Neuh. Soms best leuk.quote:
Hmm...zit me nu te bedenken wie ik de leukste chicks vind om naar te kijken/luisteren (artiesten dan he?quote:
Zooey!quote:Op maandag 22 december 2014 16:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hmm...zit me nu te bedenken wie ik de leukste chicks vind om naar te kijken/luisteren (artiesten dan he?) maar kan me niks bedenken
Pas je op, het waait vandaag nogal.quote:Op maandag 22 december 2014 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, ik ben weer 2 kg afgevallen hoor!
Ik ben met lood in m'n schoenen naar t werk gegaanquote:Op maandag 22 december 2014 16:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Pas je op, het waait vandaag nogal.
Natasha Khan?quote:Op maandag 22 december 2014 16:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hmm...zit me nu te bedenken wie ik de leukste chicks vind om naar te kijken/luisteren (artiesten dan he?) maar kan me niks bedenken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik volg al die nieuwe muziek niet meerquote:Op maandag 22 december 2014 16:20 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit ff te denken van de vrouwen die ik luister.....
Tori Amos? Niet echt meer.
Florence Welsh (met d;r Machine)? Mwa.
Marina (van d'r Diamonds). Mja.
Alice van Crystal Castles? Jikes.
Beth Ditto van the Gossip?Hoppaaaa!
Shirleyquote:Op maandag 22 december 2014 16:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tori Amos is niet bepaald nieuwe muziekquote:Op maandag 22 december 2014 16:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik volg al die nieuwe muziek niet meerdus alle vrouwen zijn verouderd
Ja die zijn wel leuk jaquote:Op maandag 22 december 2014 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan ik nog hebben qua vrouwenzang.
Heb 1 album van haar liggen (was oorspronkelijk van mn moederquote:Op maandag 22 december 2014 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tori Amos is niet bepaald nieuwe muziek
Ja ze brengt nog steeds nieuwe cd's uit, maar die is al aan dr 15e album bezig of zo.
Ik heb ze allemaalquote:Op maandag 22 december 2014 16:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb 1 album van haar liggen (was oorspronkelijk van mn moeder), wel een chill album moet ik zeggen
Kjoet zegquote:Op maandag 22 december 2014 16:24 schreef Ang3l het volgende:
Och, ik vergeet de zangeres van CHVRCHES helemaal
Met d'r gekke poppenkopje.
[ afbeelding ]
Katzenjammerquote:Op maandag 22 december 2014 16:24 schreef HeatWave het volgende:
En om de een of andere reden Katzenjammer, Metric, Gossip ook. Lang leven Pinguin Radio, allemaal bands waar ik anders nooit iets van gehoord zou hebben.
Lauren Mayberry van CHYRCHES.quote:
Uhuquote:
Ja, het is vage shizzle, maar had 1 nummer opgezocht op Spotify, Bar in Amsterdam, leuke plaatquote:Op maandag 22 december 2014 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Katzenjammer
Moet ik wel voor in de stemming zijn.
Gossip vind ik erg fijn.... alleen die zangeres zou ik niet direct een beauty noemen. Maar sodeju wat een stem zeg!
Ik liep er eens voorbij op Lowlands en ben ff blijven plakken. Publiek ging best wel vrolijk losquote:Op maandag 22 december 2014 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het is vage shizzle, maar had 1 nummer opgezocht op Spotify, Bar in Amsterdam, leuke plaat.
Flinke klankkast hequote:Ja, lekkere stem heeft die chick idd.
Dat een album van haar dat ik heb, is idd wel briljant jaquote:Op maandag 22 december 2014 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhu
Vind t nog steeds een briljant artieste, al blijft de allereerste cd nog steeds de beste (in t geheel dan).
Nou ben ik wel heul benieuwd welke je hebtquote:Op maandag 22 december 2014 16:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat een album van haar dat ik heb, is idd wel briljant ja
Al tijden niet meer geluisterd, maar eens weer een keertje opzetten
Ik zal even kijken...quote:Op maandag 22 december 2014 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ben ik wel heul benieuwd welke je hebt
O ja, die grijzequote:
Dat hele album is gewoon goedquote:
Zijn vrouw blijkt uit Kenia te komen,. Ik zeg: Stop deze conversatie while you still can!quote:Op maandag 22 december 2014 16:39 schreef Ang3l het volgende:
Mijn baas probeert aan de telefoon Sinterklaas uit te leggen aan een Amerikaanse collega. Ik denk alleen "Dont go there".![]()
![]()
Handigquote:Op maandag 22 december 2014 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Double fuck you all!
Hoe cool is dat?.
quote:Op maandag 22 december 2014 17:07 schreef HeatWave het volgende:
Handig, ik kan een stapel jonge meiden boeken via de weggeefgroep, meteen maar even doen.
Ze heeft een stapel boeken voor jonge meisjes, denk ik, maar dat staat er nietquote:
Ik heb ook niet gereageerd verder, zou ze toch niet snappen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |