Wel wennen zo'n pc/laptop die zo snel reageert haha. Voel mij echt een klein kind, zo blijquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Jouw PC snapt het. Helemaal bij de tijd
Kan ik me voorstellen. Doet me beetje denken aan een gloednieuwe auto, die nog een beetje chemisch ruikt enzo. Een nieuwe pc voelt natuurlijk ook zo aan. Lekker snel, niet ranzig en gewoon schoon qua software (tenzij je Packard Bell hebt).quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel wennen zo'n pc/laptop die zo snel reageert haha. Voel mij echt een klein kind, zo blij
Maar heb nog nooit een gloednieuwe pc gehad dus dat maakt het extra leuk
Hahahah hoezo dat laatste?quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Doet me beetje denken aan een gloednieuwe auto, die nog een beetje chemisch ruikt enzo. Een nieuwe pc voelt natuurlijk ook zo aan. Lekker snel, niet ranzig en gewoon schoon qua software (tenzij je Packard Bell hebt).
Omdat Packard Bell = Packard Hellquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hahahah hoezo dat laatste?
Ik heb een Lenovo gekocht.
Oh bahquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Omdat Packard Bell = Packard Hell
Die leveren (net als een aantal andere merken trouwens) heel veel zooi mee waar niemand op zit te wachten. Mag je vervolgens allemaal gaan verwijderen.
Lenovo is wel baas trouwens.
Ik heb momenteel een Acer, ding houd het na twee jaar nog steeds redelijk vol. Maar goed, is alleen voor thuisgebruik, op de slaapkamerquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh bahIk krijg ook altijd een beetje rillingen van het merk Acer
Dat is nog steeds 4 flessen per persoonquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:44 schreef Amarantha het volgende:
Zo even +/- 20 flessen sterke drank halen in Duitsland, schaam me wel een beetjeMaar ja het is dan ook voor 5 mensen
Oh haha, nou ik zou zelf niet zo snel een Acer kopen. Zag ook wel leuke aanbiedingen met Acer laptops maar vertrouw het toch nooit zo, teveel horror verhalen gehoord over schermen die spontaan knappen maar ook andere apparatuur van dat merk wat telkens kapot gaatquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb momenteel een Acer, ding houd het na twee jaar nog steeds redelijk vol. Maar goed, is alleen voor thuisgebruik, op de slaapkamerFan maakt alleen beetje herrie, zal het ding binnenkort even ontstoffen.
Nee, is voornamelijk voor oud & nieuw maar ook beetje voor vanavond, volgende week zaterdag etc.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is nog steeds 4 flessen per persoon![]()
Gaat het er vanavond nog door?
Ze hebben zo nu en dan wel leuk spul, je moet gewoon ff geluk hebben. Als je dat risico niet wilt nemen kun je beter voor een duurder merk gaan. Al zegt dat overigens ook niet altijd alles natuurlijk...quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh haha, nou ik zou zelf niet zo snel een Acer kopen. Zag ook wel leuke aanbiedingen met Acer laptops maar vertrouw het toch nooit zo, teveel horror verhalen gehoord over schermen die spontaan knappen maar ook andere apparatuur van dat merk wat telkens kapot gaat
Nope dat is ook wel weer zo, maar over Lenovo hoor ik de laatste tijd wel goede dingen en het is niet duur. Maar ik ben sowieso geen brute laptop nodig voor de dingen die ik ermee doequote:Op zaterdag 20 december 2014 11:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Ze hebben zo nu en dan wel leuk spul, je moet gewoon ff geluk hebben. Als je dat risico niet wilt nemen kun je beter voor een duurder merk gaan. Al zegt dat overigens ook niet altijd alles natuurlijk...
Gezelligquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, is voornamelijk voor oud & nieuw maar ook beetje voor vanavond, volgende week zaterdag etc.1 bestelling is voor de cocktailbar die we met oud & nieuw hebben
wowquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:16 schreef supersof het volgende:
Hi bitch tyron
Yes everything is going good here
(Engels voor: hoi slet tyron ja alles gaat goed hier)
quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:49 schreef Dven het volgende:
Ik denk dat Ama een G50-70-59426252 gekocht heeft maar dat is slechts een gok
Ik ook niet hoor, echt zware dingen doe ik niet op een laptop. Is alleen zodat ik beetje vanuit mijn luie bed kan internetten en muziek kan streamen naar mijn bluetooth setje. Dat is eigenlijk het enige wat de laptop moet kunnen. Voor de zware taken (ontwikkelen, 3D rendering, gamen) heb ik een gewone pc met leuke hardware staan.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope dat is ook wel weer zo, maar over Lenovo hoor ik de laatste tijd wel goede dingen en het is niet duur. Maar ik ben sowieso geen brute laptop nodig voor de dingen die ik ermee doe
Ik ben een beetje aan het knipperen en aan het tranen, héérlijk.quote:
Haartje in je oog? Heb het ook wel eens, kan vreselijk irritant zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben een beetje aan het knipperen en aan het tranen, héérlijk.
Over heerlijk gesproken, ik ga nu een glaasje melk drinken.
Giet er wat blaarkopmelk inquote:
Goed plan. Ik ga ook melk drinken. Uit het pak. Dat is het lekkerst.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben een beetje aan het knipperen en aan het tranen, héérlijk.
Over heerlijk gesproken, ik ga nu een glaasje melk drinken.
Perfecte beschrijvingquote:Originally,kifla meant a kind of breakfast food made of dough.Nowadays, kifla is used as an adjective,used in Bulgaria,to describe a behavior,similar to fjortis in the Scandinavian countries.The regular kifla is a self-absorbed,slutty,over makeup-ed girl,usually in her early teens.The appearance consists usually of straightened,preferably extended hair with LOTS of volume,huge sunglasses covering half the face,lots of colorful and often ridiculous make-up and too revealing and tight clothes.The kifla behavior is not complete without consuming large quantities of alcohol (usually vodka),going to clubs everyday of the week and making out with at least 6 years older guys,driving the latest model car.Another must-do for the kiflas is taking TONS of pictures of themselves,usually in their underwear,against a mirror,in some ridiculous pose.Or in the Mall's restrooms.
Had zij ook wel eens wat in haar oog?quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Perfecte beschrijving
[ afbeelding ]
Uit voorzorg draagt ze vaak een bril.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had zij ook wel eens wat in haar oog?
Het probleem met mijn oog is inmiddels zo goed als opgelost, vooral dankzij het glas melk.
Dat helpt in bijna alle gevallen tegen een kater (tenzij er in die kroeg inferieure melk wordt geschonken).quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Uit voorzorg draagt ze vaak een bril.
Ik had een flinke kater vandaag maar door de melk is dit volledig verleden tijd. Ik denk dat ik vanavond in de kroeg gewoon eens een glaasje melk tussendoor bestel.
Het zou fijn zijn als restaurants en cafe's naast een wijn- en bierkaart ook een melkkaart krijgen. Dit is iets waar wij onszelf voor in kunnen zetten.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat helpt in bijna alle gevallen tegen een kater (tenzij er in die kroeg inferieure melk wordt geschonken).
wat stom dat je de koffie vergeten wasquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
hey bby
ik ga zo even langs de supermarkt, gister koffie vergeten te halen
Hoe staat het met jullie zweedse melkkoe?quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als restaurants en cafe's naast een wijn- en bierkaart ook een melkkaart krijgen. Dit is iets waar wij onszelf voor in kunnen zetten.
We zijn nu het winter is aan het testen of we hem roomijs kunnen laten vloeien.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe staat het met jullie zweedse melkkoe?
hoezoquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:05 schreef supersof het volgende:
eerste vakantie dag en ik verveel me al
heb al gelezen, film gekeken, was gedaan, naar de stad geweestquote:
awwwquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:14 schreef supersof het volgende:
[..]
heb al gelezen, film gekeken, was gedaan, naar de stad geweest
zit eigenlijk alleen maar te wachten tot vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |