1. De Uto-user award: Meest gewaardeerde user: Meerdere, maar ik kan 's ochtends tijdens de gewaardeerde ochtendkoffie zo heerlijk genieten van de droge, bedeesde, vileine, rake posts met vaak net de goede hoeveelheid suiker of zout van
Pullup
2. De Zender Kamer award: Meest gewaardeerde Mod.
DKUp, jonge onervaren hond, maar doet zijn best en is aanwezig, springt af en toe nog te enthousiast achter de bal aan en dat gaat niet altijd goed, ... maar hij springt wel!
3. De Scripted award: Beste streamverslagschrijver (
waardering voor hun inspanning, maar zelf
lees ik de SV nooit, dus geen mening)
4. De Regie award: Beste filmpjesmaker. Zonder twijfel
Renevanlaren, alias Rene Speelberg, zijn filmpjes bevatten vaak de humor die hij zelf ook brengt in de COS, chapeau Rene!
5. De Uto-topic award: Leukste topic van het Uto-forum. Natuurlijk
de COS met al haar schommelingen en emoties en tevens natuurlijk gewoon The Backbone van dit subforum.
6. De Vanessa award: Meest soppende user. ( Wie is de grootste fan?) Na mijn twijfels tussen PB en Rica (het is bij Rica erger dan je op het eerste gezicht zou denken) heeft
PBeetje toch gewonnen, sopt zich de kolere op Isa en na het vertrek van Isa is het eigenlijk alleen maar erger geworden.
7. De Emil award: Meest gevatte user Dat zijn er natuurlijk meerdere, maar als ik er één moet
noemen dan kan ik de droge, onderkoelde opmerkingen van Babu (
Baconbus) vaak wel waarderen.
8. De Robin award: Meest sexy user:
PeZu natuurlijk, zolang hij zijn huidige UI en zijn onhandige schrijfwijze handhaaft tenminste, ik heb een ding voor ietwat "domme" blondjes.....
9. De Laura B award: Smiley overload user; teveel om op te noemen, ik kan in elk geval niet kiezen!
10. De Nico award: Meest lieve user. Meerdere lieve users, maar ik noem
Sjampoeh, gewoon een aardige meid al vanaf het begin.
11. De Andrea award: Meest opzichtige topic kaper. Een strijdje tussen PB en LS, alhoewel er meer zijn
zoals Heidi en Bacon, maar ere wie ere toekomt.
LS is gewoon de ware kampioen "irritatie-opwekkende-klootzak" als het aankomt op kapen. We houden van je LS
12. De Hakim award: Meest grofgebekte user. Er zij er wel een paar, maar ik mag er graag een knipoog en wat humor bij zien en dan denk ik aan
Oma-Nijn, lekker gevat "scheldend" op haar zeiltje!
13. De Billy award: Meest creatieve user Ook meerdere users in meerdere topics zoals Photoshop en Filmpjes, maar wat ik persoonlijk wel een heel leuk gevonden topic vind is,
Wonderbaarlijke Verhalen uit de SC en COS: Volg ze hier! en natuurlijk ook deze onderhavige verkiezingen getuigen van creativiteit, dus
Voxs!
14. De Chris award: Meest behulpzame user. Punkie, (
Punkman) Vaak doorhameren over de meest onzinnige shit, zo nu en dan ook nog half lam, maar wel altijd bereid om even antwoord te geven als je wat vraagt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Jian op 19-12-2014 10:40:22 ]