nummer twee is echt niet netjes en nummer drie zit colbertje heel raarquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, inso en sof zijn enigen die op nr1 stemmen
jij en nog 4 anderen op nr 2
en nog 4 anderen op nr 3
godver
jawel toch?quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:31 schreef supersof het volgende:
[..]
nummer twee is echt niet netjes en nummer drie zit colbertje heel raar
nou het kan wel, maar als het netjes moet zou ik die niet doenquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
jawel toch?
dat colbertje zit scheef, klopt.
maar nr1 vind ik ook niet zo..
Ik vermoed dat Etsu nu 'donder op" gaat zeggen maar ik weet het niet zekerquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:55 schreef Tyron het volgende:
sinds wanneer moet je er op een feest uitzien alsof je net van een begrafenis komt
Donder opquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Etsu nu 'donder op" gaat zeggen maar ik weet het niet zeker
Je kan op verschillende manieren netjes zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:55 schreef Tyron het volgende:
sinds wanneer moet je er op een feest uitzien alsof je net van een begrafenis komt
Was allemaal wel erg close zo met die Harry Potter vragenquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Etsu nu 'donder op" gaat zeggen maar ik weet het niet zeker
Die Jokes-quiz is me wel een partijtje kut zegquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was allemaal wel erg close zo met die Harry Potter vragen
Heet jij Etsu? :squote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Jokes-quiz is me wel een partijtje kut zeg
Nogal jaquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik ging helemaal stuk om sommige woordgrappen. Sommige zijn wel echt heel erg flauw
weet ik niet maar ik werd spontaan onzeker over mijn seksualiteit na die opmerkingquote:
Er komt binnenkort een hbl-forum voor je waar je alle onzekerheid in kwijt kanquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet ik niet maar ik werd spontaan onzeker over mijn seksualiteit na die opmerking
sorry
homo bi lesbo?quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er komt binnenkort een hbl-forum voor je waar je alle onzekerheid in kwijt kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |