Zo tijdens de refresh ergens.quote:Op maandag 22 december 2014 15:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor mij gaat FOK! 0,0001ms op zwart
Hoe erg is dat eigenlijk?quote:Op maandag 22 december 2014 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"oke, vooruit... dan NOG maar een iPad mini!"
"Pien, kom er maar in!"quote:
Hoorde je me stampvoeten?quote:
Het gaat nu even over CL. Ga in iemand anders zijn licht staan shinenquote:Op maandag 22 december 2014 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil die ene die als postpakketje is geschilderd, met de tekst "Return to sender".
Ze is verhuisd naar de tofste stad van Nederlandquote:Op maandag 22 december 2014 15:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar is ze eigenlijk gebleven???
Behoorlijk decadent jaquote:
O nee dan had ik toch echt wat anders gekozen.quote:Voor de rest kon je kiezen uit een 42 inch TV, een dure blender, een fiets, 400 euro webshoptegoed bij een groente/fruithipster of een Go Pro.
Dus ja, dan dit maar.
Stbaby zal het wel posten als'ie je spook tegenkomt denk ik?quote:Op maandag 22 december 2014 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Als ik doodga zullen weinig mensen hier erachter komen denk ik
Amsterdamquote:Op maandag 22 december 2014 15:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze is verhuisd naar de tofste stad van Nederland
It comes naturalquote:Op maandag 22 december 2014 15:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het gaat nu even over CL. Ga in iemand anders zijn licht staan shinen
Dit was ook nog eens lekker makkelijk meenemen, je moest het wel ff meetillen vanuit de Gashouderquote:Op maandag 22 december 2014 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Behoorlijk decadent ja
[..]
O nee dan had ik toch echt wat anders gekozen.
Maar t gaat iig lekker bij jullieLuxe problemen.
Zeg, ik ben weer 2 kg afgevallen hoor!quote:Op maandag 22 december 2014 15:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een aardgasboringbeving was
Uh-ohquote:Op maandag 22 december 2014 15:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ook al zit Amsterdam tegenwoordig bomvol met van die kak-hipsters
Ow, zo, volgde het ff nietquote:Op maandag 22 december 2014 15:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
magnetronkoffie had het over het ang3l adoratietopic. Dus ik klikken, is gestart door Pien
quote:Op maandag 22 december 2014 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit was ook nog eens lekker makkelijk meenemen, je moest het wel ff meetillen vanuit de Gashouder.
Ik zag meisjes met de TV waarbij de TV groter was dan het meisje.
Gelukkig is de kerst vlak voor de boegquote:Op maandag 22 december 2014 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, ik ben weer 2 kg afgevallen hoor!
Deed ik uiteraard, maar ze had dr moeder al gebeld, die kwam dr met de auto al halenquote:Op maandag 22 december 2014 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan had je mooi je gespierde mannenarmen kunnen aanbieden en naar dat meisje thuis kunnen sjouwen!!!!!! Ik moet jou ook nog zoveel leren he?
Ik had m zelf ook nog niet door en t ging nog wel over MIJN topic!quote:
Mijn topic is het meest succesvolle naamtopic op fok ooitquote:Op maandag 22 december 2014 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had m zelf ook nog niet door en t ging nog wel over MIJN topic!
Vroeg me af waar die blast from my past opeens weer vandaan kwamquote:Op maandag 22 december 2014 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had m zelf ook nog niet door en t ging nog wel over MIJN topic!
Ja, kloptquote:Op maandag 22 december 2014 15:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zwolle? Das toch maar een durpje?
Pastaatjes eten in Romequote:Op maandag 22 december 2014 15:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gelukkig is de kerst vlak voor de boeg
Ik heette eerst SC, maar kon de druk niet aanquote:Op maandag 22 december 2014 15:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn topic is het meest succesvolle naamtopic op fok ooit
quote:Op maandag 22 december 2014 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Deed ik uiteraard, maar ze had dr moeder al gebeld, die kwam dr met de auto al halen.
Dus je bent de opper autist. Wees er maar trots op.quote:Op maandag 22 december 2014 15:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
GC / [KSC #6737] geen vakantie
6737 topics lang, niemand die dit beter kan
Ik ben er nog nooit geweest. Schandalig, als engeltje.quote:
Staat zeker voor SexyChat?quote:Op maandag 22 december 2014 15:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heette eerst SC, maar kon de druk niet aan
I am the king of nothingquote:Op maandag 22 december 2014 15:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus je bent de opper autist. Wees er maar trots op.
Die is van Fotoboek van koffiequote:Op maandag 22 december 2014 15:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
GC / [KSC #6737] geen vakantie
6737 topics lang, niemand die dit beter kan
Das mn oude accountquote:Op maandag 22 december 2014 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die is van Fotoboek van koffie
Niet van jou.
I'm the Queen of nothingquote:
Vond vooral die kerk met opgezette monniken interessantquote:Op maandag 22 december 2014 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest. Schandalig, als engeltje.
Ken ik nietquote:Op maandag 22 december 2014 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I'm the Queen of nothing
I'm the king of the world!First Aid Kit
Shit snel maar een topic openen in r&pquote:Op maandag 22 december 2014 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee sorry, dat telt toch niet.
T zijn country/folk chicksquote:Op maandag 22 december 2014 15:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Toch maar eens een keertje "kijken" dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |