quote:Op zondag 21 december 2014 15:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, het is hier ook gewoon bijna altijd kutweer. Zo grauw ook.
ahwquote:Op zondag 21 december 2014 15:14 schreef PausNicolaas het volgende:
Deadprez niet want zo erg is hij niet
ik stem op hetzalallemaal wel, is soms best gemeen tegen mequote:Op zondag 21 december 2014 15:14 schreef PausNicolaas het volgende:
Deadprez niet want zo erg is hij niet en terrastegel is gewoon een troll die mij zo leuk vindt dat ie gaat haten.
Hoink misschien? Guus_Geluk is al gebanned..
Nee, ik kan niet relativeren.quote:
Jij hebt altijd een weerwoord klaarstaan voor iedereen.quote:Op zondag 21 december 2014 15:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Sowieso is haten op het weer iets voor stoethaspels
regen+wind is en blijft wel klote als je je drie kwartier buiten bevindtquote:Op zondag 21 december 2014 15:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Sowieso is haten op het weer iets voor stoethaspels
Ging me meer op de lyric "altijd kutweer"quote:Op zondag 21 december 2014 15:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet relativeren.
Daar kun je je op kleden, paraplu, of je blijft binnenquote:Op zondag 21 december 2014 15:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
regen+wind is en blijft wel klote als je je drie kwartier buiten bevindt
Hoi mam.quote:Op zondag 21 december 2014 15:16 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jij hebt altijd een weerwoord klaarstaan voor iedereen.
Denk dat ik mijn geliefde user stem ga aanpassen.quote:Op zondag 21 december 2014 15:17 schreef deadprez het volgende:
Hetzalallemaalwel probeert nog even wat stemmen te fixen voor meest gevatte user volgens mij.
Als het zou kunnen.quote:Op zondag 21 december 2014 15:17 schreef deadprez het volgende:
Hetzalallemaalwel probeert nog even wat stemmen te fixen voor meest gevatte user volgens mij.
regenbroekquote:Op zondag 21 december 2014 15:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Daar kun je je op kleden, paraplu, of je blijft binnen
Helaas, ik heb al gestemd.quote:
Omdat jij loopt te raaskallen?quote:Op zondag 21 december 2014 15:17 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Denk dat ik mijn geliefde user stem ga aanpassen.
Regen is goed voor de gewassen.quote:Op zondag 21 december 2014 15:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
regenbroekheb ik inderdaad, helpt wel goed alleen als je het vergelijkt met droogte is droogte wel goddelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |