dan kan vanessa beter iets op haar neus plakken want die spreekt in principe nooit de waarheidquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:05 schreef bull1966 het volgende:
[..]
klopt
die bedekken op die manier hun mond omdat ze zich onbewust schamen voor wat eruit komt
ach... de bewoners herhalen ook dag op dag hetzelfde "zo gegroeid, niemand van buiten snapt het, fokking trots op mezelf....quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:05 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja maar 1000x hetzelfde wat simpelweg niet op feiten berust is echt strontvervelend.
Maak jezelf dat vooral wijs.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:05 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik ga de discussies/argumenten niet herhalen, het is wel op feiten gebaseerd.
Ik ben een van de weinigen hier die het standpunt heeft dat er géén winnaar is.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:06 schreef Giggio het volgende:
[..]
ach... de bewoners herhalen ook dag op dag hetzelfde "zo gegroeid, niemand van buiten snapt het, fokking trots op mezelf....![]()
![]()
![]()
![]()
"
tuurlijk begrijp ik je kerel...quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:06 schreef rico80 het volgende:
[..]
Slim, dat ging over Gio. Je begrijpt heel goed wat ik bedoel ik ben niet de enige hier.
Dat standpunt delen wij. Ik zie 15 losers. Het gaat er nu vooral in wie ik het absoluut niet gun. Niet wie ik het wel gun.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:07 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik ben een van de weinigen hier die het standpunt heeft dat er géén winnaar is.
Heeft ook al een interview afgegeven met de redactie .....quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die kamperslet probeert alles naar haar toe te trekken en benoemt Wes niet, die ALLES voor haar heeft gedaan.
Maar zijn we hierover verrast?
hier nog 1quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:07 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:08 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dat standpunt delen wij. Ik zie 15 losers. Het gaat er nu vooral in wie ik het absoluut niet gun. Niet wie ik het wel gun.
heb je gelijk in - en is die er wel dan is het door de febo bepaald ....quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:07 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
jammer dat we niet meer in sprookjes gelovenquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:08 schreef Giggio het volgende:
[..]
heb je gelijk in - en is die er wel dan is het door de febo bepaald ....
Huuu Huuu Haaa Huuu Huuu Gaaffff hahahhaa Hahahah vet coolquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:42 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
En wat is Aardpeer weer aan het doen?
[ afbeelding ]
Op dat punt is volgens mij de COS vrijwel unaniem: Vannes.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:08 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dat standpunt delen wij. Ik zie 15 losers. Het gaat er nu vooral in wie ik het absoluut niet gun. Niet wie ik het wel gun.
Hem is een loeder.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:09 schreef japie1971 het volgende:
[..]
alweer ?![]()
we bespreken haar zo vaak dat je bijna zou denken dat ze het programma gaat winnen
idd.... en het begon zo mooi 31dec2013.... hoopvol als we waren....quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:09 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
jammer dat we niet meer in sprookjes geloven
das waarquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:09 schreef japie1971 het volgende:
[..]
alweer ?![]()
we bespreken haar zo vaak dat je bijna zou denken dat ze het programma gaat winnen
en denk daar die irri lach bij en je ligt weer de hele nacht wakkerquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Huuu Huuu Haaa Huuu Huuu Gaaffff hahahhaa Hahahah vet cool
Ze is zich al een week aan overduidelijk aan het profileren: 6 dagen zich klemzuipen, één dag niet (en dat valt dan ook op) en vandaag een dag op het aanrecht leunen en alle eer naar zich toe halenquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:09 schreef japie1971 het volgende:
[..]
alweer ?![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:10 schreef Giggio het volgende:
[..]
idd.... en het begon zo mooi 31dec2013.... hoopvol als we waren....
maar gelukkig hebben we ruim... en dan wel zeeeeeeeeeeeeeeeeeeer ruim voor kerst het licht al gezienquote:
met de fles naar bed?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:11 schreef rico80 het volgende:
Wat een keuze weer dat gezever van fles of een bed. Dan maar dat bed.
als ik met een pistool op het hoofd MOET kiezen (want ik vind het allemaal malloten) dan zou ik voor Gio kiezen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:10 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
das waarwie vind jij een winnaar daar
blame Talpa Productions.... .quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ze is zich al een week aan overduidelijk aan het profileren: 6 dagen zich klemzuipen, één dag niet (en dat valt dan ook op) en vandaag een dag op het aanrecht leunen en alle eer naar zich toe halen
dat maakt het des te zuurderquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:11 schreef Giggio het volgende:
[..]
maar gelukkig hebben we ruim... en dan wel zeeeeeeeeeeeeeeeeeeer ruim voor kerst het licht al gezien
ik weet t ook niet..quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:12 schreef japie1971 het volgende:
[..]
als ik met een pistool op het hoofd MOET kiezen (want ik vind het allemaal malloten) dan zou ik voor Gio kiezen.
Vanessa. Dan wordt het prijzengeld tenminste gebruikt om iemand een jaartje extra uit de bijstand te houden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:12 schreef japie1971 het volgende:
[..]
als ik met een pistool op het hoofd MOET kiezen (want ik vind het allemaal malloten) dan zou ik voor Gio kiezen.
soms heb je best heldere momenten jkaquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:12 schreef JanKorteachternaam het volgende:
De Fles zegt tegen Patrick: Je zorgt voor heel veel dingen, je cijfert jezelf weg.
De Fles bedoelt: Je zit mij niet in de weg, ik kan zonder hinder geld achteroverdrukken en zuipen. En je doet wat ik zeg.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:13 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Vanessa. Dan wordt het prijzengeld tenminste gebruikt om iemand een jaartje extra uit de bijstand te houden.
Lekker bekkie om in te lijsten.quote:
ok dan mag ze nu d'r 24 uur aanvragenquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dit doet Nes wel goed,Patrick de mond snoeren.
Ja, hoorde dit ook. waar ging dit over?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die KS ..... "OPHOUDEN ERMEE.... NU!!!!!"
En PP is stil???????
inleveren zal ze het tot en met de laatste cent - hem is een ontaarde mloederquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:13 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Vanessa. Dan wordt het prijzengeld tenminste gebruikt om iemand een jaartje extra uit de bijstand te houden.
PP doet het slecht, wat KS nu zegt.... "Ik DEEL NIKSSSSS"quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dit doet Nes wel goed,Patrick de mond snoeren.
Ze is samen met Laaf in de plee geweest, dus dan weet je het welquote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:13 schreef japie1971 het volgende:
[..]
dunno.. wel nog steeds afschrikwekkend...
wat heeft het voor zin als ze er een jaar of wat later weer net zo leuk in zit ?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:13 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
GHB is gemakkelijk naar binnen te smokkelen en valt niet op.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is samen met Laaf in de plee geweest, dus dan weet je het wel
dan komt ze gewoon weer terug voor utopia3.0quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:16 schreef japie1971 het volgende:
[..]
wat heeft het voor zin als ze er een jaar of wat later weer net zo leuk in zit ?
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die KS ..... "OPHOUDEN ERMEE.... NU!!!!!"
En PP is stil???????
ook leuk als dartbordquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lekker bekkie om in te lijsten.
Wel achterstevoren a.u.b.
De Hof van Eden is het ware Utopia. En die heeft Gio mogen betreden...quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Waarom zou je in vredesnaam in aanmerking komen voor Utopiaan van het jaar als je Isa hebt gedaan?
Scheelt toch een jaar. Sommige anderen schenken het aan een dubieus goed doel en weer anderen gaan er van zuipen of shoppen, ook weinig zinvol.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:16 schreef japie1971 het volgende:
[..]
wat heeft het voor zin als ze er een jaar of wat later weer net zo leuk in zit ?
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:13 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat 2.0 al voortijdig wordt stopgezet wegens te weinig kijkers/sponsors/vrijwilligers die erin willen enzovoort.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:16 schreef Giggio het volgende:
[..]
dan komt ze gewoon weer terug voor utopia3.0
bovenaan bij die schuif toch ?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
off topic.... k heb iets aangeklikt waarschijnlijk en mijn pagina ververst automatisch.... waar kan ik dat uitzetten?
wat poeder uit de bips van een smokkelaar in de neus geschotenquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is samen met Laaf in de plee geweest, dus dan weet je het wel
das toch handig ? boveninquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
off topic.... k heb iets aangeklikt waarschijnlijk en mijn pagina ververst automatisch.... waar kan ik dat uitzetten?
De doos van Isabella de Hof van Eden? Godslastering!quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De Hof van Eden is het ware Utopia. En die heeft Gio mogen betreden...
Als dat geen reden is...
coke is makkelijker dan een flesje ghb lijkt mijquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:16 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
GHB is gemakkelijk naar binnen te smokkelen en valt niet op.
Ze hebben een keer samen "geknikkerd" onder de dekensquote:
liever indegoot1.0quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:16 schreef Giggio het volgende:
[..]
dan komt ze gewoon weer terug voor utopia3.0
Waar heb je op geklikt dan?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
ja want je kunt nu al een jaarstream voor 19.95 krijgen.... gaan ze evenredig terug betalen als het in feb15 van de buis gaatquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:17 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat 2.0 al voortijdig wordt stopgezet wegens te weinig kijkers/sponsors/vrijwilligers die erin willen enzovoort.
Ik vraag me af of ze een jaar kan leven ervan hoorquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:17 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Scheelt toch een jaar. Sommige anderen schenken het aan een dubieus goed doel en weer anderen gaan er van zuipen of shoppen, ook weinig zinvol.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
is vandaag helaas toch een kleine 4.500 bij gekomen als het niet meer is...quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:16 schreef rico80 het volgende:
Als ik echt zou moeten kiezen wellicht Chris, puur omdat ik in die korte tijd nog geen hekel aan hem heb kunnen krijgen.
Ik kan alleen maar hopen dat de pot nagenoeg leeg is want ze hebben het stuk voor stuk gewoon echt niet verdient om zich winnaar te noemen. Daar hoort wat mij betreft een prestatie tegenover te staan.
Nog een keer klikken op waar je op geklikt had.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat zal dan wel de reden zijn geweest dat die appel zuur wasquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:18 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
De doos van Isabella de Hof van Eden? Godslastering!
laat het salaris van chef kok 5000 zijnquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:19 schreef japie1971 het volgende:
[..]
is vandaag helaas toch een kleine 4.500 bij gekomen als het niet meer is...
In feite hebben ze gelijk. Of het op hun weg ligt om hem dat te zeggen is natuurlijk een ander chapiter.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:05 schreef Flow3r het volgende:
Mensen hebben opmerkingen gemaakt opver het drankgebruik van Chris
Bovendien zie je coke niet echt aan iemand. GHB echter...quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:18 schreef japie1971 het volgende:
[..]
coke is makkelijker dan een flesje ghb lijkt mij
Kan. Ik weet het niet, soms staan ze in de min en een week later hebben ze weer duizenden euro's. Ik sluit niet uit dat er over die prijs kansspelbelasting moet worden betaald. Het is per slot van rekening erg willekeurig.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:19 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze een jaar kan leven ervan hoor
Buiten het feit dat ik wwel wat gezeik met instanties verwacht, heb je ook kans dat het prijzengeld verloond wordt en dan blijft er 60% over als je geluk hebt. Ik gok dat wat er overblijft geen netto jaarsalaris is. Zelfs niet op bijstandsniveau.
dat tellen ze wel mee.. maar al die duistere uitgaven worden niet in de min meegenomen... in real life was deze meuk al tig keer ala dikke muis failliet geweest....quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:19 schreef japie1971 het volgende:
[..]
is vandaag helaas toch een kleine 4.500 bij gekomen als het niet meer is...
kutslasteringquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:18 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
De doos van Isabella de Hof van Eden? Godslastering!
die kwam voor de leukquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:20 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
laat het salaris van chef kok 5000 zijn
op iets dus?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:19 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Nog een keer klikken op waar je op geklikt had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |