Raaskallen?quote:Op zondag 21 december 2014 15:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Omdat jij loopt te raaskallen?
Kan ook niet meer denk ik trouwens
Dan snap je het idee van een forum niet helemaal.quote:Op zondag 21 december 2014 15:20 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Raaskallen?
Ik uit mijn meningen. En als je mijn meningen niet relevant vindt, dan reageer je volgende keer niet.
ja klopt, maar als je er midden in zit dan denk ik altijd manmanman dit is godverdomme nergens goed voorquote:Op zondag 21 december 2014 15:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Regen is goed voor de gewassen.
sowieso icloudquote:
Volgens mij is die echt zwakbegaafd ofzoquote:Op zondag 21 december 2014 15:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
sowieso iclouddat is wel een goede voor de besodeflikkeren-award, alleen zit hij nauwelijks in KLB
Dat mag, maar ik mijd mensen die zeuren om regen sowieso..quote:Op zondag 21 december 2014 15:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ja klopt, maar als je er midden in zit dan denk ik altijd manmanman dit is godverdomme nergens goed voor
ik heb mijdt?quote:Op zondag 21 december 2014 15:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat mag, maar ik heb mijdt mensen die zeuren om regen sowieso..
inderdaad. alleen het lijkt wel verdacht veel op een troll moet ik zeggenquote:Op zondag 21 december 2014 15:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij is die echt zwakbegaafd ofzo
Ja, dat kan ook idd.quote:Op zondag 21 december 2014 15:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
inderdaad. alleen het lijkt wel verdacht veel op een troll moet ik zeggen
quote:
quote:Denk eens even na, verplicht naar school, eten, huiswerk, chickie, uitgaan en dan gemiddeld 196 posts no way
quote:Op zondag 21 december 2014 15:20 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Raaskallen?
Ik uit mijn meningen. En als je mijn meningen niet relevant vindt, dan reageer je volgende keer niet.
Sowieso een echte kut dagquote:Op zondag 21 december 2014 15:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gaat niet zo goed met z'n typkunsten vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |