Etsu gaat daar mod worden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er komt binnenkort een hbl-forum voor je waar je alle onzekerheid in kwijt kan
Dat lijkt me evident. Wordt jij de vaste gast?quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Etsu gaat daar mod worden.
Jazeker, ik heb al het verzamelde werk van Lenin.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me evident. Wordt jij de vaste gast?
Zij zijn een soort Strijders van Perkamentus.quote:
Hallo de Inso. Wat heb je gedaan vanavond?quote:
Kerstborrel als +1quote:Op zondag 21 december 2014 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hallo de Inso. Wat heb je gedaan vanavond?
Leuk?quote:
Netjes. Lijkt me toch wel wennen zo`n kerstborrel zonder alcoholquote:
Hoezo genant? als je beetje kan lullen met anderenquote:Op zondag 21 december 2014 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, was oprecht wel gezellig.
Zelfs als +1 wat vaak toch wat genant is.
Niet echt mijn type volk.quote:Op zondag 21 december 2014 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo genant? als je beetje kan lullen met anderen
Mwah je vriendin doet geneeskunde toch? Lijken me niet verkeerde mensen om mee te pratenquote:
Nee van dr studie.quote:Op zondag 21 december 2014 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah je vriendin doet geneeskunde toch? Lijken me niet verkeerde mensen om mee te praten
Of was het van die pizzeria waar ze werkt?
Oh ja ongetwijfeld, zullen bij elke universitaire studie wel zitten.quote:Op zondag 21 december 2014 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee van dr studie.
Mwah, zit ook wel een hoop upper class volk hoor
Klopt. Niets op tegen verder ook.quote:Op zondag 21 december 2014 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja ongetwijfeld, zullen bij elke universitaire studie wel zitten.
Mwah, ook al ben je upper class hoef je je niet negatief er naar te gedragen.quote:Op zondag 21 december 2014 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Niets op tegen verder ook.
Tis ook niet negatief. Het is gewoon een gebrek aan gespreksonderwerpen.quote:Op zondag 21 december 2014 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, ook al ben je upper class hoef je je niet negatief er naar te gedragen.
Oh, ik dacht dat je het niet je type vond omdat ze laagdunkend deden en elitairquote:Op zondag 21 december 2014 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tis ook niet negatief. Het is gewoon een gebrek aan gespreksonderwerpen.
Nee, je hebt gewoon vaak een totaal gesprek aan gezamenlijke interessesquote:Op zondag 21 december 2014 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het niet je type vond omdat ze laagdunkend deden en elitair
Gesprek? Gebrek bedoel je?quote:Op zondag 21 december 2014 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, je hebt gewoon vaak een totaal gesprek aan gezamenlijke interesses
Het is niet eens jargon ofzo.quote:Op zondag 21 december 2014 01:11 schreef Fok-it het volgende:
Ja zou ik ook wel hebben.
Hele avond alleen beetje jargon uitslaan is ook niet alles
Kan je trouwens met een HDM-kabel ook audio krijgen bij je Xbox?quote:
hdmi?quote:Op zondag 21 december 2014 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je trouwens met een HDM-kabel ook audio krijgen bij je Xbox?
Weet je ook hoe?quote:
pfff geen idee, al jaren terug.quote:Op zondag 21 december 2014 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet je ook hoe?Ik had zo`n av-compostie kabel er niet bij gekregen en heb nu hdmi-kabel aangesloten en hij doet het nu wel maar audio nog niet
HDMI doet toch video en audio in 1x?quote:Op zondag 21 december 2014 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet je ook hoe?Ik had zo`n av-compostie kabel er niet bij gekregen en heb nu hdmi-kabel aangesloten en hij doet het nu wel maar audio nog niet
Je zou zeggen van wel ja. Ik heb alle `kanalen' geprobeerd. cable/sat/ tv/ aux/ cd/dvdquote:Op zondag 21 december 2014 01:16 schreef Divje het volgende:
[..]
HDMI doet toch video en audio in 1x?
raarquote:Op zondag 21 december 2014 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou zeggen van wel ja. Ik heb alle `kanalen' geprobeerd. cable/sat/ tv/ aux/ cd/dvd
Bij geen enkele pakt hij hem
Ja weet ook nietquote:
Na wat googelen er wel achter gekomen dat dit vaker voorkomt. Maar de oplossing nog niet kunnen vindenquote:
Ja die heb ik gewoon aangesloten op de tvquote:Op zondag 21 december 2014 01:24 schreef wietparkiet het volgende:
de hdmi gaat van je xdoos naar je tv fokkie?
Ja ik ben zelf een leek eerste klas wat dat betreftquote:Op zondag 21 december 2014 01:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Na wat googelen er wel achter gekomen dat dit vaker voorkomt. Maar de oplossing nog niet kunnen vinden
Bij de PS3 was het meestal een simpele reset van alle instellingen. Xbox heb ik geen verstand van.
Helpt dit?quote:Op zondag 21 december 2014 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik ben zelf een leek eerste klas wat dat betreftOok nog nooit een gameconsole gehad. Behalve 20 jaar geleden een Playstation
Ga dit ff proberen. Thanksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |