SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen!
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Graag gedaan.quote:Op zondag 21 december 2014 14:48 schreef Der_Mann het volgende:
bedankt voor het niet veranderen van de TT
zei Der_Mann sarcastisch
awhquote:Op zondag 21 december 2014 14:48 schreef Der_Mann het volgende:
bedankt voor het niet veranderen van de TT
zei Der_Mann sarcastisch
Hoeveel bied je?quote:Op zondag 21 december 2014 14:50 schreef deadprez het volgende:
ik moet echt een ps4 zien te regelen godverdomme
5 euroquote:
ik heb er hier eentje staan boyquote:Op zondag 21 december 2014 14:50 schreef deadprez het volgende:
ik moet echt een ps4 zien te regelen godverdomme
quote:
Ik ben jaloers.quote:
misgunnerquote:
Met pokemon?quote:Op zondag 21 december 2014 14:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik heb nog een gameboy color voor je
Ik had altijd zo'n ekte oldskool gameboy, zo'n dikke grijzequote:Op zondag 21 december 2014 14:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik heb nog een gameboy color voor je
Skyrim > Dragon agequote:Op zondag 21 december 2014 14:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dragon age inquisition > final fantasy xv
Ja, die lijkt me ook wel cool.quote:Op zondag 21 december 2014 14:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dragon age inquisition > final fantasy xv
met die bordeauxrode knopjesquote:Op zondag 21 december 2014 14:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik had altijd zo'n ekte oldskool gameboy, zo'n dikke grijze
Nah niet echtquote:
yeahquote:Op zondag 21 december 2014 14:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
met die bordeauxrode knopjes
jaquote:Op zondag 21 december 2014 14:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is dat een pokeball in het midden?
Ik weet niet of dit sarcastisch is, maar ik heb er altijd wel veel plezier aan beleefd.quote:
gvdquote:
Nee, ik speelde dat echt vet veel.quote:Op zondag 21 december 2014 14:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit sarcastisch is, maar ik heb er altijd wel veel plezier aan beleefd.
mass effect was fucking vet idd, behalve 3quote:Op zondag 21 december 2014 14:53 schreef Der_Mann het volgende:
mass effect 2 > skyrim, dragon age en oblivion bij elkaar
ik krijg een harde plasser als ik denk aan mass effect 4, goeie grutjes schiet eens op met dat spel
ik vond 3 ook tof hoorquote:Op zondag 21 december 2014 14:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
mass effect was fucking vet idd, behalve 3
ik nietquote:
Echt he. Vooral tijdens van die lange autoritten. Ik had ook zo'n plastic clip die lichtgaf, die deed ik er dan op om ook in het donker door te kunnen spelenquote:Op zondag 21 december 2014 14:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, ik speelde dat echt vet veel.
nooit last van gehadquote:Op zondag 21 december 2014 14:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik vond die besturing bij mass effect zo kut
quote:Op zondag 21 december 2014 14:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Echt he. Vooral tijdens van die lange autoritten. Ik had ook zo'n plastic clip die lichtgaf, die deed ik er dan op om ook in het donker door te kunnen spelen____
trekte klachtquote:Op zondag 21 december 2014 14:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nou haat ik sowieso campings, maar dat is een heel ander verhaal
ONZ / [PAINT] Op de Camping #2quote:Op zondag 21 december 2014 14:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nou haat ik sowieso campings, maar dat is een heel ander verhaal
sleapquote:Op zondag 21 december 2014 14:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik word ook chronisch depressief van die track "eat, sleap, rave repeat"
Mijn ouders besloten gelukkig al vrij snel dat het chiller is om gewoon een huis te huren voor een paar weken.quote:Op zondag 21 december 2014 14:57 schreef DjeDje het volgende:
Door mn ouders stond ik altijd op campings![]()
![]()
Nooit zo'n camping chick tokkie geworden gelukkig.
Ja.. Mijn zus en ik zeurde ook jaren voor gewoon vakantie. Maar nee, zij willen met tokkies omgaan.quote:Op zondag 21 december 2014 14:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mijn ouders besloten gelukkig al vrij snel dat het chiller is om gewoon een huis te huren voor een paar weken.
Ondankbare kinderen..quote:Op zondag 21 december 2014 14:59 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja.. Mijn zus en ik zeurde ook jaren voor gewoon vakantie. Maar nee, zij willen met tokkies omgaan.
laterquote:
quote:Op zondag 21 december 2014 14:59 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja.. Mijn zus en ik zeurde ook jaren voor gewoon vakantie. Maar nee, zij willen met tokkies omgaan.
Wie ben jij om te oordelen over zijn anus?quote:
Never Judge anyone by his anusquote:Op zondag 21 december 2014 15:01 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wie ben jij om te oordelen over zijn anus?
quote:Op zondag 21 december 2014 15:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat die van jou uitgelubberd is.
quote:Op zondag 21 december 2014 15:02 schreef deadprez het volgende:
Alleen op festivals is kamperen leuk.
Verkeerde topic maat.quote:Op zondag 21 december 2014 15:03 schreef MeneerDeSultan het volgende:
Meest geliefde user: Fylax
Meest geliefde moderator: Netsplitter
Irritantste troll: sanasoufi
Meest gevatte user: Tong80
Meest empathische KLB-er: Slaap_Zak
Ze proberen me besodeflikkeren! : haan33
KLB-er die in 2015 aan de man/vrouw moet komen: haan33
Ik mis je : Beverton
Room 101: Plas in zijn/haar kont.
Eerlijk gezegd zie ik nederlands camping niet als vakantie.quote:Op zondag 21 december 2014 15:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wees blij dat je op vakantie kan
Oh in Nederland ook nogquote:Op zondag 21 december 2014 15:03 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zie ik nederlands camping niet als vakantie.
quote:Op zondag 21 december 2014 15:03 schreef MeneerDeSultan het volgende:
quote:aantal posts: 42 (gemiddeld 1 per dag)
Verkeerde namen maatquote:Op zondag 21 december 2014 15:03 schreef MeneerDeSultan het volgende:
ziet er goed uit, verander nu even de meest geliefde user in Der_Mann en post het in het goeie topiekquote:Op zondag 21 december 2014 15:03 schreef MeneerDeSultan het volgende:
Ik ben tatjanaquote:Op zondag 21 december 2014 15:03 schreef MeneerDeSultan het volgende:
En meest geliefde mod in Frankquote:Op zondag 21 december 2014 15:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ziet er goed uit, verander nu even de meest geliefde user in Der_Mann en post het in het goeie topiek
Sultan Suleyman?quote:Op zondag 21 december 2014 15:03 schreef MeneerDeSultan het volgende:
Definieer vakantiequote:Op zondag 21 december 2014 15:03 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zie ik nederlands camping niet als vakantie.
No shitquote:Op zondag 21 december 2014 15:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh in Nederland ook nogDat is nog erger.
Gaat om het principe.quote:Op zondag 21 december 2014 15:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Alsof Frank nog kan verliezenDie staat al straatlengtes voor
"Een verblijf buiten de eigen woonomgeving voor ontspanning of plezier met minstens één overnachting buitenshuis"quote:Op zondag 21 december 2014 15:05 schreef DjeDje het volgende:
[..]
(Buitenland)
Even tussen je alledaagse leven er uit.
Als ik bij een vriendin in Amsterdam ga logeren voor 1 nacht, ben ik dan op vakantie?quote:Op zondag 21 december 2014 15:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
"Een verblijf buiten de eigen woonomgeving voor ontspanning of plezier met minstens één overnachting buitenshuis"
mag ik ook nog een peentquote:
Geen idee waar jij normaliter bivakkeertquote:Op zondag 21 december 2014 15:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Als ik bij een vriendin in Amsterdam ga logeren voor 1 nacht, ben ik dan op vakantie?
Een camping in een fucking straal van max 30km is dus geen vakantie.quote:Op zondag 21 december 2014 15:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
"Een verblijf buiten de eigen woonomgeving voor ontspanning of plezier met minstens één overnachting buitenshuis"
Daarnaast geloof ik niet dat jij een vriendin hebt.quote:Op zondag 21 december 2014 15:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Als ik bij een vriendin in Amsterdam ga logeren voor 1 nacht, ben ik dan op vakantie?
Vlissingen.quote:Op zondag 21 december 2014 15:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Geen idee waar jij normaliter bivakkeert
Wel.quote:Op zondag 21 december 2014 15:08 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Een camping in een fucking straal van max 30km is dus geen vakantie.
wel een kutvakantiequote:
ja, dat welquote:Op zondag 21 december 2014 15:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Maar desalniettemin een vakantie.
Dat ligt aan je puberale mindset.quote:Op zondag 21 december 2014 15:09 schreef DjeDje het volgende:
En om daar bij toe te voegen. Ik heb daar geen ontspanning en plezier.
die kuttent opzetten en die kutluchtbed oppompen is toch fantastisch?quote:Op zondag 21 december 2014 15:09 schreef DjeDje het volgende:
En om daar bij toe te voegen. Ik heb daar geen ontspanning en plezier.
En een wegwaaiende tent bij sterke wind, héérlijkquote:Op zondag 21 december 2014 15:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die kuttent opzetten en die kutluchtbed oppompen is toch fantastisch?
Caravan..quote:Op zondag 21 december 2014 15:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Mijquote:Op zondag 21 december 2014 15:11 schreef PausNicolaas het volgende:
Wie moet ik mijn negatieve stemmen geven?
Kann niet kiezen
en elke dag naar die klotedouches lopen, heerlijkquote:Op zondag 21 december 2014 15:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Sowieso zijn mensen buiten Drenthe een beetje apartquote:Op zondag 21 december 2014 15:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
besodeflikkeren is wel een raar woord hoor
dus je hebt een fucking caravan en je vindt het nog niksquote:Op zondag 21 december 2014 15:11 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Caravan..
Maar iedereen heeft een andere mening over bepaalde dingen. Zelfde geldt voor dit.
Voederbietel.quote:Op zondag 21 december 2014 15:11 schreef PausNicolaas het volgende:
Kann niet kiezen
Nee hoor, jij geeft ineens andere betekenissen aan woorden. Erg lastig.quote:Op zondag 21 december 2014 15:11 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Caravan..
Maar iedereen heeft een andere mening over bepaalde dingen. Zelfde geldt voor dit.
nee klopt, zeker die brabo'squote:Op zondag 21 december 2014 15:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sowieso zijn mensen buiten Drenthe een beetje apart
Beter flikker je gewoon op kerelquote:Op zondag 21 december 2014 15:11 schreef PausNicolaas het volgende:
Kann niet kiezen
niet mij anders djoek ik jequote:Op zondag 21 december 2014 15:11 schreef PausNicolaas het volgende:
Kann niet kiezen
Ja, wat IK als vakantie zie.quote:Op zondag 21 december 2014 15:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee hoor, jij geeft ineens andere betekenissen aan woorden. Erg lastig.
quote:
fa2 fa2 fa2 gquote:
Ik haat nederlandsweer gewoonquote:Op zondag 21 december 2014 15:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus je hebt een fucking caravan en je vindt het nog niks
sjongejongejonge
quote:Op zondag 21 december 2014 15:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, het is hier ook gewoon bijna altijd kutweer. Zo grauw ook.
ahwquote:Op zondag 21 december 2014 15:14 schreef PausNicolaas het volgende:
Deadprez niet want zo erg is hij niet
ik stem op hetzalallemaal wel, is soms best gemeen tegen mequote:Op zondag 21 december 2014 15:14 schreef PausNicolaas het volgende:
Deadprez niet want zo erg is hij niet en terrastegel is gewoon een troll die mij zo leuk vindt dat ie gaat haten.
Hoink misschien? Guus_Geluk is al gebanned..
Nee, ik kan niet relativeren.quote:
Jij hebt altijd een weerwoord klaarstaan voor iedereen.quote:Op zondag 21 december 2014 15:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Sowieso is haten op het weer iets voor stoethaspels
regen+wind is en blijft wel klote als je je drie kwartier buiten bevindtquote:Op zondag 21 december 2014 15:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Sowieso is haten op het weer iets voor stoethaspels
Ging me meer op de lyric "altijd kutweer"quote:Op zondag 21 december 2014 15:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet relativeren.
Daar kun je je op kleden, paraplu, of je blijft binnenquote:Op zondag 21 december 2014 15:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
regen+wind is en blijft wel klote als je je drie kwartier buiten bevindt
Hoi mam.quote:Op zondag 21 december 2014 15:16 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jij hebt altijd een weerwoord klaarstaan voor iedereen.
Denk dat ik mijn geliefde user stem ga aanpassen.quote:Op zondag 21 december 2014 15:17 schreef deadprez het volgende:
Hetzalallemaalwel probeert nog even wat stemmen te fixen voor meest gevatte user volgens mij.
Als het zou kunnen.quote:Op zondag 21 december 2014 15:17 schreef deadprez het volgende:
Hetzalallemaalwel probeert nog even wat stemmen te fixen voor meest gevatte user volgens mij.
regenbroekquote:Op zondag 21 december 2014 15:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Daar kun je je op kleden, paraplu, of je blijft binnen
Helaas, ik heb al gestemd.quote:
Omdat jij loopt te raaskallen?quote:Op zondag 21 december 2014 15:17 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Denk dat ik mijn geliefde user stem ga aanpassen.
Regen is goed voor de gewassen.quote:Op zondag 21 december 2014 15:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
regenbroekheb ik inderdaad, helpt wel goed alleen als je het vergelijkt met droogte is droogte wel goddelijk
Raaskallen?quote:Op zondag 21 december 2014 15:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Omdat jij loopt te raaskallen?
Kan ook niet meer denk ik trouwens
Dan snap je het idee van een forum niet helemaal.quote:Op zondag 21 december 2014 15:20 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Raaskallen?
Ik uit mijn meningen. En als je mijn meningen niet relevant vindt, dan reageer je volgende keer niet.
ja klopt, maar als je er midden in zit dan denk ik altijd manmanman dit is godverdomme nergens goed voorquote:Op zondag 21 december 2014 15:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Regen is goed voor de gewassen.
sowieso icloudquote:
Volgens mij is die echt zwakbegaafd ofzoquote:Op zondag 21 december 2014 15:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
sowieso iclouddat is wel een goede voor de besodeflikkeren-award, alleen zit hij nauwelijks in KLB
Dat mag, maar ik mijd mensen die zeuren om regen sowieso..quote:Op zondag 21 december 2014 15:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ja klopt, maar als je er midden in zit dan denk ik altijd manmanman dit is godverdomme nergens goed voor
ik heb mijdt?quote:Op zondag 21 december 2014 15:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat mag, maar ik heb mijdt mensen die zeuren om regen sowieso..
inderdaad. alleen het lijkt wel verdacht veel op een troll moet ik zeggenquote:Op zondag 21 december 2014 15:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij is die echt zwakbegaafd ofzo
Ja, dat kan ook idd.quote:Op zondag 21 december 2014 15:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
inderdaad. alleen het lijkt wel verdacht veel op een troll moet ik zeggen
quote:
quote:Denk eens even na, verplicht naar school, eten, huiswerk, chickie, uitgaan en dan gemiddeld 196 posts no way
quote:Op zondag 21 december 2014 15:20 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Raaskallen?
Ik uit mijn meningen. En als je mijn meningen niet relevant vindt, dan reageer je volgende keer niet.
Sowieso een echte kut dagquote:Op zondag 21 december 2014 15:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gaat niet zo goed met z'n typkunsten vandaag
Like wtfquote:
Koop een betere pcquote:Op zondag 21 december 2014 15:49 schreef deadprez het volgende:
waarom doet dat plaatje het hier niet
ssst.. niet verder vertellen hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar ligt het niet aanquote:
quote:Op zondag 21 december 2014 15:50 schreef Toto69 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
Wie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga je dit nou dagelijks posten?quote:Op zondag 21 december 2014 15:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Weet jij eigenlijk wel dat ik hartstikke boos op jou ben, deadjekadetje?
ligt aan jou ;squote:Op zondag 21 december 2014 15:51 schreef deadprez het volgende:
wat is deze al die kutplaatjes doen het hier niet
Het spijt me dat ik je boos gemaakt hebquote:
Nee ligt aan die digidip shit van FOK!quote:
Bazenplaatjesquote:Op zondag 21 december 2014 15:51 schreef deadprez het volgende:
wat is deze al die kutplaatjes doen het hier niet
Nee, man! Geintje!quote:Op zondag 21 december 2014 15:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik je boos gemaakt heb
Gelukkig maarquote:
neequote:Op zondag 21 december 2014 15:54 schreef Toto69 het volgende:
Is FOK! bij jullie ook echt heel erg traag?
Hapert ook.quote:Op zondag 21 december 2014 15:54 schreef Toto69 het volgende:
Niet de hele tijd, maar soms wel ja. Zal dadelijk wel weer anderhalf uur down zijn.quote:Op zondag 21 december 2014 15:54 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2014 15:54 schreef Toto69 het volgende:
quote:
ha die DjeDjequote:
tr gemachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog steeds aan het vervelenquote:
Hier doet ie het wel gewoon met chrome.quote:Op zondag 21 december 2014 15:59 schreef Toto69 het volgende:
het ligt dus aan mij, op chrome krijg ik die cloudflare
nu op firefox kan ik meeposten
ik ben niet welkom
quote:Op zondag 21 december 2014 16:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hier doet ie het wel gewoon met chrome.
Ja maar jij bent raar.quote:Op zondag 21 december 2014 16:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hier doet ie het wel gewoon met chrome.
me2 bijna etenstijd.quote:
Ik ben ontmaskertquote:
quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 16:11 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]ik zou mijn hond er vanaf slaan
en ze is mijn leeftijd
Hahaquote:Op zondag 21 december 2014 16:11 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]ik zou mijn hond er vanaf slaan
en ze is mijn leeftijd
Jij hit alles met een hartslag.quote:Op zondag 21 december 2014 16:12 schreef Slaap_Zak het volgende:
Oh wacht ik hit op grietjes als DjeDje
quote:
Hier nog een prooi voor jequote:Op zondag 21 december 2014 16:12 schreef Slaap_Zak het volgende:
Oh wacht ik hit op grietjes als DjeDje
quote:Op zondag 21 december 2014 16:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze moet nodig hard van achteren worden genomen, domme stoephoer dat het is
Waar denk je dat jij wakker bent geworden na die operatie?quote:Op zondag 21 december 2014 16:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Huh, dat kan helemaal niet. Ze zit hier naast me?
quote:
We zitten beiden in zijn kelderquote:Op zondag 21 december 2014 16:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Huh, dat kan helemaal niet. Ze zit hier naast me?
Sure, ben toch brak vandaagquote:Op zondag 21 december 2014 16:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]goed beschreven
Vanavond haxballen ouwe? rond 8?
Slimme meidquote:Op zondag 21 december 2014 16:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
[..]
We zitten beiden in zijn kelder
quote:Op zondag 21 december 2014 16:14 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Waar denk je dat jij wakker bent geworden na die operatie?
quote:Op zondag 21 december 2014 16:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
[..]
We zitten beiden in zijn kelder
nicequote:Op zondag 21 december 2014 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sure, ben toch brak vandaag
Wacht maar tot ze beseft dat zij ouder is dan ikquote:Op zondag 21 december 2014 16:14 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Slimme meiddaarom ben jij mijn favoriet
Kom jij zo ook naar de kelder?quote:Op zondag 21 december 2014 16:14 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Slimme meiddaarom ben jij mijn favoriet
Kom dan.quote:Op zondag 21 december 2014 16:16 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja... ik moet DjeDje toch ergens laten
Nee, dat zijn mooie mensenquote:Op zondag 21 december 2014 16:18 schreef Toto69 het volgende:
Slaap_Zak doe jij ook mee in deze clip?
gvdquote:Op zondag 21 december 2014 16:18 schreef DjeDje het volgende:
Hierom zit ik nooit op tinder.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |