SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten![]()
Wanneer gaan we over op racisme?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:38 schreef Divje het volgende:
Van homofobie tot leeftijdsdiscriminatie.
Ga toch slapenquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vind jij niet iedereen boven jouw leeftijd bedroevend?
Zat 't me net af te vragenquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wanneer gaan we over op racisme?
Met Elanquote:
Positieve discriminatie.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:40 schreef Etsu het volgende:
Ik zou inso doen
Alleen maar omdat ie een pool is
Brabantse wijven ookquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
meeste bij mij op het werk niet
mooiquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
wij hebben ooit een konijn gehad en die heette flappie
Bedankt, nu moet ik de deur weer uit voor shoarmaquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
dat broodje shoarma in de OP houdt het lang vol
goede UIquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Bedankt, nu moet ik de deur weer uit voor shoarma
kurva.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jazeker. Met nationaliteit en alles.
Ik ben 't alweer vergeten, maar je was toch 'n negergetint persoon?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jazeker. Met nationaliteit en alles.
Nee.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ben 't alweer vergeten, maar je was toch 'n negergetint persoon?
ojaquote:
Goede mentaliteit niets van te zeggenquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
oja
Polen zijn stiekem best cool. De meeste bij ons op het werk werken harder dan Nederlanders.
Dit heb ik met chinezen. Zo'n vrouw bevalt over 3 weken maar ze staat nog 24/7 in de snackbarquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
oja
Polen zijn stiekem best cool. De meeste bij ons op het werk werken harder dan Nederlanders.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
lukte het weer niet met het fappen?
Under The Domequote:Op zaterdag 20 december 2014 01:01 schreef Fok-it het volgende:
Maar jullie mogen wel zeggen welke serie ik nu ga beginnen:
-Under the Dome
-True Detective
-Gotham
-The Newsroom
-Utopia
-Silicon Valley
Precies. En de hardste die bij ons werkt is een Turkquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Goede mentaliteit niets van te zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |