Dan ga ik wel weerquote:Op maandag 22 december 2014 15:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gaat het nergens over dan zeikt er iemand
Gaat het wel ergens over dan komt er ook altijd eentje
Ach, ga koken, borstwezenquote:
Is die niet keihard aan t verhuizen?quote:Op maandag 22 december 2014 15:32 schreef Godtje het volgende:
Meestal komt Cue dan weer met een dagboek post. Dat ze gaat dansen, de kroeg in gaat, de laatste dag op dr werk of nog iets anders uit het dagboek
Daar wordt echt niemand vrolijk van. Kan ik beter gewoon meteen m'n tieten laten zien.quote:
Naar ergens zonder internet? Eindhoven ofzo?quote:Op maandag 22 december 2014 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is die niet keihard aan t verhuizen?
Worden ze daar vrolijker van?quote:Op maandag 22 december 2014 15:32 schreef CherryLips het volgende:
Kan ik beter gewoon meteen m'n tieten laten zien.
Gelukkig kan ik mijn nieuwe iPad mini niet etenquote:Op maandag 22 december 2014 15:33 schreef Ang3l het volgende:
Bleh. Ik ben misselijk van de bonbons van t kerstpakket.
Ik had de mijne niet voor niets weggegeven ... zet de baas er nog 1 neer!
Wil je CL haar borsten zien?quote:Op maandag 22 december 2014 15:33 schreef Ang3l het volgende:
Bleh. Ik ben misselijk van de bonbons van t kerstpakket.
Ik had de mijne niet voor niets weggegeven ... zet de baas er nog 1 neer!
Als de hamsters hard genoeg lopen hebben we in t Evoluon wel internet hoorquote:Op maandag 22 december 2014 15:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Naar ergens zonder internet? Eindhoven ofzo?
Nee DAAR worden we vrolijk van zullen we zeggen!quote:Op maandag 22 december 2014 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar wordt echt niemand vrolijk van. Kan ik beter gewoon meteen m'n tieten laten zien.
Is reeds gebeurtquote:Op maandag 22 december 2014 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is die niet keihard aan t verhuizen?
Je moet er misschien wel om lachenquote:Op maandag 22 december 2014 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee DAAR worden we vrolijk van zullen we zeggen!
In jouw geval een ontzettend zinloos cadeau zeg maarquote:Op maandag 22 december 2014 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik mijn nieuwe iPad mini niet eten.
Je kan er wel vanaf eten. Soort snijplankje van maken.quote:Op maandag 22 december 2014 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik mijn nieuwe iPad mini niet eten.
Overgeven kan wel eens helpen tegen misselijkheid toch?quote:
M'n opa gebruikt hem als bord. Soms liggen de aardappelen en appelmoes er nog op.quote:Op maandag 22 december 2014 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kan er wel vanaf eten. Soort snijplankje van maken.
Uiteraard, ik had al een mini en een normale, maar de keuzes waren voor de rest niets, dus dan dit maar.quote:Op maandag 22 december 2014 15:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In jouw geval een ontzettend zinloos cadeau zeg maar
Dan zal t internet nog wel niet zo goed werken en door de wind de 3G storen.quote:
Dat is zelfs banwaardigquote:Op maandag 22 december 2014 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ga eens dood
edit: kijk, dat is onnodig kwetsend!
Kom maar op! Ik kan je hebben.quote:Op maandag 22 december 2014 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat heb ik je misdaan? Als ik me zo doodrij kom ik bij je spoken.
"oke, vooruit... dan NOG maar een iPad mini!"quote:Op maandag 22 december 2014 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, ik had al een mini en een normale, maar de keuzes waren voor de rest niets, dus dan dit maar.
Die vieren al kerst, stelletje lapschwansjes.quote:
Schwanslappenquote:Op maandag 22 december 2014 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die vieren al kerst, stelletje lapschwansjes.
Ik wou in je adoratietopic posten maar er zit een slotje opquote:Op maandag 22 december 2014 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die vieren al kerst, stelletje lapschwansjes.
Dat geldt voor een ieder. Denk maar niet dat je speciaal bent!quote:Op maandag 22 december 2014 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Als ik doodga zullen weinig mensen hier erachter komen denk ik
quote:Op maandag 22 december 2014 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Same.quote:Op maandag 22 december 2014 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Ja.quote:Op maandag 22 december 2014 15:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wou in je adoratietopic posten maar er zit een slotje op
Voor mij gaat FOK! 0,0001ms op zwartquote:Op maandag 22 december 2014 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat geldt voor een ieder. Denk maar niet dat je speciaal bent!
Als ik dood ga, laat ik al die goden wel uitvechten naar welke hel ik moetquote:Op maandag 22 december 2014 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil die ene die als postpakketje is geschilderd, met de tekst "Return to sender".quote:
Zo tijdens de refresh ergens.quote:Op maandag 22 december 2014 15:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor mij gaat FOK! 0,0001ms op zwart
Hoe erg is dat eigenlijk?quote:Op maandag 22 december 2014 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"oke, vooruit... dan NOG maar een iPad mini!"
"Pien, kom er maar in!"quote:
Hoorde je me stampvoeten?quote:
Het gaat nu even over CL. Ga in iemand anders zijn licht staan shinenquote:Op maandag 22 december 2014 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil die ene die als postpakketje is geschilderd, met de tekst "Return to sender".
Ze is verhuisd naar de tofste stad van Nederlandquote:Op maandag 22 december 2014 15:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar is ze eigenlijk gebleven???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |