SPOILER: exitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stemming Utopiaan van het jaar 2014
http://www.utopiatv.nl/ne(...)jij-op-jouw-utopiaan
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda
STEMMEN OP JOUW FAVORIETE UTO-USER!!!!!!
UTO / UTO Verkiezingen 2014 - De Stembus
[ Bericht 14% gewijzigd door DKUp op 20-12-2014 00:37:03 ]It's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Er zitten weer centen in de gouden pot. Hotseketots. Maak daar maar hotsetekots van.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Ja omzet toch? Maar ruim 100 man eten en drank moet er nog vanaf. Maar de helft zal wel overblijven ja.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:19 schreef japie1971 het volgende: [..] is vandaag helaas toch een kleine 4.500 bij gekomen als het niet meer is...
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Deksel er af, zeiken, deksel er weer op.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Er zitten weer centen in de gouden pot. Hotseketots. Maak daar maar hotsetekots van.![]()
![]()
Echt hè. je hand grijpt automatisch naar 'sound off'.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:23 schreef lorrie03 het volgende:
[ afbeelding ]
moet dit echt? hysterisch wijf
Wal-ge-lijk wijf.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Nicoline weer te neuzelen: Mee laten tellen voor de winnaar, verdubbelen en dat aan de stichting geven.
Er is nog niet eens een stichting![]()
Utopia 2.0 wordt een liefdadigheidsclub. Dan hou ik er mee op.![]()
ja omzet en talpa betaalt de kosten.. (as usual)quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:23 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja omzet toch? Maar ruim 100 man eten en drank moet er nog vanaf. Maar de helft zal wel overblijven ja.
je weet toch ?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Echt hè. je hand grijpt automatisch naar 'sound off'.
Wal-ge-lijk wijf.![]()
![]()
Met dat kostwijf en die kotsgitaar van d'r erin.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Deksel er af, zeiken, deksel er weer op.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
OP kapoet... uit respect voor de maker natuurlijk..
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
en een lucifer doet de restquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Met dat kostwijf en die kotsgitaar van d'r erin.![]()
![]()
![]()
Iedereen en 15 nieuwe mensen er in op een nieuwe lokatiequote:Op zaterdag 20 december 2014 00:22 schreef bull1966 het volgende:
Hier mag je de OP verkrachten.....
Hulde aan degene die er iets moois van weet te maken
Poll: Wie wil jij eruit?
• Charlotte
• Mark
• Giorgio
• Ivan
• Naomi
• Vanessa
• Laura B
• Chris
• Patrick
• Lautje
• Nicoline
• Joey
• Colinda
• Nicole
• Wilco
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Poll: Let op!!!!!: Wie is je FAVORIET????
• Charlotte
• Chris
• Colinda
• Giorgio
• Ivan
• Joey
• Laura
• LauraB
• Mark
• Naomi
• Nicole
• Nicoline
• Patrick
• Vanessa
• Wilco
• Niemand
Tussenstand:
[ afbeelding ]![]()
ook wat goede doelen kopiëren ze de buitenwereld
ze proberen er zelf beter van te wordenIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Het zekere voor het onzekere, dus een atoombom.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het zekere voor het onzekere, dus een atoombom.![]()
![]()
Waarom dan?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:25 schreef Straatverlichting het volgende:
OP kapoet... uit respect voor de maker natuurlijk..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Top die OP, lekker compact.
Jan, over die belasting. Het is even de vraag of het kansspelbelasting is. Ze zijn daar immers ook in dienst, het kan dus ook een bonusregeling van een werknemer zijn. Dat is belastingtechnisch wel gunstiger, het wordt dan verloond en zolang je niet boven de pak m beet 80k gaat zit je in de een na bovenste schaal. Dan blijft er zo'n 60% over gok ik.
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het precies zit. Want ze rekenen zich daar allemaal rijk maar dat kan nog wel eens tegen gaan vallen.FHRITP
MAX 3500 - Klaver koe, 14 kaasplanken, 500 Euro drank ... en de rest van de ingredienten, minus chefkok voor 10 uurquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:19 schreef japie1971 het volgende:
[..]
is vandaag helaas toch een kleine 4.500 bij gekomen als het niet meer is...![]()
Wat is er met de OP gebeurd?![]()
Even kopiëren uit een oude cos en weer terug zetten?Photoshop your own reality...![]()
Omdat ze aan dit kotsprogramma heeft meegedaan?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:26 schreef lorrie03 het volgende:
[ afbeelding ]
ziet zichzelf over 5 jaar als ambassadrice van een goed doelOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
lijkt mij niet verstandig zo dichtbij...quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het zekere voor het onzekere, dus een atoombom.
vuur en spiritus doen wonderen hoor![]()
Oh ja op kosten van alle vrijwilligers naar Afrika vliegen om zich op de foto te laten zetten met arme negertjes en dan weer gauw naar huis.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:26 schreef lorrie03 het volgende:
[ afbeelding ]
ziet zichzelf over 5 jaar als ambassadrice van een goed doel![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:25 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Iedereen en 15 nieuwe mensen er in op een nieuwe lokatie![]()
![]()
![]()
en dan zoals het zou moeten zijn geweest het afgelopen jaar....
... en huiver mee![]()
Geen idee... berichten zijn "verdwenen".quote:* Contra principia negantem disputari non potest *
waarschijnlijkquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Omdat ze aan dit kotsprogramma heeft meegedaan?![]()
![]()
de heksenstichting ?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:26 schreef rowan634 het volgende:
collie heeft ook zelf een stichting![]()
kind heeft een IQ van een ei..... lult nog dommer dan de domste lulquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:26 schreef lorrie03 het volgende:
[ afbeelding ]
ziet zichzelf over 5 jaar als ambassadrice van een goed doel... en huiver mee![]()
Pat: Alle 15 in de raad van bestuur
Nicoline: Alle 15 in de raad van advies.
Een raad van advies bestaat niet.![]()
Ik noem haar vanaf nu Kots B. Ben haar Kotszat.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Wel even een waterput slaan hè als je er toch bentquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:26 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Oh ja op kosten van alle vrijwilligers naar Afrika vliegen om zich op de foto te laten zetten met arme negertjes en dan weer gauw naar huis.
FHRITP
thnxquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:26 schreef rico80 het volgende:
Jan, over die belasting. Het is even de vraag of het kansspelbelasting is. Ze zijn daar immers ook in dienst, het kan dus ook een bonusregeling van een werknemer zijn. Dat is belastingtechnisch wel gunstiger, het wordt dan verloond en zolang je niet boven de pak m beet 80k gaat zit je in de een na bovenste schaal. Dan blijft er zo'n 60% over gok ik.
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het precies zit. Want ze rekenen zich daar allemaal rijk maar dat kan nog wel eens tegen gaan vallen.It's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:27 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik noem haar vanaf nu Kots B. Ben haar Kotszat.ik doe mee
![]()
is inkomstenbelasting.... vaste lasten worden ook betaald door Talpa en dat is echt niet netto hoor..quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:26 schreef rico80 het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het precies zit. Want ze rekenen zich daar allemaal rijk maar dat kan nog wel eens tegen gaan vallen.![]()
![]()
joh... die shopt of laat zichzelf in die fotoos shoppen... als ze weer een peukje roken isquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:26 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Oh ja op kosten van alle vrijwilligers naar Afrika vliegen om zich op de foto te laten zetten met arme negertjes en dan weer gauw naar huis.... en huiver mee![]()
de laatste op rekening van Talpaquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
MAX 3500 - Klaver koe, 14 kaasplanken, 500 Euro drank ... en de rest van de ingredienten, minus chefkok voor 10 uur![]()
![]()
die denkt de ster van 2.0 te gaan worden.... hoop dat zij de 1ste is die de loods moet verlatenquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:27 schreef mevrouwdebok het volgende:
Kutje B voelt zich heul belangrijk nu... en huiver mee![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:22 schreef bull1966 het volgende:
Hier mag je de OP verkrachten.....
Hulde aan degene die er iets moois van weet te maken
Poll: Wie wil jij eruit?
• Charlotte
• Mark
• Giorgio
• Ivan
• Naomi
• Vanessa
• Laura B
• Chris
• Patrick
• Lautje
• Nicoline
• Joey
• Colinda
• Nicole
• Wilco
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Poll: Let op!!!!!: Wie is je FAVORIET????
• Charlotte
• Chris
• Colinda
• Giorgio
• Ivan
• Joey
• Laura
• LauraB
• Mark
• Naomi
• Nicole
• Nicoline
• Patrick
• Vanessa
• Wilco
• Niemand
Tussenstand:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Live muziek hele avond. Ballroom dansers. Huren van het servies. Huren van de stoelen en tafels. Huren van warmhoudkast. En vast nog een hoop dingen meerquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
MAX 3500 - Klaver koe, 14 kaasplanken, 500 Euro drank ... en de rest van de ingredienten, minus chefkok voor 10 uur----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
nieuwe pannuhquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:29 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Live muziek hele avond. Ballroom dansers. Huren van het servies. Huren van de stoelen en tafels. Huren van warmhoudkast. En vast nog een hoop dingen meer![]()
En je wordt nog gedwongen ook om naar dat Kotswijf te kijken want stream 3 doet het niet.
Ik weet het niet. Ze schijnen als werknemer op contract te staan, maar dat is nergens officieel bevestigd.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:26 schreef rico80 het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het precies zit. Want ze rekenen zich daar allemaal rijk maar dat kan nog wel eens tegen gaan vallen.
Kansspelbelasting is gunstiger, want dat is 30%, lager dan de laagste belasingschijf. Ik heb ooit een prijsvraag gewonnen waarbij ideeën bij een bepaald vraagstuk werden gevraagd. Het ging om een redelijk geldbedrag waarop 30% kansspelbelasting werd ingehoudenDat is dus niet alleen zo bij loterijen, maar bij alles waarbij er enigszins sprake is van onvoorspelbaarheid.
![]()
Oh ja en de ballroom dansers, muziek, tafels, stoelen, borden, bestek etc etc .......quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:28 schreef japie1971 het volgende:
[..]
de laatste op rekening van Talpa![]()
ben ik nou de enige die dat gesprek gehoord heeft tussen wesley en gio ???quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
MAX 3500 - Klaver koe, 14 kaasplanken, 500 Euro drank ... en de rest van de ingredienten, minus chefkok voor 10 uurIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Jij denk vast dat dat plaatje zichzelf bij houdt???quote:
zal best bestaan ergens (vooral bij overheid) maar niet in de betekenis zoals zij bedoelt...quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:27 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Pat: Alle 15 in de raad van bestuur
Nicoline: Alle 15 in de raad van advies.
Een raad van advies bestaat niet.
mens praat echt alleen maar poep![]()
![]()
wel..fles en ark met soundlquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:30 schreef PoezeligDing het volgende:
En je wordt nog gedwongen ook om naar dat Kotswijf te kijken want stream 3 doet het niet.![]()
Dit zeiden ze niet tegen hem maar óver hem tegen anderen,quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In feite hebben ze gelijk. Of het op hun weg ligt om hem dat te zeggen is natuurlijk een ander chapiter.
het drankgebruik van Vanessa werd echter doodgezwegen![]()
Vond ik een beetje hypocriet![]()
![]()
quote:
2 is ook veilig, een slapende Wilco.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Zeker nadat hij van de ZK gehoord heeft dat dat het goed doet bij de kijkersquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:32 schreef truushangmat het volgende:
Leuk die liefde voor de koeien van Gio.. heeft echt zijn draai gevonden bij de koeien.![]()
![]()
die ook uiteraard... anders waren ze toch allang zwaar failliet geweest? Is werkelijk buiten de markt om niks rendabel wat ze daar verzinnenquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja en de ballroom dansers, muziek, tafels, stoelen, borden, bestek etc etc .......![]()
![]()
Oma streelt zich weer een ongeluk. Ze zou er een zere nek van kunnen krijgen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:29 schreef Giggio het volgende:
[..]
die denkt de ster van 2.0 te gaan worden.... hoop dat zij de 1ste is die de loods moet verlatenik hoop mee (mits vanessa en lot echt weg zijn)
![]()
patrick is zo'n prachtig, zacht, sereen persoon dat zelfs de kippen naar hem luisteren en hem niet aanvallen om de eieren.![]()
![]()
TEAM TAFEL![]()
Bij mij doet stream 2 het niet en op stream 4 mogen Mark en Vanfles ongestoord praten.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:30 schreef PoezeligDing het volgende:
En je wordt nog gedwongen ook om naar dat Kotswijf te kijken want stream 3 doet het niet.![]()
![]()
geluid graagquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Oma streelt zich weer een ongeluk. Ze zou er een zere nek van kunnen krijgen.![]()
![]()
![]()
![]()
nee dat is pijpenquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Oma streelt zich weer een ongeluk. Ze zou er een zere nek van kunnen krijgen.
strelen is zere armIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
en ivanquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2 is ook veilig, een slapende Wilco.![]()
Het kan me geen moer schelen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:30 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Jij denk vast dat dat plaatje zichzelf bij houdt???Dat spastische gedoe over de OP vind ik hilarisch.
![]()
ja hebben ook centraal overgeslagen, ook al moesten(!) ze erbij zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:34 schreef Klapskaats het volgende:
Die Ivan en Wilco waren het al snel beu geloof ik?TEAM TAFEL![]()
En we hebben weer een OP.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Das weer lekker duidelijk dan..quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:34 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Het kan me geen moer schelen.Dat spastische gedoe over de OP vind ik hilarisch.
crisch verteld haar wek ff de waarheidquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:35 schreef truushangmat het volgende:
Zelfs de kippen hebben KotsB door
ik hoop dat ze zich schuldig voeltIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Oh, is dat ook al een verplichting?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:35 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ja hebben ook centraal overgeslagen, ook al moesten(!) ze erbij zijn.![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:36 schreef sararaats het volgende:
Klavertje is toch nog onder de levenden?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
weet je het zeker Rene dat je dat wil horen straks ?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:34 schreef renevanlaaren het volgende:
regie geluid bij vanessa en mark![]()
Pat heeft de hele avond nog met niemand ruzie gemaakt... Er zal toch niets met hem aan de hand zijn? Maak me toch een beetje zorgen...Photoshop your own reality...![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:38 schreef japie1971 het volgende:
[..]
weet je het zeker Rene dat je dat wil horen straks ?vastleggen voor na geslacht
![]()
![]()
Welk promillage heeft deze melk?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:38 schreef renevanlaaren het volgende:
[ afbeelding ]
hoi jari mamma krijgt melk,drink jij jou melk ook wel opFHRITP
Jari is op stap,het is vrijdagavond,geen wetten ,geen regels.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:38 schreef renevanlaaren het volgende:
[img]http://i.gyazo.com/e110c67918a4718df9defd9ac125350f.gif[/img
hoi jari mamma krijgt melk,drink jij jou melk ook wel op
hij welquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jari is op stap,het is vrijdagavond,geen wetten ,geen regels.![]()
![]()
Patje zegt iets heel intelligents: "Men gaat er vanuit dat we in die loods wonen, maar het is een terrein van 1,5 hectare"
"Een groep kan ook zijn dat je een eigen huis hebt".
EINDELIJK iemand die het begrijpt!![]()
dat zei isa in week 2 alquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:40 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Patje zegt iets heel intelligents: "Men gaat er vanuit dat we in die loods wonen, maar het is een terrein van 1,5 hectare"
EINDELIJK iemand die het begrijpt!![]()
Een "jonkie" was nog nooit zo toepasselijkquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:40 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
wat een kul ze zuigt jonge jenever uit zijn lul![]()
FHRITP
ik hoop voor Markie dat haar gebit er niet aan blijft hangenquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:38 schreef renevanlaaren het volgende:
[ afbeelding ]
hoi jari mamma krijgt melk,drink jij jou melk ook wel op![]()
![]()
![]()
met de nadruk op 'geslacht'quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:39 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]vastleggen voor na geslacht
![]()
![]()
![]()
Er zijn er meer die dat gezegd geven hoor maar het mocht nooit. Vermoedelijk ivm camera's.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:40 schreef JanKorteachternaam het volgende:
EINDELIJK iemand die het begrijpt!FHRITP
Jari ins ons Bep in het fietsenhok aan het batsenquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jari is op stap,het is vrijdagavond,geen wetten ,geen regels.![]()
![]()
![]()
Een pikketanusie.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:41 schreef rico80 het volgende:
[..]
Een "jonkie" was nog nooit zo toepasselijk![]()
![]()
Isa heeft het ooit geopperd, maar dat ging vooral over slapen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:41 schreef rico80 het volgende:
[..]
Er zijn er meer die dat gezegd geven hoor maar het mocht nooit. Vermoedelijk ivm camera's.
Chris gaat er nu over door, maar hij gaat de fout in door te roepen dat het voor stelletjes moet gelden.
Een samenleving begint pas als iedereen zelf regie heeft over zijn woonsituatie in plaats van kamperen in een loods.![]()
Kan wel maar alleen als iedereen het doet. Hij wil dat nu als één van de weinige gaan doen en dan wordt je er gewoon uitgestemd, omdat je niet met de groep meedoet...quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:40 schreef JanKorteachternaam het volgende:
EINDELIJK iemand die het begrijpt!Photoshop your own reality...![]()
prima toch?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:43 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Kan wel maar alleen als iedereen het doet. Hij wil dat nu als één van de weinige gaan doen en dan wordt je er gewoon uitgestemd, omdat je niet met de groep meedoet...![]()
![]()
Ze werd toen belachelijk gemaakt over haar kabouterhuisjes...quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:43 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Isa heeft het ooit geopperd, maar dat ging vooral over slapen.
Chris gaat er nu over door, maar hij gaat de fout in door te roepen dat het voor stelletjes moet gelden.
Een samenleving begint pas als iedereen zelf regie heeft over zijn woonsituatie in plaats van kamperen in een loods.![]()
Of die grens bij 1 of 2 personen ligt ie nog helemaal niet relevant. Zolang het niet van achter mag kun je bekokstoven wat je wil.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:43 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Isa heeft het ooit geopperd, maar dat ging vooral over slapen.
Een samenleving begint pas als iedereen zelf regie heeft over zijn woonsituatie in plaats van kamperen in een loods.FHRITP
Misschien. Chris merkte terecht op: Op je werk ben je ook een team.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:43 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Kan wel maar alleen als iedereen het doet. Hij wil dat nu als één van de weinige gaan doen en dan wordt je er gewoon uitgestemd, omdat je niet met de groep meedoet...
Als iemand gewoon meedoet, hard werkt, dan zal niemand die persoon verwijten zich af te zonderen. Ze hadden in januari al 15 kaveltjes moeten maken en verdelen.![]()
Jari is degene die denkt:
Wie zijn al die mensen
en waarom hebben ze het over mij?bij mij is er een steekje los, dat moeten ze vooral niet vastmaken...![]()
Smurfendorp.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:44 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Ze werd toen belachelijk gemaakt over haar kabouterhuisjes...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door noddy1 op 20-12-2014 00:47:17 (dubbel) ]bij mij is er een steekje los, dat moeten ze vooral niet vastmaken...![]()
Klopt. Dat sloeg nergens op. Zelfs afspraken maken over het lawaai kon niet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:44 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Ze werd toen belachelijk gemaakt over haar kabouterhuisjes...![]()
Ze zijn wel regelmatig blauw. En die kreeft soms ook rood.quote:FHRITP
omdat Moeders aan het stokslobberen is Jari....quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:45 schreef noddy1 het volgende:
Wie zijn al die mensen
en waarom hebben ze het ovet mij?![]()
![]()
Ik zag het wel.quote:
Patrick: Ik ben teut.![]()
Hij neemt nog een neutje whiskey.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Zo heftig zeg, good to know. Joey is volgens mij helemaal klaar met Patrick, die moest heel diep zuchten. Pat is teut, zegt hij. Colinda neemt een fles wijn mee naar bed.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:45 schreef noddy1 het volgende:
Wie zijn al die mensen
en waarom hebben ze het ovet mij?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:46 schreef japie1971 het volgende:
[..]
omdat Moeders aan het stokslobberen is Jari....![]()
![]()
en de ballen van Markie zo weer blauw...quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:45 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ze zijn wel regelmatig blauw. En die kreeft soms ook rood.![]()
Collie: Broek uit, shirt uit
Slet Pat: Neuken kreng
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:47 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Zo heftig zeg, good to know. Joey is volgens mij helemaal klaar met Patrick, die moest heel diep zuchten. Pat is teut, zegt hij. Colinda neemt een fles wijn mee naar bed.![]()
Nee, dit is een rls... En daar moet je erbij zijn als er geroddeld en dingen besproken worden...quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:45 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Misschien. Chris merkte terecht op: Op je werk ben je ook een team.
Als iemand gewoon meedoet, hard werkt, dan zal niemand die persoon verwijten zich af te zonderen. Ze hadden in januari al 15 kaveltjes moeten maken en verdelen.
Als je je een week ofzo zou afzonderen weet je al niet meer wat er speelt...Photoshop your own reality...![]()
Neeeeeee.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Collie: Broek uit, shirt uit
Slet Pat: Neuken kreng
Hihihi Naomi wil nog een adje voor de sfeer.
Kindje toch.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
kind drinkt veel voor haar leeftijdquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Hihihi Naomi wil nog een adje voor de sfeer.
Kindje toch.
jeugd van tegenwoordig![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:48 schreef 37metrijst het volgende:
Colinda: broek uit, shirt uit.
Pat: en neuken maar. Ik weet wel waar jij zin in hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook zo nep.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
iddquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:48 schreef renevanlaaren het volgende:
huub schijtbak moet vanessa weer beschermd wordenvolgens mij was huub in DGk ook stiekum voor amanda (kan niet anders met deze praktijken in U)
![]()
Oh het niveau van de utopianen is weer om te huilen, ik heb alweer genoeg gehoord![]()
Zuipen en sex
Sex en zuipen
Ben ik nog wat vergeten?![]()
typisch een stem van een jong meisje.... die niet rookt....quote:
dat laatste is bijna een unicum in tiopenbeek..![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:51 schreef truushangmat het volgende:
Utopia is in overtreding.. Sterke drank is 21+![]()
Ja dat is waar.
![]()
![]()
Alleen na het voetbal.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:51 schreef mevrouwdebok het volgende:
zou Marky ook wel eens wel klaarkomen ?FHRITP
Wesley was top.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:51 schreef IsitHeaven het volgende:
Oh het niveau van de utopianen is weer om te huilen, ik heb alweer genoeg gehoord![]()
Zuipen en sex
Sex en zuipen
Ben ik nog wat vergeten?
Oma macht auch noch ein riezige fleisbomme.... teil 43quote:![]()
![]()
zwetsenquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:51 schreef IsitHeaven het volgende:
Zuipen en sex
Sex en zuipen
Ben ik nog wat vergeten?![]()
![]()
op een oud lijk?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:51 schreef mevrouwdebok het volgende:
zou Marky ook wel eens wel klaarkomen ?
wat denk jezelf ?
![]()
![]()
![]()
Denk het wel... Maar niet tijdens de daad.. hij is al lang blij als hij het zaakje omhoog kan houdenquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:51 schreef mevrouwdebok het volgende:
zou Marky ook wel eens wel klaarkomen ?![]()
Is dat niet alleen voor "verkopen aan"? Thuis drinken mag op die leeftijd toch wel?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:51 schreef truushangmat het volgende:
Utopia is in overtreding.. Sterke drank is 21+Photoshop your own reality...![]()
The voicequote:was ook leuk.
Ik kom net binnenvallen, en alles ligt alweer te rampetampen onder invloed van..![]()
![]()
dat is de nobelerectieprijs van 2014 waard met dat lelijke mormel naast, onder en op hemquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:53 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Denk het wel... Maar niet tijdens de daad.. hij is al lang blij als hij het zaakje omhoog kan houden![]()
Je ui veranderen ?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:51 schreef IsitHeaven het volgende:
Zuipen en sex
Sex en zuipen
Ben ik nog wat vergeten?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2014 00:55:46 ]![]()
Ze faalt gewoon. Sterke drank mag in Nederland vanaf 18 jaar...quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:53 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Is dat niet alleen voor "verkopen aan"? Thuis drinken mag op die leeftijd toch wel?![]()
Maar twee streams: Eentje met Nicoline haar geneuzel en eentje met alleen maar een donkere slaapruimte. En de andere twee streams doen het niet.![]()
Zowel drinken als verkoop is 18+. Alleen om zichzelf in te dekken tegen vergissingen hanteren de meeste winkels 21+ en volgens mij zelfs 25+ tegenwoordig.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:53 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Is dat niet alleen voor "verkopen aan"? Thuis drinken mag op die leeftijd toch wel?
Maar op je 18+ mag jij gewoon sterke drank in bezit hebben en drinken.FHRITP
Ik durfde het niet te zeggen.quote:
Jullie zitten daar gewoon naar te kijken? Wil je niet slapen straks?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:55 schreef chufi het volgende:
Arme Mark, die kan geen kant op ... Fles heeft hem helemaal tege de muur gewerkt ....![]()
![]()
Mietjuhquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik durfde het niet te zeggen.![]()
![]()
25- is verplicht ID laten zien.. verkopen onder 18 is verboden...quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:56 schreef rico80 het volgende:
[..]
Zowel drinken als verkoop is 18+. Alleen in zichzelf in te dekken tegen vergissingen hanteren de meeste winkels 21+ en volgens mij zelfs 25+ tegenwoordig.
Maar op je 18+ mag jij gewoon sterke drank in bezit hebben en drinken.![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik durfde het niet te zeggen.het is maar een kaarsje, die doen niks hoor
![]()
Precies, ik dacht al...quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:56 schreef rico80 het volgende:
[..]
Zowel drinken als verkoop is 18+. Alleen in zichzelf in te dekken tegen vergissingen hanteren de meeste winkels 21+ en volgens mij zelfs 25+ tegenwoordig.
Maar op je 18+ mag jij gewoon sterke drank in bezit hebben en drinken.Photoshop your own reality...![]()
Mark wil vanavond juist neuken om te bewijzen dat ie toch echt geen homo is... Wat maakt het uit eigelijk wat je voorkeur is, zou een normaal mens denkenquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:55 schreef chufi het volgende:
Arme Mark, die kan geen kant op ... Fles heeft hem helemaal tege de muur gewerkt ....![]()
![]()
Niet zo vreemd met die geestelijk 12 jarigen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:56 schreef 37metrijst het volgende:
Het gesprek in de woonkamer gaat over kutscheten.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ja klopt... maar Utopia kan hier in principe wel een probleem mee krijgen... Daarom worden de rokers ook weggedraaid, omdat ze een slecht voorbeeld zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:53 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Is dat niet alleen voor "verkopen aan"? Thuis drinken mag op die leeftijd toch wel?![]()
altijd een 'prettig' gespreksonderwerpquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:56 schreef 37metrijst het volgende:
Het gesprek in de woonkamer gaat over kutscheten.![]()
![]()
Die lach van Nicoline en dat stemmetje van Naomi.
En dat stompzinnige gelul van Joey en Gio.
![]()
En toch blijven kijken he.![]()
![]()
Ja maar ik heb een kaarsjequote:Op zaterdag 20 december 2014 00:57 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nou zwarte piet is al weer een paar weken in spanjuh![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niet zo vreemd met die geestelijk 12 jarigen.Tis wah.....
![]()
Mijn neefje werd in december 16. Mocht ie 2 weken drinken, toen ging die leeftijd naar 18. Kon ie weer 2 jaar wachtenquote:
FHRITP
je kunt ook overschakelen naar een geile omaquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:57 schreef asini het volgende:
Die lach van Nicoline en dat stemmetje van Naomi.
En dat stompzinnige gelul van Joey en Gio.
![]()
En toch blijven kijken he.![]()
![]()
Geniaal weer as everquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:54 schreef renevanlaaren het volgende:
* Video(link) verwijderd op last van Talpa![]()
![]()
![]()
![]()
quote:![]()
21 en 25 is volgens mij alleen legitimeren verplichtquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:56 schreef rico80 het volgende:
[..]
Zowel drinken als verkoop is 18+. Alleen om zichzelf in te dekken tegen vergissingen hanteren de meeste winkels 21+ en volgens mij zelfs 25+ tegenwoordig.
Maar op je 18+ mag jij gewoon sterke drank in bezit hebben en drinken.![]()
Yeah, right..quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:58 schreef japie1971 het volgende:
[..]
je kunt ook overschakelen naar een geile oma![]()
![]()
Ja, heel apart.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:57 schreef abhinnaya het volgende:
[..]
Mark wil vanavond juist neuken om te bewijzen dat ie toch echt geen homo is... Wat maakt het uit eigelijk wat je voorkeur is, zou een normaal mens denken
'Want als je Vanessa neukt ben je geen homo.'Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
gestuurd door huubquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niet zo vreemd met die geestelijk 12 jarigen.![]()
ja hoe krom is die symboolpolitiek altijdquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:58 schreef rico80 het volgende:
[..]
Mijn neefje werd in december 16. Mocht ie 2 weken drinken, toen ging die leeftijd naar 18. Kon ie weer 2 jaar wachten![]()
![]()
Nee, omdat je niet mag roken op tv. Daarom mogen ze ook niet praten, dan kunnen ze het bier uitzenden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:57 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Ja klopt... maar Utopia kan hier in principe wel een probleem mee krijgen... Daarom worden de rokers ook weggedraaid, omdat ze een slecht voorbeeld zijn.FHRITP
juist wel zou je zeggenquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, heel apart.
'Want als je Vanessa neukt ben je geen homo.'![]()
Mijn zoon werd 9 januari 16......pechvogel. Gelukkig mag het in België wel.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:58 schreef rico80 het volgende:
[..]
Mijn neefje werd in december 16. Mocht ie 2 weken drinken, toen ging die leeftijd naar 18. Kon ie weer 2 jaar wachtenDaar gaan we regelmatig naar toe.
![]()
Dat vind ik dan wel weer grappigquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:58 schreef rico80 het volgende:
[..]
Mijn neefje werd in december 16. Mocht ie 2 weken drinken, toen ging die leeftijd naar 18. Kon ie weer 2 jaar wachten![]()
![]()
maar geestelijk niet helemaal 100quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, heel apart.
Nee,dan ben je ziek.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, heel apart.
'Want als je Vanessa neukt ben je geen homo.'“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja echt een kaarsje als ui ik ga wel kijken, zal wel iets verkeerd zijn gegaan. Ik zie hem wel gewoonquote:![]()
![]()
nee zwaar gestoord..quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, heel apart.
'Want als je Vanessa neukt ben je geen homo.'
ik weet niet wat erger is![]()
Nicoline moet op logopedie gaan om haar stem onder controle te houden. Ze gaat steeds sneller en hoger praten om vervolgens in hinniken uit te barsten![]()
![]()
Heb je hem uberhaupt ooit zien neuken? Ik heb hem alleen geneukt zien worden..quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, heel apart.
![]()
Nou ja, John wil me naar bed hebben, op 3 streams ging iets mis en op de andere is mijn sessie verlopen. Trusten dan maar.![]()
![]()
denk dat naomi haar grote voorbeeld isquote:Op zaterdag 20 december 2014 01:00 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Nicoline moet op logopedie gaan om haar stem onder controle te houden. Ze gaat steeds sneller en hoger praten om vervolgens in hinniken uit te barsten![]()
onderdanig typetje... daar kicken sommige vrouwen lijken opquote:Op zaterdag 20 december 2014 01:01 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Heb je hem uberhaupt ooit zien neuken? Ik heb hem alleen geneukt zien worden..![]()
Slaap lekker,en de grtjs aan John.quote:Op zaterdag 20 december 2014 01:01 schreef 37metrijst het volgende:
Nou ja, John wil me naar bed hebben, op 3 streams ging iets mis en op de andere is mijn sessie verlopen. Trusten dan maar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee ........!!!! laat je niet naaien door john!!!!!quote:Op zaterdag 20 december 2014 01:01 schreef 37metrijst het volgende:
Nou ja, John wil me naar bed hebben, op 3 streams ging iets mis en op de andere is mijn sessie verlopen. Trusten dan maar.![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 01:00 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Ja echt een kaarsje als ui ik ga wel kijken, zal wel iets verkeerd zijn gegaan. Ik zie hem wel gewoon![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 01:03 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
je bent de eerste die niet over de beelden valtboem!
![]()
kom pak je lasso maar...quote:Op zaterdag 20 december 2014 01:03 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
je bent de eerste die niet over de beelden valt![]()
![]()
![]()
quote:
Joh, die hebben een trage pc.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 20 december 2014 03:42 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik weet.
Was wel weer een storing op FOK!![]()
Oje ik weet van niks,mijn naam is haasquote:Op zaterdag 20 december 2014 04:33 schreef Punkman het volgende:
[..]
Waren weer klojo's bezig wat ik begreep, die hebben de hele FOK! site weer platgelegd.![]()
![]()
Waren ook een stel pottenbakkers bij.quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:37 schreef formule het volgende:
[..]
Oje ik weet van niks,mijn naam is haas![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heb ik dan weer gemistquote:Op zaterdag 20 december 2014 04:39 schreef Punkman het volgende:
[..]
Waren ook een stel pottenbakkers bij.![]()
![]()
![]()
Iedereen slaapt nog in Utopia![]()
![]()
Volgens mij heb je niks genist, had wel wat vuurwerk verwacht.quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:42 schreef formule het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer gemist
Iedereen slaapt nog in Utopia
Zelfs het eten van Vanessa ging goed![]()
![]()
![]()
Chris ?quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:44 schreef formule het volgende:
De winnaar is Chris,verbaal niet zo sterk,maar ik vindt hem zo grappig
Als hij heeft gedaan wat we moeten geloven.
Meerdere stenen door een auto.
Die gast is echt gek.
Mijn winnaar : niemand ben blij dat ze niet vrij rond lopen.![]()
Ach dat steentjequote:Op zaterdag 20 december 2014 04:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
Chris ?
Als hij heeft gedaan wat we moeten geloven.
Meerdere stenen door een auto.
Die gast is echt gek.
Mijn winnaar : niemand ben blij dat ze niet vrij rond lopen.![]()
![]()
En die eerdere stenen die hij door een ruit van een auto gooide.quote:
Kost me wel weer behulpzaam kosten weer, maar echt ?![]()
Oke`,even serieus,ligt Gio nu in het bed van Isa/Col?quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
En die eerdere stenen die hij door een ruit van een auto gooide.
Kost me wel weer behulpzaam kosten weer, maar echt ?
Op 4![]()
Ja lijkt er wel op.quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:55 schreef formule het volgende:
[..]
Oke`,even serieus,ligt Gio nu in het bed van Isa/Col?
Op 4![]()
Even nog over die stenen,dat was niet handig,maar Chris moest TV makenquote:
Ja en hij het pakte het drastisch aan![]()
![]()
Bewijs hier:quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:55 schreef formule het volgende:
[..]
Oke`,even serieus,ligt Gio nu in het bed van Isa/Col?
Op 4
Gio ligt op Isa haar bed.![]()
![]()
Was ook tv, als het echt gebeurd was ?quote:Op zaterdag 20 december 2014 05:00 schreef formule het volgende:
[..]
Even nog over die stenen,dat was niet handig,maar Chris moest TV maken
Ja en hij het pakte het drastisch aan
Ik had hem gesloopt.
Maar de beelden bewijzen dat je gelijk hebt, er is geen enkel bewijs op beeld dat hij gooide.
Als hij dat echt had gedaan dan had hij daar niet meer gestaan.
Denk ik.![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 01:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Joh, die hebben een trage pc.alleen heb ik die UI ook niet meer maar goed. Het is sneeuw dus iig meer kerst dan piet
![]()
![]()
Wattequote:Op zaterdag 20 december 2014 07:24 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]alleen heb ik die UI ook niet meer maar goed. Het is sneeuw dus iig meer kerst dan piet
![]()
![]()
Reactie op poezeligding.UI heeft kuren. Maar is wel off topic ja..ik zal het er niet meer over hebbenquote:![]()
![]()
Ik zou nog een half uurtje wachtenquote:Op zaterdag 20 december 2014 07:33 schreef formule het volgende:
Nou ik ga even boodschappen doen bij AHBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Misschien is 't een half uur fietsenquote:Op zaterdag 20 december 2014 07:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou nog een half uurtje wachten![]()
![]()
We zullen eens kijken of hij voor half negen terug isquote:Op zaterdag 20 december 2014 07:39 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Misschien is 't een half uur fietsenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Beterschappies.quote:Op zaterdag 20 december 2014 07:45 schreef IsitHeaven het volgende:
Ik ga mijn bed weer in, ziek.
en een tand door mijn lipliet mijn tablet erop vallen vannacht
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
Geen idee hoe je dat voor elkaar krijgtquote:Op zaterdag 20 december 2014 07:45 schreef IsitHeaven het volgende:
Ik ga mijn bed weer in, ziek.
en een tand door mijn lipliet mijn tablet erop vallen vannacht
![]()
maar het klinkt alsof je het wel zal overleven
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Tsjoekie heeft zijn emmertje melk weer volBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Mijn petekindje zwemt vandaag af voor haar A diploma![]()
Is Colinda weer bij die PatDrol?Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
Ze moet wat hèquote:Op zaterdag 20 december 2014 07:50 schreef sararaats het volgende:
Mijn petekindje zwemt vandaag af voor haar A diploma![]()
Is Colinda weer bij die PatDrol?Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Moguhh![]()
Ik heb een kater, maar dan niet van de drank![]()
![]()
Tsjoekie is wel trouw iedere morgen en vandaag nog fluitend ook![]()
![]()
Ik mis de Isa-swing..."Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est![]()
gewoon te moe om dat ding vast te houden, plus ziek..toen ik in slaap viel was het pok. Hield dat ding ook nog boven mijn hoofd.quote:Op zaterdag 20 december 2014 07:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen idee hoe je dat voor elkaar krijgtmaar het klinkt alsof je het wel zal overleven
maar ik overleef het wel
![]()
![]()
![]()
Schrok je je niet de rambam. lijkt me dat je even niet weet wat er gebeurt?quote:Op zaterdag 20 december 2014 07:54 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
gewoon te moe om dat ding vast te houden, plus ziek..toen ik in slaap viel was het pok. Hield dat ding ook nog boven mijn hoofd.maar ik overleef het wel
![]()
Maar sterkte iig![]()
![]()
Jawel ik schrok me kapot.quote:Op zaterdag 20 december 2014 07:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Schrok je je niet de rambam. lijkt me dat je even niet weet wat er gebeurt?
Maar sterkte iig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |