SPOILER: exitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stemming Utopiaan van het jaar 2014
http://www.utopiatv.nl/ne(...)jij-op-jouw-utopiaan
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda
STEMMEN OP JOUW FAVORIETE UTO-USER!!!!!!
UTO / UTO Verkiezingen 2014 - De Stembus
[ Bericht 14% gewijzigd door DKUp op 20-12-2014 00:37:03 ]It's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Er zitten weer centen in de gouden pot. Hotseketots. Maak daar maar hotsetekots van.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Ja omzet toch? Maar ruim 100 man eten en drank moet er nog vanaf. Maar de helft zal wel overblijven ja.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:19 schreef japie1971 het volgende: [..] is vandaag helaas toch een kleine 4.500 bij gekomen als het niet meer is...
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Deksel er af, zeiken, deksel er weer op.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Er zitten weer centen in de gouden pot. Hotseketots. Maak daar maar hotsetekots van.![]()
![]()
Echt hè. je hand grijpt automatisch naar 'sound off'.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:23 schreef lorrie03 het volgende:
[ afbeelding ]
moet dit echt? hysterisch wijf
Wal-ge-lijk wijf.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Nicoline weer te neuzelen: Mee laten tellen voor de winnaar, verdubbelen en dat aan de stichting geven.
Er is nog niet eens een stichting![]()
Utopia 2.0 wordt een liefdadigheidsclub. Dan hou ik er mee op.![]()
ja omzet en talpa betaalt de kosten.. (as usual)quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:23 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja omzet toch? Maar ruim 100 man eten en drank moet er nog vanaf. Maar de helft zal wel overblijven ja.
je weet toch ?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Echt hè. je hand grijpt automatisch naar 'sound off'.
Wal-ge-lijk wijf.![]()
![]()
Met dat kostwijf en die kotsgitaar van d'r erin.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Deksel er af, zeiken, deksel er weer op.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
OP kapoet... uit respect voor de maker natuurlijk..
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
en een lucifer doet de restquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Met dat kostwijf en die kotsgitaar van d'r erin.![]()
![]()
![]()
Iedereen en 15 nieuwe mensen er in op een nieuwe lokatiequote:Op zaterdag 20 december 2014 00:22 schreef bull1966 het volgende:
Hier mag je de OP verkrachten.....
Hulde aan degene die er iets moois van weet te maken
Poll: Wie wil jij eruit?
• Charlotte
• Mark
• Giorgio
• Ivan
• Naomi
• Vanessa
• Laura B
• Chris
• Patrick
• Lautje
• Nicoline
• Joey
• Colinda
• Nicole
• Wilco
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Poll: Let op!!!!!: Wie is je FAVORIET????
• Charlotte
• Chris
• Colinda
• Giorgio
• Ivan
• Joey
• Laura
• LauraB
• Mark
• Naomi
• Nicole
• Nicoline
• Patrick
• Vanessa
• Wilco
• Niemand
Tussenstand:
[ afbeelding ]![]()
ook wat goede doelen kopiëren ze de buitenwereld
ze proberen er zelf beter van te wordenIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Het zekere voor het onzekere, dus een atoombom.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het zekere voor het onzekere, dus een atoombom.![]()
![]()
Waarom dan?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:25 schreef Straatverlichting het volgende:
OP kapoet... uit respect voor de maker natuurlijk..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Top die OP, lekker compact.
Jan, over die belasting. Het is even de vraag of het kansspelbelasting is. Ze zijn daar immers ook in dienst, het kan dus ook een bonusregeling van een werknemer zijn. Dat is belastingtechnisch wel gunstiger, het wordt dan verloond en zolang je niet boven de pak m beet 80k gaat zit je in de een na bovenste schaal. Dan blijft er zo'n 60% over gok ik.
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het precies zit. Want ze rekenen zich daar allemaal rijk maar dat kan nog wel eens tegen gaan vallen.FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
MAX 3500 - Klaver koe, 14 kaasplanken, 500 Euro drank ... en de rest van de ingredienten, minus chefkok voor 10 uurquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:19 schreef japie1971 het volgende:
[..]
is vandaag helaas toch een kleine 4.500 bij gekomen als het niet meer is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |