nooit last van gehadquote:Op zondag 21 december 2014 14:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik vond die besturing bij mass effect zo kut
quote:Op zondag 21 december 2014 14:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Echt he. Vooral tijdens van die lange autoritten. Ik had ook zo'n plastic clip die lichtgaf, die deed ik er dan op om ook in het donker door te kunnen spelen____
trekte klachtquote:Op zondag 21 december 2014 14:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nou haat ik sowieso campings, maar dat is een heel ander verhaal
ONZ / [PAINT] Op de Camping #2quote:Op zondag 21 december 2014 14:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nou haat ik sowieso campings, maar dat is een heel ander verhaal
sleapquote:Op zondag 21 december 2014 14:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik word ook chronisch depressief van die track "eat, sleap, rave repeat"
Mijn ouders besloten gelukkig al vrij snel dat het chiller is om gewoon een huis te huren voor een paar weken.quote:Op zondag 21 december 2014 14:57 schreef DjeDje het volgende:
Door mn ouders stond ik altijd op campings![]()
![]()
Nooit zo'n camping chick tokkie geworden gelukkig.
Ja.. Mijn zus en ik zeurde ook jaren voor gewoon vakantie. Maar nee, zij willen met tokkies omgaan.quote:Op zondag 21 december 2014 14:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mijn ouders besloten gelukkig al vrij snel dat het chiller is om gewoon een huis te huren voor een paar weken.
Ondankbare kinderen..quote:Op zondag 21 december 2014 14:59 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja.. Mijn zus en ik zeurde ook jaren voor gewoon vakantie. Maar nee, zij willen met tokkies omgaan.
laterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |