Dit was eigenlijk net zo'n slechte bedrijfsvoering als veel Ik Vertrek-deelnemers, alleen viel het door hun financiėle mogelijkheden niet zo op.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze zullen later wel spijt hebben dat ze dat appeltje voor de dorst zo hebben verbrast.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit was eigenlijk net zo'n slechte bedrijfsvoering als veel Ik Vertrek-deelnemers, alleen viel het door hun financiėle mogelijkheden niet zo op.
Nuja niks... al die jaren levensgeluk dan? dat stralen die luitjes toch gewoon uitquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:57 schreef Cynix ® het volgende:
Da's waar, centen verbrast, niks gekocht en dan uiteindelijk dus nog met niks eindigen.
Nee, ik zier er jonger uit.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:52 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat hij pas 50 is.. verwacht je niet.
Berry van Aerle komt ook uit Helmond toch. Misschien is dat iets.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nuja niks... al die jaren levensgeluk dan? dat stralen die luitjes toch gewoon uit![]()
Hopelijk bezwangert een bekende voetballer dochterlief en is zij dan iniedergeval onder de pannen
Of Willy en René.quote:Op zondag 21 december 2014 12:14 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Berry van Aerle komt ook uit Helmond toch. Misschien is dat iets.
Thx voor de tip. Geen idee trouwens. Maar ik zap d'r ff heen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:54 schreef Mvr.Poes het volgende:
Vanavond een hondenopvang. Is dit een herhaling of een nieuwe aflevering?
Zal wel een herhaling zijn, maar ik ken deze niet.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:54 schreef Mvr.Poes het volgende:
Vanavond een hondenopvang. Is dit een herhaling of een nieuwe aflevering?
Monsters zijn t. Maarja d'r liggen d'r wel twee tegen me aan nu. Hahaquote:
geen update blijkbaar. Ik heb em nog niet gezien iigquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:03 schreef SEMTEX het volgende:
Ik hoop wel met een update, anders haak ik af.
Yep, hoge gunfactor hebben zequote:Op donderdag 1 januari 2015 23:06 schreef Mvr.Poes het volgende:
Lijken mij tot nu toe hele aardige en sympathieke mensen
zo lief hoe die hond kijktquote:
wie niet waagt, wie niet wintquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:17 schreef GlennQuagmire het volgende:
Een maand per huis, dat is best kort
Voor het echte kluswerk heb je daar volgens mij weinig aan, die moeder moet je gewoon laten komen als er geschilderd moet worden ofzoquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:18 schreef kree het volgende:
Ja die ma ziet d'r ook niet uit alsof ze t wel ff aanpakt.
Maar ok realistisch wel.
niks loyaler dan een hondquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:26 schreef kree het volgende:
Die vrouw miste d'r honden wel meer als d'r man volgens mij.
Ik ook wel hoor. Sterker nog, ik had het gedaan.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:37 schreef kree het volgende:
[..]
Mwah opzich niet. Kan t me een beetje voorstellen wel.
Was dat met die bezopen Duitse klusjesman?quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:38 schreef GlennQuagmire het volgende:
Er was toch zo'n andere aflevering waar mensen een pension oid in Duitsland overnamen en waar het pension ook de hele tijd werd afgekeurd? De keuring was echt 5 keer langs gekomen ofzo![]()
Ja met die onderhouds man die lam in z'n huisje lag is die denk. Hahahaquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:38 schreef GlennQuagmire het volgende:
Er was toch zo'n andere aflevering waar mensen een pension oid in Duitsland overnamen en waar het pension ook de hele tijd werd afgekeurd? De keuring was echt 5 keer langs gekomen ofzo![]()
quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Was dat met die bezopen Duitse klusjesman?
Ja die, geweldig was datquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:39 schreef kree het volgende:
[..]
Ja met die onderhouds man die lam in z'n huisje lag is die denk. Hahaha
Haha alleen daar zou je niks aan hebben. Deutche grundligheid enzo.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor. Sterker nog, ik had het gedaan.
Der Wolfgangquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:40 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
[..]
Ja die, geweldig was dat
Ah thanx! Ik zat te zoeken zonder ' l ' ertussenquote:
Hier doet die site het gewoon hoor, verbazingwekkend trouwens hoeveel facebook likes ze hebben enzo.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:00 schreef Snowsquall het volgende:
Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
Additionally, a 503 Service Temporarily Unavailable error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:38 schreef kree het volgende:
[..]
Hier doet die site het gewoon hoor, verbazingwekkend trouwens hoeveel facebook likes ze hebben enzo.
Goeie promo meedoen aan zo'n programma denk
Ja, even later deed de site het hier ook weer hoor. Ja das ff goeie publiciteit....had ik niet verwacht op nieuwjaarsdag op zo'n laat tijdstip.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:38 schreef kree het volgende:
[..]
Hier doet die site het gewoon hoor, verbazingwekkend trouwens hoeveel facebook likes ze hebben enzo.
Goeie promo meedoen aan zo'n programma denk
Zometeen om 20u25.quote:Chef-kok Ronald (42) en zijn vrouw Debby (35) van Eijk hebben vier jaar lang een eigen restaurant, maar stoppen hiermee omdat ze geen tijd hebben voor de kinderen. Ronald heeft twee kinderen van 11 en 13 uit een vorige relatie en samen hebben Debby en Ronald een zoontje van 7, Rody, en is sinds kort het gezin uitgebreid met zoontje Beau.
Toch blijft de wens om weer een eigen horecazaak te hebben bij Debby en Ronald bestaan. Omdat Debby’s ouders een vakantiehuis hebben in Oostenrijk komen ze op het idee om daar voor zichzelf te beginnen. In Oostenrijk hebben ze de mogelijkheid om werken en het gezinsleven beter te combineren.
Ze kopen een appartementencomplex dat al een tijdje leegstaat en zijn van plan hier ook een restaurant in te starten. Hiervoor moet alleen wel nog flink verbouwd worden. Daarnaast zijn de kinderen voor Debby en Ronald een grote zorg. Zoontje Rody zit in Nederland op speciaal onderwijs en zal in Oostenrijk op een gewone school terechtkomen. En Ronald moet noodgedwongen zijn twee kinderen in Nederland achterlaten.
Het is belangrijk dat het restaurant en de appartementenverhuur snel gaan lopen, aangezien het geld op is en hun huis in Nederland nog te koop staat. Debby en Ronald doen hard hun best om de zaak draaiende te krijgen, terwijl de zorg voor de kinderen ook door blijft gaan.
Klinkt als een flink dramaquote:
De accordeons voor Frankrijk kunnen deze week in de kast blijven.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:32 schreef Ludd het volgende:
Wel nog dezelfde clichématige muziek voor Oostenrijk.
Of hoe de juf erbij liepquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:38 schreef Celebritarian het volgende:
Ben er niet uit wat erger is. Dat blauwe montuur van dat kind of die nieuwe voice-over.
Dat montuur daar groeit die wel uit.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:38 schreef Celebritarian het volgende:
Ben er niet uit wat erger is. Dat blauwe montuur van dat kind of die nieuwe voice-over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |