SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten![]()
Wanneer gaan we over op racisme?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:38 schreef Divje het volgende:
Van homofobie tot leeftijdsdiscriminatie.
Ga toch slapenquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vind jij niet iedereen boven jouw leeftijd bedroevend?
Zat 't me net af te vragenquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wanneer gaan we over op racisme?
Met Elanquote:
Positieve discriminatie.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:40 schreef Etsu het volgende:
Ik zou inso doen
Alleen maar omdat ie een pool is
Brabantse wijven ookquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
meeste bij mij op het werk niet
mooiquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
wij hebben ooit een konijn gehad en die heette flappie
Bedankt, nu moet ik de deur weer uit voor shoarmaquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
dat broodje shoarma in de OP houdt het lang vol
goede UIquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Bedankt, nu moet ik de deur weer uit voor shoarma
kurva.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jazeker. Met nationaliteit en alles.
Ik ben 't alweer vergeten, maar je was toch 'n negergetint persoon?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jazeker. Met nationaliteit en alles.
Nee.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ben 't alweer vergeten, maar je was toch 'n negergetint persoon?
ojaquote:
Goede mentaliteit niets van te zeggenquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
oja
Polen zijn stiekem best cool. De meeste bij ons op het werk werken harder dan Nederlanders.
Dit heb ik met chinezen. Zo'n vrouw bevalt over 3 weken maar ze staat nog 24/7 in de snackbarquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
oja
Polen zijn stiekem best cool. De meeste bij ons op het werk werken harder dan Nederlanders.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
lukte het weer niet met het fappen?
Under The Domequote:Op zaterdag 20 december 2014 01:01 schreef Fok-it het volgende:
Maar jullie mogen wel zeggen welke serie ik nu ga beginnen:
-Under the Dome
-True Detective
-Gotham
-The Newsroom
-Utopia
-Silicon Valley
Precies. En de hardste die bij ons werkt is een Turkquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Goede mentaliteit niets van te zeggen
True Detective.quote:Op zaterdag 20 december 2014 01:01 schreef Fok-it het volgende:
Maar jullie mogen wel zeggen welke serie ik nu ga beginnen:
-Under the Dome
-True Detective
-Gotham
-The Newsroom
-Utopia
-Silicon Valley
quote:Op zaterdag 20 december 2014 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Utopia is toch die reality serie op RTL ofzo?
wanneer ga je op vakantiequote:Op zaterdag 20 december 2014 03:48 schreef Ezell het volgende:
ben nu mijn tas inpakken voor vakantie
wtf is ditquote:De liefde laat geen ruimte voor angst; volmaakte liefde sluit angst uit, want angst veronderstelt straf. In iemand die angst kent, is de liefde geen werkelijkheid geworden.
Dit is het laatst overgebleven van de Messias Littlerabbit.quote:
Lekker doen toch? Een camera meenemen is altijd prima.quote:Op zaterdag 20 december 2014 03:54 schreef Ezell het volgende:
twiffa over wat ik mee ga nemen wat mijn camera betreft
ZO ZO ZWAAR
En gejat van refoweb, nice.quote:Op zaterdag 20 december 2014 03:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit is het laatst overgebleven van de Messias Littlerabbit.
Onterecht een ban aangesmeerd als moderator. God hebbe zijn ziel.
Precies, nu kan ik lekker slapen hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2014 03:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die heb je toch maar mooi even in de pocket!
i know, maar zo zwaarquote:Op zaterdag 20 december 2014 03:57 schreef richolio het volgende:
[..]
Lekker doen toch? Een camera meenemen is altijd prima.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 03:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
i know, maar zo zwaaris al snel 1 a 2 kilo
Oh ik dacht misschien zijn sommige gelovigen eindelijk eens zelf in staat wat wijze tekst op te rakelen. Jammer weer. De reputatie van refoweb is gezakt naar -10.quote:
daarom niet meenemen gwn die fotos op google opzoeken laterquote:Op zaterdag 20 december 2014 03:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
doet wel zeer als je dat elke dag meeneemt
quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daarom niet meenemen gwn die fotos op google opzoeken later
niet dan.
Je moet je voorstellen. De Dalai Lama, Jezus Christus, Nelson Mandela en Mahatma Ghandi.quote:
Nice.quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet je voorstellen. De Dalai Lama, Jezus Christus, Nelson Mandela en Mahatma Ghandi.
En dat dan in 1 persoon.
Heino en Varg ken ik niet en satanistische metal vind ik niks. Maar goed, ieder zijn eigen. Leuk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder een groot liefhebber van Heino, Varg en satanistische metal.
okquote:
nnquote:Op zaterdag 20 december 2014 04:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga slapen. Goede reis ezell en fijne vakantie.
Trusten.
flikkerquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Als WP hier was konden we fat shaming doen
Huh waren de hartjes in je onderschrift altijd al rood? Sinds ik een nieuwe pc heb zijn ze ineens rood hahaquote:
Dat ligt aan je pc, hier zijn ze niet rood. Maar rood is wel tof natuurlijkquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huh waren de hartjes in je onderschrift altijd al rood? Sinds ik een nieuwe pc heb zijn ze ineens rood haha
Ziet er wel leuk uit zoquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat ligt aan je pc, hier zijn ze niet rood. Maar rood is wel tof natuurlijk
Wel wennen zo'n pc/laptop die zo snel reageert haha. Voel mij echt een klein kind, zo blijquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Jouw PC snapt het. Helemaal bij de tijd
Kan ik me voorstellen. Doet me beetje denken aan een gloednieuwe auto, die nog een beetje chemisch ruikt enzo. Een nieuwe pc voelt natuurlijk ook zo aan. Lekker snel, niet ranzig en gewoon schoon qua software (tenzij je Packard Bell hebt).quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel wennen zo'n pc/laptop die zo snel reageert haha. Voel mij echt een klein kind, zo blij
Maar heb nog nooit een gloednieuwe pc gehad dus dat maakt het extra leuk
Hahahah hoezo dat laatste?quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Doet me beetje denken aan een gloednieuwe auto, die nog een beetje chemisch ruikt enzo. Een nieuwe pc voelt natuurlijk ook zo aan. Lekker snel, niet ranzig en gewoon schoon qua software (tenzij je Packard Bell hebt).
Omdat Packard Bell = Packard Hellquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hahahah hoezo dat laatste?
Ik heb een Lenovo gekocht.
Oh bahquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Omdat Packard Bell = Packard Hell
Die leveren (net als een aantal andere merken trouwens) heel veel zooi mee waar niemand op zit te wachten. Mag je vervolgens allemaal gaan verwijderen.
Lenovo is wel baas trouwens.
Ik heb momenteel een Acer, ding houd het na twee jaar nog steeds redelijk vol. Maar goed, is alleen voor thuisgebruik, op de slaapkamerquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh bahIk krijg ook altijd een beetje rillingen van het merk Acer
Dat is nog steeds 4 flessen per persoonquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:44 schreef Amarantha het volgende:
Zo even +/- 20 flessen sterke drank halen in Duitsland, schaam me wel een beetjeMaar ja het is dan ook voor 5 mensen
Oh haha, nou ik zou zelf niet zo snel een Acer kopen. Zag ook wel leuke aanbiedingen met Acer laptops maar vertrouw het toch nooit zo, teveel horror verhalen gehoord over schermen die spontaan knappen maar ook andere apparatuur van dat merk wat telkens kapot gaatquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb momenteel een Acer, ding houd het na twee jaar nog steeds redelijk vol. Maar goed, is alleen voor thuisgebruik, op de slaapkamerFan maakt alleen beetje herrie, zal het ding binnenkort even ontstoffen.
Nee, is voornamelijk voor oud & nieuw maar ook beetje voor vanavond, volgende week zaterdag etc.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is nog steeds 4 flessen per persoon![]()
Gaat het er vanavond nog door?
Ze hebben zo nu en dan wel leuk spul, je moet gewoon ff geluk hebben. Als je dat risico niet wilt nemen kun je beter voor een duurder merk gaan. Al zegt dat overigens ook niet altijd alles natuurlijk...quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh haha, nou ik zou zelf niet zo snel een Acer kopen. Zag ook wel leuke aanbiedingen met Acer laptops maar vertrouw het toch nooit zo, teveel horror verhalen gehoord over schermen die spontaan knappen maar ook andere apparatuur van dat merk wat telkens kapot gaat
Nope dat is ook wel weer zo, maar over Lenovo hoor ik de laatste tijd wel goede dingen en het is niet duur. Maar ik ben sowieso geen brute laptop nodig voor de dingen die ik ermee doequote:Op zaterdag 20 december 2014 11:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Ze hebben zo nu en dan wel leuk spul, je moet gewoon ff geluk hebben. Als je dat risico niet wilt nemen kun je beter voor een duurder merk gaan. Al zegt dat overigens ook niet altijd alles natuurlijk...
Gezelligquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, is voornamelijk voor oud & nieuw maar ook beetje voor vanavond, volgende week zaterdag etc.1 bestelling is voor de cocktailbar die we met oud & nieuw hebben
wowquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:16 schreef supersof het volgende:
Hi bitch tyron
Yes everything is going good here
(Engels voor: hoi slet tyron ja alles gaat goed hier)
quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:49 schreef Dven het volgende:
Ik denk dat Ama een G50-70-59426252 gekocht heeft maar dat is slechts een gok
Ik ook niet hoor, echt zware dingen doe ik niet op een laptop. Is alleen zodat ik beetje vanuit mijn luie bed kan internetten en muziek kan streamen naar mijn bluetooth setje. Dat is eigenlijk het enige wat de laptop moet kunnen. Voor de zware taken (ontwikkelen, 3D rendering, gamen) heb ik een gewone pc met leuke hardware staan.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope dat is ook wel weer zo, maar over Lenovo hoor ik de laatste tijd wel goede dingen en het is niet duur. Maar ik ben sowieso geen brute laptop nodig voor de dingen die ik ermee doe
Ik ben een beetje aan het knipperen en aan het tranen, héérlijk.quote:
Haartje in je oog? Heb het ook wel eens, kan vreselijk irritant zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben een beetje aan het knipperen en aan het tranen, héérlijk.
Over heerlijk gesproken, ik ga nu een glaasje melk drinken.
Giet er wat blaarkopmelk inquote:
Goed plan. Ik ga ook melk drinken. Uit het pak. Dat is het lekkerst.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben een beetje aan het knipperen en aan het tranen, héérlijk.
Over heerlijk gesproken, ik ga nu een glaasje melk drinken.
Perfecte beschrijvingquote:Originally,kifla meant a kind of breakfast food made of dough.Nowadays, kifla is used as an adjective,used in Bulgaria,to describe a behavior,similar to fjortis in the Scandinavian countries.The regular kifla is a self-absorbed,slutty,over makeup-ed girl,usually in her early teens.The appearance consists usually of straightened,preferably extended hair with LOTS of volume,huge sunglasses covering half the face,lots of colorful and often ridiculous make-up and too revealing and tight clothes.The kifla behavior is not complete without consuming large quantities of alcohol (usually vodka),going to clubs everyday of the week and making out with at least 6 years older guys,driving the latest model car.Another must-do for the kiflas is taking TONS of pictures of themselves,usually in their underwear,against a mirror,in some ridiculous pose.Or in the Mall's restrooms.
Had zij ook wel eens wat in haar oog?quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Perfecte beschrijving
[ afbeelding ]
Uit voorzorg draagt ze vaak een bril.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had zij ook wel eens wat in haar oog?
Het probleem met mijn oog is inmiddels zo goed als opgelost, vooral dankzij het glas melk.
Dat helpt in bijna alle gevallen tegen een kater (tenzij er in die kroeg inferieure melk wordt geschonken).quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Uit voorzorg draagt ze vaak een bril.
Ik had een flinke kater vandaag maar door de melk is dit volledig verleden tijd. Ik denk dat ik vanavond in de kroeg gewoon eens een glaasje melk tussendoor bestel.
Het zou fijn zijn als restaurants en cafe's naast een wijn- en bierkaart ook een melkkaart krijgen. Dit is iets waar wij onszelf voor in kunnen zetten.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat helpt in bijna alle gevallen tegen een kater (tenzij er in die kroeg inferieure melk wordt geschonken).
wat stom dat je de koffie vergeten wasquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
hey bby
ik ga zo even langs de supermarkt, gister koffie vergeten te halen
Hoe staat het met jullie zweedse melkkoe?quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als restaurants en cafe's naast een wijn- en bierkaart ook een melkkaart krijgen. Dit is iets waar wij onszelf voor in kunnen zetten.
We zijn nu het winter is aan het testen of we hem roomijs kunnen laten vloeien.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe staat het met jullie zweedse melkkoe?
hoezoquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:05 schreef supersof het volgende:
eerste vakantie dag en ik verveel me al
heb al gelezen, film gekeken, was gedaan, naar de stad geweestquote:
awwwquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:14 schreef supersof het volgende:
[..]
heb al gelezen, film gekeken, was gedaan, naar de stad geweest
zit eigenlijk alleen maar te wachten tot vanavond
quote:
Vanavond feestquote:
wat voor jasquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:46 schreef Etsu het volgende:
- zwarte broek
- wit shirt met v hals
- zwarte jas
zou ik doenquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:46 schreef Etsu het volgende:
- zwarte broek
- wit shirt met v hals
- zwarte colbert
eerstequote:Op zaterdag 20 december 2014 15:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Vanavond feest
Geen dresscode
Wel netjes
Ik heb nu:
- zwarte broek
- wit shirt met v hals
- zwarte colbert
Of
- zwarte broek
- wit shirt met v hals
- donkerblauwe colbert
Of
- zwarte broek
- wit shirt met v hals
- zwarte jas
Help
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:57 schreef Insomnia_ het volgende:
graag een foto van 1e met knoopje los
nummer 2quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:55 schreef Etsu het volgende:
Daar heeft niemand voor gestemd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja, inso en sof zijn enigen die op nr1 stemmenquote:
ik ben eriksenseksueelquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, inso en sof zijn enigen die op nr1 stemmen
jij en nog 4 anderen op nr 2
en nog 4 anderen op nr 3
godver
sensueelquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik ben eriksenseksueel
vertrouw op mij
nummer twee is echt niet netjes en nummer drie zit colbertje heel raarquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, inso en sof zijn enigen die op nr1 stemmen
jij en nog 4 anderen op nr 2
en nog 4 anderen op nr 3
godver
jawel toch?quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:31 schreef supersof het volgende:
[..]
nummer twee is echt niet netjes en nummer drie zit colbertje heel raar
nou het kan wel, maar als het netjes moet zou ik die niet doenquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
jawel toch?
dat colbertje zit scheef, klopt.
maar nr1 vind ik ook niet zo..
Ik vermoed dat Etsu nu 'donder op" gaat zeggen maar ik weet het niet zekerquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:55 schreef Tyron het volgende:
sinds wanneer moet je er op een feest uitzien alsof je net van een begrafenis komt
Donder opquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Etsu nu 'donder op" gaat zeggen maar ik weet het niet zeker
Je kan op verschillende manieren netjes zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:55 schreef Tyron het volgende:
sinds wanneer moet je er op een feest uitzien alsof je net van een begrafenis komt
Was allemaal wel erg close zo met die Harry Potter vragenquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Etsu nu 'donder op" gaat zeggen maar ik weet het niet zeker
Die Jokes-quiz is me wel een partijtje kut zegquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was allemaal wel erg close zo met die Harry Potter vragen
Heet jij Etsu? :squote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Jokes-quiz is me wel een partijtje kut zeg
Nogal jaquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik ging helemaal stuk om sommige woordgrappen. Sommige zijn wel echt heel erg flauw
weet ik niet maar ik werd spontaan onzeker over mijn seksualiteit na die opmerkingquote:
Er komt binnenkort een hbl-forum voor je waar je alle onzekerheid in kwijt kanquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet ik niet maar ik werd spontaan onzeker over mijn seksualiteit na die opmerking
sorry
homo bi lesbo?quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er komt binnenkort een hbl-forum voor je waar je alle onzekerheid in kwijt kan
Nee HitlerBreivikLeninquote:
Etsu gaat daar mod worden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er komt binnenkort een hbl-forum voor je waar je alle onzekerheid in kwijt kan
Dat lijkt me evident. Wordt jij de vaste gast?quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Etsu gaat daar mod worden.
Jazeker, ik heb al het verzamelde werk van Lenin.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me evident. Wordt jij de vaste gast?
Zij zijn een soort Strijders van Perkamentus.quote:
Hallo de Inso. Wat heb je gedaan vanavond?quote:
Kerstborrel als +1quote:Op zondag 21 december 2014 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hallo de Inso. Wat heb je gedaan vanavond?
Leuk?quote:
Netjes. Lijkt me toch wel wennen zo`n kerstborrel zonder alcoholquote:
Hoezo genant? als je beetje kan lullen met anderenquote:Op zondag 21 december 2014 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, was oprecht wel gezellig.
Zelfs als +1 wat vaak toch wat genant is.
Niet echt mijn type volk.quote:Op zondag 21 december 2014 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo genant? als je beetje kan lullen met anderen
Mwah je vriendin doet geneeskunde toch? Lijken me niet verkeerde mensen om mee te pratenquote:
Nee van dr studie.quote:Op zondag 21 december 2014 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah je vriendin doet geneeskunde toch? Lijken me niet verkeerde mensen om mee te praten
Of was het van die pizzeria waar ze werkt?
Oh ja ongetwijfeld, zullen bij elke universitaire studie wel zitten.quote:Op zondag 21 december 2014 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee van dr studie.
Mwah, zit ook wel een hoop upper class volk hoor
Klopt. Niets op tegen verder ook.quote:Op zondag 21 december 2014 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja ongetwijfeld, zullen bij elke universitaire studie wel zitten.
Mwah, ook al ben je upper class hoef je je niet negatief er naar te gedragen.quote:Op zondag 21 december 2014 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Niets op tegen verder ook.
Tis ook niet negatief. Het is gewoon een gebrek aan gespreksonderwerpen.quote:Op zondag 21 december 2014 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, ook al ben je upper class hoef je je niet negatief er naar te gedragen.
Oh, ik dacht dat je het niet je type vond omdat ze laagdunkend deden en elitairquote:Op zondag 21 december 2014 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tis ook niet negatief. Het is gewoon een gebrek aan gespreksonderwerpen.
Nee, je hebt gewoon vaak een totaal gesprek aan gezamenlijke interessesquote:Op zondag 21 december 2014 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het niet je type vond omdat ze laagdunkend deden en elitair
Gesprek? Gebrek bedoel je?quote:Op zondag 21 december 2014 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, je hebt gewoon vaak een totaal gesprek aan gezamenlijke interesses
Het is niet eens jargon ofzo.quote:Op zondag 21 december 2014 01:11 schreef Fok-it het volgende:
Ja zou ik ook wel hebben.
Hele avond alleen beetje jargon uitslaan is ook niet alles
Kan je trouwens met een HDM-kabel ook audio krijgen bij je Xbox?quote:
hdmi?quote:Op zondag 21 december 2014 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je trouwens met een HDM-kabel ook audio krijgen bij je Xbox?
Weet je ook hoe?quote:
pfff geen idee, al jaren terug.quote:Op zondag 21 december 2014 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet je ook hoe?Ik had zo`n av-compostie kabel er niet bij gekregen en heb nu hdmi-kabel aangesloten en hij doet het nu wel maar audio nog niet
HDMI doet toch video en audio in 1x?quote:Op zondag 21 december 2014 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet je ook hoe?Ik had zo`n av-compostie kabel er niet bij gekregen en heb nu hdmi-kabel aangesloten en hij doet het nu wel maar audio nog niet
Je zou zeggen van wel ja. Ik heb alle `kanalen' geprobeerd. cable/sat/ tv/ aux/ cd/dvdquote:Op zondag 21 december 2014 01:16 schreef Divje het volgende:
[..]
HDMI doet toch video en audio in 1x?
raarquote:Op zondag 21 december 2014 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou zeggen van wel ja. Ik heb alle `kanalen' geprobeerd. cable/sat/ tv/ aux/ cd/dvd
Bij geen enkele pakt hij hem
Ja weet ook nietquote:
Na wat googelen er wel achter gekomen dat dit vaker voorkomt. Maar de oplossing nog niet kunnen vindenquote:
Ja die heb ik gewoon aangesloten op de tvquote:Op zondag 21 december 2014 01:24 schreef wietparkiet het volgende:
de hdmi gaat van je xdoos naar je tv fokkie?
Ja ik ben zelf een leek eerste klas wat dat betreftquote:Op zondag 21 december 2014 01:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Na wat googelen er wel achter gekomen dat dit vaker voorkomt. Maar de oplossing nog niet kunnen vinden
Bij de PS3 was het meestal een simpele reset van alle instellingen. Xbox heb ik geen verstand van.
Helpt dit?quote:Op zondag 21 december 2014 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik ben zelf een leek eerste klas wat dat betreftOok nog nooit een gameconsole gehad. Behalve 20 jaar geleden een Playstation
Ga dit ff proberen. Thanksquote:
Baasquote:
Nu net eerste missie gedaan, nu begint het spel pas geloof ikquote:
Perkamentus gaat dood !!!quote:Op zondag 21 december 2014 01:58 schreef Fok-it het volgende:
Nu net eerste missie gedaan, nu begint het spel pas geloof ik
domme toppa daar man en mexicano wel chille user hier maar als je aan zn 3fm komt doet ie alsof je zn moeder tot in het diepst van dr ziel beledigd pfff rare usersquote:
je wilde alleen een topnummer delen met hen.quote:Op zondag 21 december 2014 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
domme toppa daar man en mexicano wel chille user hier maar als je aan zn 3fm komt doet ie alsof je zn moeder tot in het diepst van dr ziel beledigd pfff rare users
Die Graphicsquote:
hij is echt vet jaquote:Op zondag 21 december 2014 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die GraphicsOmg wat een geweldig spel
Hahaquote:
wat speel je?quote:Op zondag 21 december 2014 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu net eerste missie gedaan, nu begint het spel pas geloof ik
Kan me ook niet voorstellen dat aan te moeten leren als je dat nog nooit nolife heb gedaanquote:Op zondag 21 december 2014 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hahazet hem zo uit hoor
En 360 wp
Zal eerst maar Even tijdje zonder story spelen want heb controllers nog totaal niet onder controle
ps3 ookquote:Op zondag 21 december 2014 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
xbox360 controller ligt wel vies lekker in de hand
Mensen met dat idee zijn zo dom als een zak uienquote:Op zondag 21 december 2014 02:17 schreef Fylax het volgende:
lol iemand op whatsapp zegt dat we allemaal gelijk aan elkaar zijn
zoiets zei ik ook alquote:Op zondag 21 december 2014 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen met dat idee zijn zo dom als een zak uien
Op wat voor manier dan?quote:Op zondag 21 december 2014 02:17 schreef Fylax het volgende:
lol iemand op whatsapp zegt dat we allemaal gelijk aan elkaar zijn
Nee hoe mensen gelijk aan elkaar zijn.quote:
Dat is niet hezelfde als gelijk zijn.quote:Op zondag 21 december 2014 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als het iets is dat iedereen gelijke rechten hoort te hebben lijkt het me logisch.
Ik zei Pertinent onwaar en toen zei ze Je bent niet hoog met je moeilijke worden. We zijn allemaal gelijk aan elkaarquote:Op zondag 21 december 2014 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoe mensen gelijk aan elkaar zijn.
Als het iets is dat iedereen gelijke rechten hoort te hebben lijkt het me logisch.
Zeg dan wat hij wel bedoelt.quote:Op zondag 21 december 2014 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is niet hezelfde als gelijk zijn.
Dat is gelijkwaardigheid.
Als iemand zegt dat we allemaal gelijk zijn is dat simpelweg onwaar.quote:
Ooh ze is kankerdom dus.quote:Op zondag 21 december 2014 02:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zei Pertinent onwaar en toen zei ze Je bent niet hoog met je moeilijke worden. We zijn allemaal gelijk aan elkaar
Ja op basis van kwaliteiten sowieso niet nee.quote:Op zondag 21 december 2014 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als iemand zegt dat we allemaal gelijk zijn is dat simpelweg onwaar.
Nee, er zijn echt mensen die geloven dat we allemaal gelijk zijn.quote:Op zondag 21 december 2014 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja op basis van kwaliteiten sowieso niet nee.
Maar dat is toch logisch.
preciesquote:Op zondag 21 december 2014 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat voor niveau opleiding je doet zegt dus echt helemaal niks over hoe slim je bent.
Het zegt wel wat hoor. Al zijn er helaas op elk niveau een enorme hoeveelheid dom volk.quote:Op zondag 21 december 2014 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat voor niveau opleiding je doet zegt dus echt helemaal niks over hoe slim je bent.
nee gelukkig niequote:Op zondag 21 december 2014 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie is dat mokkel dan? Je crush?
Ga gewoon niet om met die mensen. Die helpen je namelijk nergens bij in het leven, zulk voklquote:Op zondag 21 december 2014 02:22 schreef Fylax het volgende:
ze zegt nu
Waarom zou datniet zijn? We zijn allemaal mensen
Wat we ook doen we blijven mensen
goed ideequote:Op zondag 21 december 2014 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga gewoon niet om met die mensen. Die helpen je namelijk nergens bij in het leven, zulk vokl
Tja genoeg domme mensen meegemaakt op vwo en havo en mensen die slimmer waren die van het vmbo kwamen.quote:Op zondag 21 december 2014 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het zegt wel wat hoor. Al zijn er helaas op elk niveau een enorme hoeveelheid dom volk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |