ja, dat welquote:Op zondag 21 december 2014 15:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Maar desalniettemin een vakantie.
Dat ligt aan je puberale mindset.quote:Op zondag 21 december 2014 15:09 schreef DjeDje het volgende:
En om daar bij toe te voegen. Ik heb daar geen ontspanning en plezier.
die kuttent opzetten en die kutluchtbed oppompen is toch fantastisch?quote:Op zondag 21 december 2014 15:09 schreef DjeDje het volgende:
En om daar bij toe te voegen. Ik heb daar geen ontspanning en plezier.
En een wegwaaiende tent bij sterke wind, héérlijkquote:Op zondag 21 december 2014 15:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die kuttent opzetten en die kutluchtbed oppompen is toch fantastisch?
Caravan..quote:Op zondag 21 december 2014 15:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Mijquote:Op zondag 21 december 2014 15:11 schreef PausNicolaas het volgende:
Wie moet ik mijn negatieve stemmen geven?
Kann niet kiezen
en elke dag naar die klotedouches lopen, heerlijkquote:Op zondag 21 december 2014 15:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Sowieso zijn mensen buiten Drenthe een beetje apartquote:Op zondag 21 december 2014 15:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
besodeflikkeren is wel een raar woord hoor
dus je hebt een fucking caravan en je vindt het nog niksquote:Op zondag 21 december 2014 15:11 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Caravan..
Maar iedereen heeft een andere mening over bepaalde dingen. Zelfde geldt voor dit.
Voederbietel.quote:Op zondag 21 december 2014 15:11 schreef PausNicolaas het volgende:
Kann niet kiezen
Nee hoor, jij geeft ineens andere betekenissen aan woorden. Erg lastig.quote:Op zondag 21 december 2014 15:11 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Caravan..
Maar iedereen heeft een andere mening over bepaalde dingen. Zelfde geldt voor dit.
nee klopt, zeker die brabo'squote:Op zondag 21 december 2014 15:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sowieso zijn mensen buiten Drenthe een beetje apart
Beter flikker je gewoon op kerelquote:Op zondag 21 december 2014 15:11 schreef PausNicolaas het volgende:
Kann niet kiezen
niet mij anders djoek ik jequote:Op zondag 21 december 2014 15:11 schreef PausNicolaas het volgende:
Kann niet kiezen
Ja, wat IK als vakantie zie.quote:Op zondag 21 december 2014 15:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee hoor, jij geeft ineens andere betekenissen aan woorden. Erg lastig.
quote:
fa2 fa2 fa2 gquote:
Ik haat nederlandsweer gewoonquote:Op zondag 21 december 2014 15:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus je hebt een fucking caravan en je vindt het nog niks
sjongejongejonge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |