. Soms liggen de aardappelen en appelmoes er nog op.quote:Op maandag 22 december 2014 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kan er wel vanaf eten. Soort snijplankje van maken.
Uiteraard, ik had al een mini en een normale, maar de keuzes waren voor de rest niets, dus dan dit maar.quote:Op maandag 22 december 2014 15:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In jouw geval een ontzettend zinloos cadeau zeg maar
Dan zal t internet nog wel niet zo goed werken en door de wind de 3G storen.quote:
Dat is zelfs banwaardigquote:Op maandag 22 december 2014 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ga eens dood
edit: kijk, dat is onnodig kwetsend!
Kom maar op! Ik kan je hebben.quote:Op maandag 22 december 2014 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat heb ik je misdaan? Als ik me zo doodrij kom ik bij je spoken.
"oke, vooruit... dan NOG maar een iPad mini!"quote:Op maandag 22 december 2014 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, ik had al een mini en een normale, maar de keuzes waren voor de rest niets, dus dan dit maar.
Die vieren al kerst, stelletje lapschwansjes.quote:
Schwanslappenquote:Op maandag 22 december 2014 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die vieren al kerst, stelletje lapschwansjes.
Ik wou in je adoratietopic posten maar er zit een slotje opquote:Op maandag 22 december 2014 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die vieren al kerst, stelletje lapschwansjes.
Dat geldt voor een ieder. Denk maar niet dat je speciaal bent!quote:Op maandag 22 december 2014 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Als ik doodga zullen weinig mensen hier erachter komen denk ik
quote:Op maandag 22 december 2014 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Same.quote:Op maandag 22 december 2014 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Ja.quote:Op maandag 22 december 2014 15:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wou in je adoratietopic posten maar er zit een slotje op
Voor mij gaat FOK! 0,0001ms op zwartquote:Op maandag 22 december 2014 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat geldt voor een ieder. Denk maar niet dat je speciaal bent!
Als ik dood ga, laat ik al die goden wel uitvechten naar welke hel ik moetquote:Op maandag 22 december 2014 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil die ene die als postpakketje is geschilderd, met de tekst "Return to sender".quote:
Zo tijdens de refresh ergens.quote:Op maandag 22 december 2014 15:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor mij gaat FOK! 0,0001ms op zwart
Hoe erg is dat eigenlijk?quote:Op maandag 22 december 2014 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"oke, vooruit... dan NOG maar een iPad mini!"
"Pien, kom er maar in!"quote:
Hoorde je me stampvoeten?quote:
Het gaat nu even over CL. Ga in iemand anders zijn licht staan shinenquote:Op maandag 22 december 2014 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil die ene die als postpakketje is geschilderd, met de tekst "Return to sender".
Ze is verhuisd naar de tofste stad van Nederlandquote:Op maandag 22 december 2014 15:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar is ze eigenlijk gebleven???
Behoorlijk decadent jaquote:
O nee dan had ik toch echt wat anders gekozen.quote:Voor de rest kon je kiezen uit een 42 inch TV, een dure blender, een fiets, 400 euro webshoptegoed bij een groente/fruithipster of een Go Pro.
Dus ja, dan dit maar.
Stbaby zal het wel posten als'ie je spook tegenkomt denk ik?quote:Op maandag 22 december 2014 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Amsterdamquote:Op maandag 22 december 2014 15:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze is verhuisd naar de tofste stad van Nederland
It comes naturalquote:Op maandag 22 december 2014 15:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het gaat nu even over CL. Ga in iemand anders zijn licht staan shinen
Dit was ook nog eens lekker makkelijk meenemen, je moest het wel ff meetillen vanuit de Gashouderquote:Op maandag 22 december 2014 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Behoorlijk decadent ja
[..]
O nee dan had ik toch echt wat anders gekozen.
Maar t gaat iig lekker bij jullieLuxe problemen.
Zeg, ik ben weer 2 kg afgevallen hoor!quote:Op maandag 22 december 2014 15:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een aardgasboringbeving was
Uh-ohquote:Op maandag 22 december 2014 15:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ook al zit Amsterdam tegenwoordig bomvol met van die kak-hipsters
Ow, zo, volgde het ff nietquote:Op maandag 22 december 2014 15:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
magnetronkoffie had het over het ang3l adoratietopic. Dus ik klikken, is gestart door Pien
quote:Op maandag 22 december 2014 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit was ook nog eens lekker makkelijk meenemen, je moest het wel ff meetillen vanuit de Gashouder.
Ik zag meisjes met de TV waarbij de TV groter was dan het meisje.
Gelukkig is de kerst vlak voor de boegquote:Op maandag 22 december 2014 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, ik ben weer 2 kg afgevallen hoor!
Deed ik uiteraard, maar ze had dr moeder al gebeld, die kwam dr met de auto al halenquote:Op maandag 22 december 2014 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan had je mooi je gespierde mannenarmen kunnen aanbieden en naar dat meisje thuis kunnen sjouwen!!!!!! Ik moet jou ook nog zoveel leren he?
Ik had m zelf ook nog niet door en t ging nog wel over MIJN topic!quote:
Mijn topic is het meest succesvolle naamtopic op fok ooitquote:Op maandag 22 december 2014 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had m zelf ook nog niet door en t ging nog wel over MIJN topic!
Vroeg me af waar die blast from my past opeens weer vandaan kwamquote:Op maandag 22 december 2014 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had m zelf ook nog niet door en t ging nog wel over MIJN topic!
Ja, kloptquote:Op maandag 22 december 2014 15:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zwolle? Das toch maar een durpje?
Pastaatjes eten in Romequote:Op maandag 22 december 2014 15:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gelukkig is de kerst vlak voor de boeg
Ik heette eerst SC, maar kon de druk niet aanquote:Op maandag 22 december 2014 15:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn topic is het meest succesvolle naamtopic op fok ooit
quote:Op maandag 22 december 2014 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Deed ik uiteraard, maar ze had dr moeder al gebeld, die kwam dr met de auto al halen.
Dus je bent de opper autist. Wees er maar trots op.quote:Op maandag 22 december 2014 15:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
GC / [KSC #6737] geen vakantie
6737 topics lang, niemand die dit beter kan
Ik ben er nog nooit geweest. Schandalig, als engeltje.quote:
Staat zeker voor SexyChat?quote:Op maandag 22 december 2014 15:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heette eerst SC, maar kon de druk niet aan
I am the king of nothingquote:Op maandag 22 december 2014 15:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus je bent de opper autist. Wees er maar trots op.
Die is van Fotoboek van koffiequote:Op maandag 22 december 2014 15:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
GC / [KSC #6737] geen vakantie
6737 topics lang, niemand die dit beter kan
Das mn oude accountquote:Op maandag 22 december 2014 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die is van Fotoboek van koffie
Niet van jou.
I'm the Queen of nothingquote:
Vond vooral die kerk met opgezette monniken interessantquote:Op maandag 22 december 2014 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest. Schandalig, als engeltje.
Ken ik nietquote:Op maandag 22 december 2014 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I'm the Queen of nothing
I'm the king of the world!First Aid Kit
Shit snel maar een topic openen in r&pquote:Op maandag 22 december 2014 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee sorry, dat telt toch niet.
T zijn country/folk chicksquote:Op maandag 22 december 2014 15:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Toch maar eens een keertje "kijken" dan
Neuh. Soms best leuk.quote:
Hmm...zit me nu te bedenken wie ik de leukste chicks vind om naar te kijken/luisteren (artiesten dan he?quote:
Zooey!quote:Op maandag 22 december 2014 16:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hmm...zit me nu te bedenken wie ik de leukste chicks vind om naar te kijken/luisteren (artiesten dan he?) maar kan me niks bedenken
Pas je op, het waait vandaag nogal.quote:Op maandag 22 december 2014 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, ik ben weer 2 kg afgevallen hoor!
Ik ben met lood in m'n schoenen naar t werk gegaanquote:Op maandag 22 december 2014 16:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Pas je op, het waait vandaag nogal.
Natasha Khan?quote:Op maandag 22 december 2014 16:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hmm...zit me nu te bedenken wie ik de leukste chicks vind om naar te kijken/luisteren (artiesten dan he?) maar kan me niks bedenken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik volg al die nieuwe muziek niet meerquote:Op maandag 22 december 2014 16:20 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit ff te denken van de vrouwen die ik luister.....
Tori Amos? Niet echt meer.
Florence Welsh (met d;r Machine)? Mwa.
Marina (van d'r Diamonds). Mja.
Alice van Crystal Castles? Jikes.
Beth Ditto van the Gossip?Hoppaaaa!
Shirleyquote:Op maandag 22 december 2014 16:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tori Amos is niet bepaald nieuwe muziekquote:Op maandag 22 december 2014 16:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik volg al die nieuwe muziek niet meerdus alle vrouwen zijn verouderd
Ja die zijn wel leuk jaquote:Op maandag 22 december 2014 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan ik nog hebben qua vrouwenzang.
Heb 1 album van haar liggen (was oorspronkelijk van mn moederquote:Op maandag 22 december 2014 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tori Amos is niet bepaald nieuwe muziek
Ja ze brengt nog steeds nieuwe cd's uit, maar die is al aan dr 15e album bezig of zo.
Ik heb ze allemaalquote:Op maandag 22 december 2014 16:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb 1 album van haar liggen (was oorspronkelijk van mn moeder), wel een chill album moet ik zeggen
Kjoet zegquote:Op maandag 22 december 2014 16:24 schreef Ang3l het volgende:
Och, ik vergeet de zangeres van CHVRCHES helemaal
Met d'r gekke poppenkopje.
[ afbeelding ]
Katzenjammerquote:Op maandag 22 december 2014 16:24 schreef HeatWave het volgende:
En om de een of andere reden Katzenjammer, Metric, Gossip ook. Lang leven Pinguin Radio, allemaal bands waar ik anders nooit iets van gehoord zou hebben.
Lauren Mayberry van CHYRCHES.quote:
Uhuquote:
Ja, het is vage shizzle, maar had 1 nummer opgezocht op Spotify, Bar in Amsterdam, leuke plaatquote:Op maandag 22 december 2014 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Katzenjammer
Moet ik wel voor in de stemming zijn.
Gossip vind ik erg fijn.... alleen die zangeres zou ik niet direct een beauty noemen. Maar sodeju wat een stem zeg!
Ik liep er eens voorbij op Lowlands en ben ff blijven plakken. Publiek ging best wel vrolijk losquote:Op maandag 22 december 2014 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het is vage shizzle, maar had 1 nummer opgezocht op Spotify, Bar in Amsterdam, leuke plaat.
Flinke klankkast hequote:Ja, lekkere stem heeft die chick idd.
Dat een album van haar dat ik heb, is idd wel briljant jaquote:Op maandag 22 december 2014 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhu
Vind t nog steeds een briljant artieste, al blijft de allereerste cd nog steeds de beste (in t geheel dan).
Nou ben ik wel heul benieuwd welke je hebtquote:Op maandag 22 december 2014 16:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat een album van haar dat ik heb, is idd wel briljant ja
Al tijden niet meer geluisterd, maar eens weer een keertje opzetten
Ik zal even kijken...quote:Op maandag 22 december 2014 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ben ik wel heul benieuwd welke je hebt
O ja, die grijzequote:
Dat hele album is gewoon goedquote:
Zijn vrouw blijkt uit Kenia te komen,. Ik zeg: Stop deze conversatie while you still can!quote:Op maandag 22 december 2014 16:39 schreef Ang3l het volgende:
Mijn baas probeert aan de telefoon Sinterklaas uit te leggen aan een Amerikaanse collega. Ik denk alleen "Dont go there".![]()
![]()
Handigquote:Op maandag 22 december 2014 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Double fuck you all!
Hoe cool is dat?.
quote:Op maandag 22 december 2014 17:07 schreef HeatWave het volgende:
Handig, ik kan een stapel jonge meiden boeken via de weggeefgroep, meteen maar even doen.
Ze heeft een stapel boeken voor jonge meisjes, denk ik, maar dat staat er nietquote:
Ik heb ook niet gereageerd verder, zou ze toch niet snappen.quote:
In het hok ben ik alleen (wat wel prima is, gewoon SR aan zonder koptelefoon en zo), daarbuiten lopen wel wat mensen. Maar veel is het niet. Morgen zal het nog rustiger zijn. Maar dan ben ik er zelf ook nietquote:
Ik ben erquote:Op dinsdag 23 december 2014 08:49 schreef stbabylon het volgende:
Ben ik vandaag de enige aan het werk, niet alleen hier op het werk, maar ook hier op FOK!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |