Ik ook wel hoor. Sterker nog, ik had het gedaan.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:37 schreef kree het volgende:
[..]
Mwah opzich niet. Kan t me een beetje voorstellen wel.
Was dat met die bezopen Duitse klusjesman?quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:38 schreef GlennQuagmire het volgende:
Er was toch zo'n andere aflevering waar mensen een pension oid in Duitsland overnamen en waar het pension ook de hele tijd werd afgekeurd? De keuring was echt 5 keer langs gekomen ofzo![]()
Ja met die onderhouds man die lam in z'n huisje lag is die denk. Hahahaquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:38 schreef GlennQuagmire het volgende:
Er was toch zo'n andere aflevering waar mensen een pension oid in Duitsland overnamen en waar het pension ook de hele tijd werd afgekeurd? De keuring was echt 5 keer langs gekomen ofzo![]()
quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Was dat met die bezopen Duitse klusjesman?
Ja die, geweldig was datquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:39 schreef kree het volgende:
[..]
Ja met die onderhouds man die lam in z'n huisje lag is die denk. Hahaha
Haha alleen daar zou je niks aan hebben. Deutche grundligheid enzo.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor. Sterker nog, ik had het gedaan.
Der Wolfgangquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:40 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
[..]
Ja die, geweldig was dat
Ah thanx! Ik zat te zoeken zonder ' l ' ertussenquote:
Hier doet die site het gewoon hoor, verbazingwekkend trouwens hoeveel facebook likes ze hebben enzo.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:00 schreef Snowsquall het volgende:
Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
Additionally, a 503 Service Temporarily Unavailable error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:38 schreef kree het volgende:
[..]
Hier doet die site het gewoon hoor, verbazingwekkend trouwens hoeveel facebook likes ze hebben enzo.
Goeie promo meedoen aan zo'n programma denk
Ja, even later deed de site het hier ook weer hoor. Ja das ff goeie publiciteit....had ik niet verwacht op nieuwjaarsdag op zo'n laat tijdstip.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:38 schreef kree het volgende:
[..]
Hier doet die site het gewoon hoor, verbazingwekkend trouwens hoeveel facebook likes ze hebben enzo.
Goeie promo meedoen aan zo'n programma denk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |