Sultan Suleyman?quote:Op zondag 21 december 2014 15:03 schreef MeneerDeSultan het volgende:
Meest geliefde user: Fylax
Meest geliefde moderator: Netsplitter
Irritantste troll: sanasoufi
Meest gevatte user: Tong80
Meest empathische KLB-er: Slaap_Zak
Ze proberen me besodeflikkeren! : haan33
KLB-er die in 2015 aan de man/vrouw moet komen: haan33
Ik mis je : Beverton
Room 101: Plas in zijn/haar kont.
Definieer vakantiequote:Op zondag 21 december 2014 15:03 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zie ik nederlands camping niet als vakantie.
No shitquote:Op zondag 21 december 2014 15:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh in Nederland ook nogDat is nog erger.
Gaat om het principe.quote:Op zondag 21 december 2014 15:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Alsof Frank nog kan verliezenDie staat al straatlengtes voor
"Een verblijf buiten de eigen woonomgeving voor ontspanning of plezier met minstens één overnachting buitenshuis"quote:Op zondag 21 december 2014 15:05 schreef DjeDje het volgende:
[..]
(Buitenland)
Even tussen je alledaagse leven er uit.
Als ik bij een vriendin in Amsterdam ga logeren voor 1 nacht, ben ik dan op vakantie?quote:Op zondag 21 december 2014 15:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
"Een verblijf buiten de eigen woonomgeving voor ontspanning of plezier met minstens één overnachting buitenshuis"
mag ik ook nog een peentquote:
Geen idee waar jij normaliter bivakkeertquote:Op zondag 21 december 2014 15:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Als ik bij een vriendin in Amsterdam ga logeren voor 1 nacht, ben ik dan op vakantie?
Een camping in een fucking straal van max 30km is dus geen vakantie.quote:Op zondag 21 december 2014 15:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
"Een verblijf buiten de eigen woonomgeving voor ontspanning of plezier met minstens één overnachting buitenshuis"
Daarnaast geloof ik niet dat jij een vriendin hebt.quote:Op zondag 21 december 2014 15:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Als ik bij een vriendin in Amsterdam ga logeren voor 1 nacht, ben ik dan op vakantie?
Vlissingen.quote:Op zondag 21 december 2014 15:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Geen idee waar jij normaliter bivakkeert
Wel.quote:Op zondag 21 december 2014 15:08 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Een camping in een fucking straal van max 30km is dus geen vakantie.
wel een kutvakantiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |