True Detective.quote:Op zaterdag 20 december 2014 01:01 schreef Fok-it het volgende:
Maar jullie mogen wel zeggen welke serie ik nu ga beginnen:
-Under the Dome
-True Detective
-Gotham
-The Newsroom
-Utopia
-Silicon Valley
quote:Op zaterdag 20 december 2014 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Utopia is toch die reality serie op RTL ofzo?
wanneer ga je op vakantiequote:Op zaterdag 20 december 2014 03:48 schreef Ezell het volgende:
ben nu mijn tas inpakken voor vakantie
wtf is ditquote:De liefde laat geen ruimte voor angst; volmaakte liefde sluit angst uit, want angst veronderstelt straf. In iemand die angst kent, is de liefde geen werkelijkheid geworden.
Dit is het laatst overgebleven van de Messias Littlerabbit.quote:
Lekker doen toch? Een camera meenemen is altijd prima.quote:Op zaterdag 20 december 2014 03:54 schreef Ezell het volgende:
twiffa over wat ik mee ga nemen wat mijn camera betreft
ZO ZO ZWAAR
En gejat van refoweb, nice.quote:Op zaterdag 20 december 2014 03:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit is het laatst overgebleven van de Messias Littlerabbit.
Onterecht een ban aangesmeerd als moderator. God hebbe zijn ziel.
Precies, nu kan ik lekker slapen hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2014 03:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die heb je toch maar mooi even in de pocket!
i know, maar zo zwaarquote:Op zaterdag 20 december 2014 03:57 schreef richolio het volgende:
[..]
Lekker doen toch? Een camera meenemen is altijd prima.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 03:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
i know, maar zo zwaaris al snel 1 a 2 kilo
Oh ik dacht misschien zijn sommige gelovigen eindelijk eens zelf in staat wat wijze tekst op te rakelen. Jammer weer. De reputatie van refoweb is gezakt naar -10.quote:
daarom niet meenemen gwn die fotos op google opzoeken laterquote:Op zaterdag 20 december 2014 03:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
doet wel zeer als je dat elke dag meeneemt
quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daarom niet meenemen gwn die fotos op google opzoeken later
niet dan.
Je moet je voorstellen. De Dalai Lama, Jezus Christus, Nelson Mandela en Mahatma Ghandi.quote:
Nice.quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet je voorstellen. De Dalai Lama, Jezus Christus, Nelson Mandela en Mahatma Ghandi.
En dat dan in 1 persoon.
Heino en Varg ken ik niet en satanistische metal vind ik niks. Maar goed, ieder zijn eigen. Leuk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder een groot liefhebber van Heino, Varg en satanistische metal.
okquote:
nnquote:Op zaterdag 20 december 2014 04:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga slapen. Goede reis ezell en fijne vakantie.
Trusten.
flikkerquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Als WP hier was konden we fat shaming doen
Huh waren de hartjes in je onderschrift altijd al rood? Sinds ik een nieuwe pc heb zijn ze ineens rood hahaquote:
Dat ligt aan je pc, hier zijn ze niet rood. Maar rood is wel tof natuurlijkquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huh waren de hartjes in je onderschrift altijd al rood? Sinds ik een nieuwe pc heb zijn ze ineens rood haha
Ziet er wel leuk uit zoquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat ligt aan je pc, hier zijn ze niet rood. Maar rood is wel tof natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |