Ontzettend slappe humor! I'm lovin' it. Ik vond This is the end ook fantastisch.quote:Op maandag 22 december 2014 10:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben groot fan van James Franco. Rogen vind ik wat minder. Beetje slappe humor.
http://www.nu.nl/film/395(...)t-wel-in-omloop.html
Deze had ik idd nog niet gelezen. Sla nu de "krant" pas open.
Ja die eigen projecten wel, maar de rest waar hij inspeelt is maar flauwe zouteloze hap.quote:Op maandag 22 december 2014 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ontzettend slappe humor! I'm lovin' it. Ik vond This is the end ook fantastisch.
Ik vind Franco juist uitermate irritant.quote:Op maandag 22 december 2014 10:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben groot fan van James Franco. Rogen vind ik wat minder. Beetje slappe humor.
http://www.nu.nl/film/395(...)t-wel-in-omloop.html
Deze had ik idd nog niet gelezen. Sla nu de "krant" pas open.
Mag je vindenquote:Op maandag 22 december 2014 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die eigen projecten wel, maar de rest waar hij inspeelt is maar flauwe zouteloze hap.
Serieus?quote:Op maandag 22 december 2014 10:32 schreef stbabylon het volgende:
Ik vond die laatste film over het frathouse bij de buren ook leuk.
Jonah Hill vind ik ook niks.quote:Op maandag 22 december 2014 10:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind Franco juist uitermate irritant.
Liever Hill want Rogen is inderdaad ook wel erg slap
Het slechtste ooit. Overdrive much?quote:Op maandag 22 december 2014 10:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Echt het slechste wat ik ooit heb gezien. Van ellende af gezet. Mijn god wat een treurnis
Niet gezien. Leek me beetje puberaal.quote:Op maandag 22 december 2014 10:34 schreef stbabylon het volgende:
Als je om deze scene niet onzettend krom hebt gelegen, snap ik je echt niet
[ afbeelding ]
Nee serieus ik geef cijfers een film en zet zelden iets af. Die zit in de top 20 van slechste ooit.quote:Op maandag 22 december 2014 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het slechtste ooit. Overdrive much?
Sla over man. Zonde van je tijd.quote:Op maandag 22 december 2014 10:35 schreef Ang3l het volgende:
Misschien als ik echt een x niks te doen heb, maar van die white postercomedies trekken me meestal niet zo.
Ik had dit weekend:quote:Op maandag 22 december 2014 10:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee serieus ik geef cijfers een film en zet zelden iets af. Die zit in de top 20 van slechste ooit.
En ik heb al aardig wat cijfers gegeven
Hij staat ook nog niet op mijn to do lijstjequote:Op maandag 22 december 2014 10:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sla over man. Zonde van je tijd.
Ik weet geen eens waarom ik er aan begonnen ben
Ik had dit weekend twee hele slechte gezien.quote:Op maandag 22 december 2014 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had dit weekend:
• What we do in the shadows
• Eyes wide shut
• Pride (nog afkijken, moest naar een concert)
Bros before hoes.quote:Op maandag 22 december 2014 10:42 schreef stbabylon het volgende:
De film was slap, maar die scene was echt de meest grappige van 2014 (samen met Clint Eastwood uit Bro's before Ho's).
Dat is de titel nietquote:
Nee, de titel is dan ook Jaden-achtig fout.quote:Op maandag 22 december 2014 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is de titel niet
En wat hebben snoep en Isa er mee te maken?
Ja dat weten we nu wel HW!!!quote:
Ik kan daar gewoon niet tegen, van die kleuterfoutenquote:
Anglicisme, Nederlandse film. Tja.quote:Op maandag 22 december 2014 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan daar gewoon niet tegen, van die kleuterfouten.
Jonah Hill in Djangoquote:Op maandag 22 december 2014 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jonah Hill vind ik ook niks.
Ik vind de indie projecten van Franco, en de reden er achter, heel mooi/sterk. Zoals Interior: Leather bar. Maar hij moet geen zeikmeuk als Oz gaan doen.
'Mijn' comedy's zijn The 'burbs (kan ik wel 100 keer kijken) en National Lampoon's Christmas Vacation. Verder heb ik vrij weinig met comedy.quote:Op maandag 22 december 2014 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij staat ook nog niet op mijn to do lijstje
Daar staan trouwens zelden comedies op. Ik hou er niet zo van. De soort komedie die ik leuk vind zijn films als Little Miss Sunshine en The Way way back. Die vind ik fijn(en The Easy A
rare uitzondering).
Dat kindquote:Op maandag 22 december 2014 11:03 schreef Ang3l het volgende:
O wacht, ik heb ook nog The Babadook gekeken dit weekend
The wedding crashers was vrij goed.quote:Op maandag 22 december 2014 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Mijn' comedy's zijn The 'burbs (kan ik wel 100 keer kijken) en National Lampoon's Christmas Vacation. Verder heb ik vrij weinig met comedy.
Ik wenste t na 5 min al doodquote:
Wat verwacht je van een film gericht op de bontkraagjesgeneratie?quote:
O ja, die eerste met Stiller vond ik ook best ok.quote:Op maandag 22 december 2014 11:16 schreef HeatWave het volgende:
2 niet zo recente films gekeken dit weekend, Secret life of Walter Mitty en Now you see me. Allebei best ok.
Films gekeken, gesport, buuf verhuist, cabaret geweest, festival geweest. Was primaquote:Op maandag 22 december 2014 11:16 schreef Kluts het volgende:
Helleu! Iedereen een lekker weekend gehad?
Now you see mee okay maar viel me toch tegen. Had ik nog meer van verwachtquote:Op maandag 22 december 2014 11:16 schreef HeatWave het volgende:
2 niet zo recente films gekeken dit weekend, Secret life of Walter Mitty en Now you see me. Allebei best ok.
Vrienden kerstdiner gehad. Zondag brak. En brakquote:Op maandag 22 december 2014 11:16 schreef Kluts het volgende:
Helleu! Iedereen een lekker weekend gehad?
Ik heb n heerlijk weekend gehad!quote:Op maandag 22 december 2014 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Films gekeken, gesport, buuf verhuist, cabaret geweest, festival geweest. Was prima
Jij je kluts gevonden?
Ben jij een goa-girl ja?quote:Op maandag 22 december 2014 11:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb n heerlijk weekend gehad!
Zaterdag naar Enschede geweest, daarna Goa-feestje in Amsterdam, gister brakdag.
Niet persé, maar lekkere muziek en altijd leuke sfeer op zulke feestjes.quote:
Gone girl wil ik nog zienquote:Op maandag 22 december 2014 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Overigens is mijn filmweekend wel verantwoord geweest:
Gone Girl
I Origins
Beide supergave WTF films
Gone girl aardig maar wel erg fucking traag en te lang. Te fucking lang voor dit verhaal.quote:Op maandag 22 december 2014 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gone girl wil ik nog zien
Met ben Aflik a.k.a. The New Batman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |