Ja, voor 5 ton.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze een bedrijf verkocht.
Ze zullen later wel spijt hebben dat ze dat appeltje voor de dorst zo hebben verbrast.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze een bedrijf verkocht.
Ja, echt heel mooi en luxe.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:00 schreef Snowsquall het volgende:
Het ziet er wel uit als een paleis, eerlijk is eerlijk
Zeker, maar dat ze het gehuurd hebben in combinatie met al die verbouwingen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:00 schreef Snowsquall het volgende:
Het ziet er wel uit als een paleis, eerlijk is eerlijk
Dit was eigenlijk net zo'n slechte bedrijfsvoering als veel Ik Vertrek-deelnemers, alleen viel het door hun financiële mogelijkheden niet zo op.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze zullen later wel spijt hebben dat ze dat appeltje voor de dorst zo hebben verbrast.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit was eigenlijk net zo'n slechte bedrijfsvoering als veel Ik Vertrek-deelnemers, alleen viel het door hun financiële mogelijkheden niet zo op.
Nuja niks... al die jaren levensgeluk dan? dat stralen die luitjes toch gewoon uitquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:57 schreef Cynix ® het volgende:
Da's waar, centen verbrast, niks gekocht en dan uiteindelijk dus nog met niks eindigen.
Nee, ik zier er jonger uit.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:52 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat hij pas 50 is.. verwacht je niet.
Berry van Aerle komt ook uit Helmond toch. Misschien is dat iets.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nuja niks... al die jaren levensgeluk dan? dat stralen die luitjes toch gewoon uit![]()
Hopelijk bezwangert een bekende voetballer dochterlief en is zij dan iniedergeval onder de pannen
Of Willy en René.quote:Op zondag 21 december 2014 12:14 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Berry van Aerle komt ook uit Helmond toch. Misschien is dat iets.
Thx voor de tip. Geen idee trouwens. Maar ik zap d'r ff heen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:54 schreef Mvr.Poes het volgende:
Vanavond een hondenopvang. Is dit een herhaling of een nieuwe aflevering?
Zal wel een herhaling zijn, maar ik ken deze niet.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:54 schreef Mvr.Poes het volgende:
Vanavond een hondenopvang. Is dit een herhaling of een nieuwe aflevering?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |